2014-09-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31

Hur kommer det sig att inte Ekdal var högre prioriterad för din del då? Fast du hade lite otur annars. En målvakt som släppte in för många mål, Cossu som missade straff osv. Sånt som kan hända.

Fast det vore en lite rolig förbannelse om Casteddu bara kan vinna, samtidigt som du förlorar i Fantacalcio.

Såg honom inte en som en målskytt eller poängspruta.

Tog offensiva backar som Pisano och Murru. Sedan il tridente Cossu, Sau och Ibarbo. Cossu, som räknas som mittfältare som Ekdal, ansåg jag ha större möjlighet att samla poäng.

Så mina mittfältare består av Cossu, marchisio, Cuadrado, Poli, osv. Dvs poängplockare. Som reserver har jag greken-med-de-omöjliga-namnet-som-spelar-i-anfallet-med Luca Toni, Fernandez, Keita och Marchionni. Ett bra mittfält där inte Ekdal platsar. Pfff!!! Tji fick jag.
Citera
2014-09-30, 16:58
Medlem
4522s avatar
Zebina Zebinasson har fått upp ångan på sina mannar! Nu bär det av uppåt!
Citera
2014-09-30, 18:38
Medlem
Villons avatar
Jaha, min poängskörd hade räckt för seger i alla andra matcher än just den jag spelade, om jag förstår det rätt. Sånt är alltid härligt.
Citera
2014-10-01, 16:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Köpte ett par nya spelare, men Knugen37 med sitt Ale Viola gick in och bjöd över mig på Palermos mittfältare Franco Vazquez. Skador och avstängningar gjorde att jag värvade unga Sampdoriabacken Romagnoli, och på mittfältet unga José Mauri i Parma. Båda får som det ser ut plats i startelvan (en 3-4-3) denna omgång.
Citera
2014-10-04, 10:53
Medlem
anteri17s avatar
Glöm inte att justera elvan - om så behagas!
Citera
2014-10-04, 11:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Hemmamatch mot AC Gricia för mitt Risorgimento (ack, svunna heroiska tider när Garibaldis frihetskrigare stormade fram!), och laget ställer upp så här:

Buffon
Caceres-Romagnoli-Widmer
Marchisio-Florenzi-José Mauri-Medel
Matri-Torres-Djordjevic

På Fantasyfoot kan jag ställa upp med:

Buffon
Abate-de Vrij-Albiol-Widmer
Nainggolan-Ekdal
Candreva-Hamsik-Pjanic
Di Natale

Garibaldis revoltörer kan man se gestaltade i Viscontis mycket sevärda filmatisering av Lampedusas Il gattopardo från 1963, med Burt Lancaster i huvudrollen:

http://www.imdb.com/title/tt0057091/?ref_=nv_sr_1
Citera
2014-10-04, 16:59
Medlem
anteri17s avatar
Viviano fortsätter i mål. Biava kommer in istället för Darmian. Annars är Koulibaly, de Vrij och Dodo kvar i elvan. På mitten försvinner skadade Izco ur truppen och Birsa förpassas till bänken. In kommer istället Ilicic och Ekdal på mitten, ackompanjerade av stjärnorna Pjanic och Pogba. På topp är Totti opetbar, medan Tavano gör säsongsdebut i Antico Arsenale. Elvan nedan:

Viviano

de Vrij Biava Koulibaly Dodo

Ekdal Pjanic Pogba
Ilicic

Totti Tavano
Citera
2014-10-04, 17:29
Medlem
Knugen37s avatar
Ställer upp med följande inför mötet mot Pellebelle:

Rafael
Abate-Koulibaly-Braafheid
Cuadrado-Parolo-Honda-Menez
Vazquez
Callejon-Cassano
Citera
2014-10-04, 19:18
Medlem
4522s avatar
Fuuuck glömde fixa mitt lag till den här omgången, nu när jag har häng på toppen!
Citera
2014-10-04, 23:43
Medlem
anteri17s avatar
Muntari på bänken den här omgången. Att man så ofta prickar fel i laguttagningen...

Äh, jag ska egentligen inte klaga. Jag ligger två i tabellen trots en dålig matchpoäng i snitt.
Citera
2014-10-05, 13:20
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fuuuck glömde fixa mitt lag till den här omgången, nu när jag har häng på toppen!
Samma här, bröllop och andra sociala evenemang kom emellan. Hade ett bud accepterat på Tachtsidis...
Citera
2014-10-05, 16:15
Medlem
Ferry31s avatar
Jag har fan Berardi på bänken. Något måste ha gått fel i min laguttagning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in