2014-10-03, 18:21
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Det visar bara ett "genomsnitt" och egentligen är allt upp till RNGesus. Du kan t ex. få ett par taskers efter bara 2000 shards men sen kanske du måste lägga 20000 för ett par mara shoulders.
Iofs! Kändes rimligare när jag väl tog en titt på procentfördelningrn . Tack för länken förresten, inser nu att det inte är lönt att rolla efter en till Unity. Set-delar verkar vara lätta att hitta .
Citera
2014-10-03, 22:21
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Kadela har man ju lagt ner för länge sen!! hon är riktigt Bitch!! Hon ger bara till dem som ger henne mest uppmärksamhet!!! Jag köpte ett par skor och byxor ifrån henne, men gav bara skit saker hahahaha... Skämt sido, de finns så mycket mer i spelet än springa till henne köpa massa items.. De roligare döda svåra bossar i G-rifts, på level 30+ uppot är grymma saker som droppas, för att inte tala om upgradera ens GEMS som blir UBER dps på
Rolla gems är fan livet

Min wizard brukar förtrolla kärringen så att hon får för sig att blåa och gula är värda mer en legendarys. Tyvärr verkar den ha flera dagars cooldown . Försöker stacka CDR på mitt gear men nä... inget hjälper
Citera
2014-10-04, 00:59
Medlem
Ibland är RNG'n weird. Två taskers på två timmars spelande, från drops. Kan inte höra till vanligheterna.
Citera
2014-10-05, 19:31
Medlem
Fladdermasks avatar
Fan vad svårt de skall vara att få Mask of Jerem då.. Paragon Lvl 220 nu, och lagt alla blood shards på hjälm....

Men istället har jag full jade/Zuni/helltoght/blackthorne, en Shard of hate med 2574dps, bara från drops, så ja, men vill ha till min Pet doctor. Behöver TnT också! :P
Tror också på dedär med kadala som slutboss.
Citera
2014-10-06, 01:11
Medlem
Out-of-Steps avatar
Vad krävs för att få Unity kombon att fungera? Har en follower med reliken så att templarn inte kan dö. Har både ring på mig och på honom men jag dör precis lika fort som tidigare... tar stopp direkt vid 32 :/
Citera
2014-10-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Fan vad svårt de skall vara att få Mask of Jerem då.. Paragon Lvl 220 nu, och lagt alla blood shards på hjälm....

Men istället har jag full jade/Zuni/helltoght/blackthorne, en Shard of hate med 2574dps, bara från drops, så ja, men vill ha till min Pet doctor. Behöver TnT också! :P
Tror också på dedär med kadala som slutboss.

Fick min första Jeram efter para 300+
Dagen efter droppar hjälmen igen
Citera
2014-10-06, 10:40
Medlem
sneakykugs avatar
tjena! tänkte boosta upp en wiz idag och undrar om någon vet en bra "no gear"- build för en ny 70?
Citera
2014-10-06, 10:56
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakykug
tjena! tänkte boosta upp en wiz idag och undrar om någon vet en bra "no gear"- build för en ny 70?

Väldigt simpelt. Ta valfri signaturspell och valfri damagespell, jag gillar magic missile + meteor shower. Sedan tar du de tre aktiva spellsen som boostar damage, kommer inte ihåg vad de heter just nu (famaliar, armar, nått mer?) samt black hole. Passiva efter vad man har för items eller vilket/vilka element man kör.
Citera
2014-10-06, 11:16
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Kadala ändringen fick mig att lägga spelet på hyllan.
Det kunde gjort så att det inte gick att salvagea gear från henne eller möjligtvis att det är chans för att gearen inte ger något crafting material. Förhelvete, jag älskade att gambla men finner ingen ro i att man nu helt plötsligt måste betala mer - det var ju förfan trevligt att gambla två-tre bags fyllda av items. Det tog bort någonting bra där. Skit spel.

Har du ens läst ändringarna som har tillkommit? Mer legs/blood shard spent. Och mer materials ifrån riftbossar. Jag har aldrig haft mer materials tidigare mot vad jag har nu.
Citera
2014-10-06, 11:45
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikadoll
Fick min första Jeram efter para 300+
Dagen efter droppar hjälmen igen
Typiskt RNG, när man efter många om och men får skiten så droppar den flera ggr på bara några timmar..
Citera
2014-10-06, 11:56
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakykug
Har du mirrorball liggandes så kan jag ge dig en build.
Citera
2014-10-06, 12:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Har du mirrorball liggandes så kan jag ge dig en build.

Mirrorballbuilden kan dessutom bli riktigt smaskig med de nya legendary gemsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in