2014-09-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Får försvara det med att alla tycker olika. Jag tycker om TV väldigt mycket, speciellt nu när det börjar bli kallt ute. Kör oftast på 2 spray och låter den "sätta" sig lite innan jag beger mig ut.

Förstår det. Hjärtnoterna var det inget fel på men tyvärr var den inledande doften alldeles för mycket för mig. Men alla tycker vi olika!
Citera
2014-09-29, 21:15
Medlem
NirvanAs avatar
Har de ändrat formulan på TV eller? IMO är det väldigt lite tobak ö.h.t på den.
Citera
2014-09-29, 22:15
Medlem
Jerico577s avatar
Vad säger ni om eleven.se, pålitligt/ärliga produkter?
Citera
2014-09-29, 22:28
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerico577
Vad säger ni om eleven.se, pålitligt/ärliga produkter?
Ja det är ett bra ställe tycker jag. Snabb leverans och gratisprover av allt möjligt när man beställer.
Citera
2014-10-01, 14:25
Medlem
God eftermiddag.

Någon som har erfarenhet av surrendertochance? Har beställt lite samples därifrån men dom delade upp försändelsen i två kuvert tydligen. Det ena kuvertet kom för cirka en vecka sedan medan det andra ännu lyser med sin frånvaro? Har mailat dom men ej fått något svar.. Har någon/några beställt därifrån? funkade det bra för er?
Citera
2014-10-01, 14:29
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cologneguy
God eftermiddag.

Någon som har erfarenhet av surrendertochance? Har beställt lite samples därifrån men dom delade upp försändelsen i två kuvert tydligen. Det ena kuvertet kom för cirka en vecka sedan medan det andra ännu lyser med sin frånvaro? Har mailat dom men ej fått något svar.. Har någon/några beställt därifrån? funkade det bra för er?

Det är inte alls något ovanligt så du kan vara lugn. De är verksamma och skeppar från olika orter i staterna och det tar nästan alltid längre tid från den ena "leverantören". Även om första försendelsen kom efter en vecka kan nästa ta 2-3 veckor innan den når dig.
Citera
2014-10-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Det är inte alls något ovanligt så du kan vara lugn. De är verksamma och skeppar från olika orter i staterna och det tar nästan alltid längre tid från den ena "leverantören". Även om första försendelsen kom efter en vecka kan nästa ta 2-3 veckor innan den når dig.
Tack för svar! Det saknade kuvertet innehåller 4 delar av Tom Fords private blend serie så jag kanske är lite väl otålig (Jävligt sugen på att testa dom)
Citera
2014-10-01, 14:55
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Tack för svar! Det saknade kuvertet innehåller 4 delar av Tom Fords private blend serie så jag kanske är lite väl otålig (Jävligt sugen på att testa dom)

Då har du förhoppningsvis något att se fram emot, personligen gillar jag flertalet dofter från PB-serien. Noir de Noir, Tobacco Vanille, Tuscan Leather och Plum Japonais är några av favoriterna.
Citera
2014-10-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Då har du förhoppningsvis något att se fram emot, personligen gillar jag flertalet dofter från PB-serien. Noir de Noir, Tobacco Vanille, Tuscan Leather och Plum Japonais är några av favoriterna.
Tobacco Vanille, Tuscan leather,Oud wood och Noir de noir ska testas denna omgång. Ska försöka komma ihåg att återkomma med tankar om dem
Citera
2014-10-01, 16:00
Medlem
StandardViktors avatar
Kommer Hugo Boss med ny Fragrance?

Såg deras facebooklipp https://www.facebook.com/video.php?v=10152772733986520&set=vb.116097341519& type=2&theater

Någon som vet?
Citera
2014-10-01, 16:57
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Tobacco Vanille, Tuscan leather,Oud wood och Noir de noir ska testas denna omgång. Ska försöka komma ihåg att återkomma med tankar om dem

Oud Wood är även den riktigt fin. Har inte haft möjlighet att testa den lika mycket eftersom jag inte äger en flaska eller dekant av den som fallet är med de andra dofterna jag nämnde. Ja du får återkomma med dina intryck senare.
Citera
2014-10-01, 17:18
Medlem
På tal om något annat. Äger ett 15-20 tal dofter som har en märkning på kartongen att dom bör användas, oftast, inom 36 månader. Även 30 månader och 24 månader förekommer. Är det något man måste ta hänsyn till? Jag förvarar dofterna i sin originalkartong i en byrålåda. dvs inga temp. skiftningar. Har någon några erfarenheter om detta? Blir parfymen dålig efter tex 36 månader om man förvarar den på ett korrekt sätt?
Senast redigerad av Cologneguy 2014-10-01 kl. 17:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in