2014-09-26, 20:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Vilken dos rekommenderas om man vill flumma på de här två substanserna samtidigt? Är flubb och xanor en bra kombo för flum?

En holk och några folkisar till kanske ger mig ett skönare rus?

Jepp skönare rus med folköl och cannabis
Citera
2014-09-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Vilken dos rekommenderas om man vill flumma på de här två substanserna samtidigt? Är flubb och xanor en bra kombo för flum?

En holk och några folkisar till kanske ger mig ett skönare rus?

Hur ser din tolerans ut?
För övrigt har jag aldrig sett poängen i ett blanda två bensodiazepiner (vilket givetvis bara är min högst personliga uppfattning).

Börja med att svälja 2 mg xanor (tills vidare utgår jag från att din tolerans =0) ihop med en folköl och en holk. Känner du att du inte är nog borta efter en timme, ät då 2 mg till. Om du bara vill flumma och inte bli komplett dum i huvudet med minnesluckor, så är min rekommendation att du nöjer dig med 2 mg xanor, nödraketerna och rökat. Aldrig kul att vakna upp dagen efter utan ett enda minne av kvällen innan (lätt hänt att man äter fler piller än behövligt, då man kan tycka sig inte vara nog påverkad, medan man, sedd ur den nyktres ögon ser ut som en levande död).
Senast redigerad av Stockton.T 2014-09-26 kl. 20:39.
Citera
2014-09-26, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Hur ser din tolerans ut?
För övrigt har jag aldrig sett poängen i ett blanda två bensodiazepiner (vilket givetvis bara är min högst personliga uppfattning).

Börja med att svälja 2 mg xanor (tills vidare utgår jag från att din tolerans =0) ihop med en folköl och en holk. Känner du att du inte är nog borta efter en timme, ät då 2 mg till. Om du bara vill flumma och inte bli komplett dum i huvudet med minnesluckor, så är min rekommendation att du nöjer dig med 2 mg xanor, nödraketerna och rökat.

Blev 3 mg flubb och 4 st xanor 1 mg, inget mer benso nu. Bara alkohol och röka!

Kanske blir en meclo 3 mg att avsluta kvällen med, får se hur jag gör.
Senast redigerad av Mamuti 2014-09-26 kl. 20:35.
Citera
2014-09-26, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jepp skönare rus med folköl och cannabis

Kan bara hålla med!
Citera
2014-09-27, 16:46
Medlem
dirtystreetss avatar
Hej! Jag käkar sertralin 50 mg, och är inne på sista dagarna med Tikacillin just nu. Tänkte dricka vin ikväll, är det lugnt eller?
Citera
2014-09-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtystreets
Hej! Jag käkar sertralin 50 mg, och är inne på sista dagarna med Tikacillin just nu. Tänkte dricka vin ikväll, är det lugnt eller?

Det är ingen fara.
Citera
2014-09-28, 12:01
Medlem
200mg 5-htp dagligen , sedan någon multivitamin som bla innehåller 1000iu d-vitamin, tar sedan 5000iu d-vitamin till dvs totalt 6000iu per dygn, någon som tror det är farligt i längden? Tänkte eventuell lägga till järn tabletter med?

Bara köra på eller?
Citera
2014-09-28, 12:11
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Tjack och 6-MAPB, är det farligt egentligen?
Kört det några gånger nu, men fått lite varningar om att va försiktig.
Tänkte om någon visste mer?
Citera
2014-09-28, 15:47
Medlem
Mirtrazapin till kvällen efter tram och bens?

Säkert 5e ggn jag ställer den frågan...
Citera
2014-09-28, 15:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Mirtrazapin till kvällen efter tram och bens?

Säkert 5e ggn jag ställer den frågan...

Ingen bra kombo
Citera
2014-09-28, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ingen bra kombo

Då får jag hitta någon antihistamin istället.
Visst är det farligt att ta mirtrazapin när man tagit tram tidigare, pga att tram är en kemisk opiat,men inte subb?
Bara för att klargöra en sista gång...
Citera
2014-09-29, 04:25
Medlem
Existensens avatar
Så om jag ej kan få tag på tjo imorgon så umdrar jag om 50mg vyvanae + 18mg conserta + 0.25mg flubromazolam och kanske 20mg inderal så att inte hjärtat fuckar ur?
Syftet skall alltså vara gott välmående, fungerande och att inte den sociala fobin ska kicka in. På sidenoten så ger mig metylfenidat brutal ångest men förmodar att flubben tar bort denne.
Svar uppskattas en del stress då min medicin (elvvanse) tog slut för tidigt :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in