På tala om Aventus
Jag ha batchnr S42B13W01 som jag köpte från skins.nl
Hållbarheten på denna parfym är det sjukaste jag har varit med om, jag trodde inte det var sant men denna håller runt 26 timmar på mig
Det är den nya sprayern som sprutar mindre än vad dom gjorde innan. Så körde 3 sprays och lotion. 2 på halsen och en i håret. 23 timmar senare sitter jag på Mc Donalds och ska äta lite cheeseburgare dagen efter fest, 2 tjejer som sitter bakom mig sitter och pratar med varandra då den ena utbrast "Oj! Vad gott du luktar idag!" "Va? Jag har ingen parfym" sen satt de i 2 minuter och försökte förstå vad som luktade så gott
Sen åkte jag hem några timmar senare och hälsar på syrran och direkt när hon öppnar dörren så säger hon jag luktar gott. Tror ni inte jag var förvånad att höra det 26 timmar efter tagit på parfymen !
Många påstår att Aventus är hypad men det tycker inte jag, den lever seriöst upp till alla förväntningar.
Har inte fått komplimanger så mycket, hänt någon gång med LIDGE och Silver mountiain water. Men Aventus har jag fått en hel del komplimanger av folk.