Citat:
Ursprungligen postat av
roewsvett
Hennes sk. "fans" skiter hon väl i. Hon skiter i vänner hon haft i många år när det passar henne för stunden. Frågan är väl om pressen från Finest, vad den nu består i, är viktigare. Jag har ingen aning om vad B. får ut i reda pengar från sin Finest blogg, men den bidrager ju med någonting och kanske minskar behovet av att utpressa familjen/suga torsksnopp för stunden.
Förstår att dom kickar henne från finest. Hon bloggar alldeles för sällan för att förtjäna det dom kom överens om att hon skulle tjäna enligt avtalet. Ska man vara med och blogga med dom stora lirarna och tjäna pengar som dom så får man hänga med i svängarna och åtminstone uppdatera någonting varje dag. Gärna vill dom ju ha upp till 6 inlägg under en hel dag. Hon kan ju utan problem kliva upp och skriva "God morgon" på facebook har jag märkt så förstår inte riktigt problemet, förmodligen skiter hon väl bara i det. Men vad vet jag, har hon fått kicken från sitt boende så bor dom väl i deras nya Mercedes vid det här laget och det är väl lite besvärligt det här med internet isf. Jag har inte sett några bilder senaste tiden som bekräftar särskilt mycket av det hon skriver, för all del så kan dom ju ha tagit bilderna vars som helst egentligen, jag känner då inte igen någon av bakgrunderna sedan tidigare. Så vad vet vi, alltsammans kan ju lika gärna vara uppdiktade historier. Många beskriver henne som en mytoman, det är inte helt obefogat när dom gör det heller.