2014-09-23, 02:23
Medlem
Existensens avatar
Köpa igår om några min , läste lite om det och brode inte vara så farligt!
Citera
2014-09-23, 11:19
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Fentanyl plåster 50mcg jag check mdma? Tagit ett halvt plåster mot smärta. Har farligt är det?

Jag är inte så jätte bra på fentanyl. Men enligt fass så ska plåstret sitta 72h. 25micro plåsterär ekvivalent med en moffedos på 90mg/dygn. Din dos fenta, om du tuggade halva plåstret bör kunna jämföras med en moffedos på 90mg X 3 = 270mg

Så är du inte opioidvan så är det farligt..

Satte du det på huden så är det ingen fara och MDMA blir myspys.

Hoppas du klarade dig bra!..

http://www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=20060217000013.
Citera
2014-09-23, 13:06
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag är inte så jätte bra på fentanyl. Men enligt fass så ska plåstret sitta 72h. 25micro plåsterär ekvivalent med en moffedos på 90mg/dygn. Din dos fenta, om du tuggade halva plåstret bör kunna jämföras med en moffedos på 90mg X 3 = 270mg

Så är du inte opioidvan så är det farligt..

Satte du det på huden så är det ingen fara och MDMA blir myspys.

Hoppas du klarade dig bra!..

http://www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=20060217000013.

Du har säkert rätt!
Har käkat tramadol i år, så har väl vanan inne, men har inte rört det på ett tag.
Eftersom jag trots allt är ny på "drogen", valde jag att skippa mdma't, dumt och chansa. Blev småskön efter några timmar, men det som chockade mig Mest var att Jag för första gången på länge var helt smärtfri.

Tack för infon!
Citera
2014-09-23, 14:23
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hej! Har tagit 1mg Flubromazolam & duttat lite små doser a-PHP. Är det någon risk att ta 1mg Flubromazolam till och 10mg a-pHP på en rövpanna sen en 25i-NBO? Ett tag sedan jag blev lite roligt fucked och är ledig imorgon. Är det någon risk med det?
Snappt svar skulle uppskattas annars gör jag det nog ändå inom ett tag

Nu är det kanske inte så aktuellt längre, men kan ju ändå svara på din fråga.

Att det skulle vara särskilt skadligt tvivlar jag på. Att slänga på ytterligare lite flubromazolam och fortsätta köra a-PHP är inte något vidare skadligt, bara bekvämt med flubon som gör comedown från a-PHP mildare.

Jag skulle inte vilja ta psykedelia i samband med stim, särskilt inte a-PHP, då det helt enkelt inte känns som att det skulle bli behagligt - de två gör sig bäst för sig själva imo. Sen så är det möjligt att flubromazolam motverkar trippen så som vissa andra i släktet kan göra, vilket leder till en försvagad eller helt utebliven tripp, så det skulle jag inte heller göra om jag nu ville trippa.

Men jag antar att du gjorde ditt val själv och har vaknat till nu framåt eftermiddagen, hur gjorde du och hur gick det?
Citera
2014-09-24, 12:17
Medlem
Bra, jag hittade rätt tråd!
Är det någon som vet om C-vitamin brustabblet samt multivitamin, kan krocka med några droger? Tillexempel svamp, lsd eller benso? Tacksam för svar
Citera
2014-09-24, 12:21
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Emilio.
Är det någon som vet om C-vitamin brustabblet samt multivitamin, kan krocka med några droger? Tillexempel svamp, lsd eller benso? Tacksam för svar

Har jag mkt svårt att tänka mig
Citera
2014-09-24, 12:34
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

jag misstänker att Multivitamin brus förändrade min hormonballans. Blev ömm som attan om bröstvårtorna efter två veckor. Fick tejpa dom till och med

Men sådant skapar inte någon farlig krock med droger, ialf inte i min vetskap.
Citera
2014-09-24, 16:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

C-vitamin i höga doser försämrar effekten utav metadon vet jag i alla fall.
Citera
2014-09-24, 18:32
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Nu är det kanske inte så aktuellt längre, men kan ju ändå svara på din fråga.

Att det skulle vara särskilt skadligt tvivlar jag på. Att slänga på ytterligare lite flubromazolam och fortsätta köra a-PHP är inte något vidare skadligt, bara bekvämt med flubon som gör comedown från a-PHP mildare.

Jag skulle inte vilja ta psykedelia i samband med stim, särskilt inte a-PHP, då det helt enkelt inte känns som att det skulle bli behagligt - de två gör sig bäst för sig själva imo. Sen så är det möjligt att flubromazolam motverkar trippen så som vissa andra i släktet kan göra, vilket leder till en försvagad eller helt utebliven tripp, så det skulle jag inte heller göra om jag nu ville trippa.

Men jag antar att du gjorde ditt val själv och har vaknat till nu framåt eftermiddagen, hur gjorde du och hur gick det?

Hittar inte lappen så antar att jag tog den men är stor blackout några minuter efter rövpannan och vaknade på golvet med en dräggelhög runt mig 21h senare..

Edit: Dåligt tidsuppfattning, var dagen innan det jag sov så så länge. Jävla starka dessa var!
Senast redigerad av Existensen 2014-09-24 kl. 18:53.
Citera
2014-09-25, 12:58
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hittar inte lappen så antar att jag tog den men är stor blackout några minuter efter rövpannan och vaknade på golvet med en dräggelhög runt mig 21h senare..

Edit: Dåligt tidsuppfattning, var dagen innan det jag sov så så länge. Jävla starka dessa var!

Smidigt, bra att du inte kom till skada i alla fall!

Det är starka grejor, ja. Alla reagerar ju olika på dem, rejäla bensokonsumenter käkar väl kanske två mg och klarar sig fint på det, men vad jag har förstått så räcker det för många med 0,25-0,5mg för att sova och må bra - så 2mg är ganska så mycket kan man nog säga.
Citera
2014-09-25, 16:24
Medlem
Zicks avatar
Kan jag blanda 200mg kodein, 20mg stess och 3mg xanor utan att somna för gott?
Citera
2014-09-26, 20:07
Bannlyst
Vilken dos rekommenderas om man vill flumma på de här två substanserna samtidigt? Är flubb och xanor en bra kombo för flum?

En holk och några folkisar till kanske ger mig ett skönare rus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in