2014-09-29, 04:49
Medlem
Bangar_intes avatar
a-php plus ethylone------ Bra------Eller---------Anus?
Citera
2014-09-29, 05:02
Medlem
Bangar_intes avatar
Bupropion Voxra är NDRI (som a-php) och methylone var bra kombo enligt erowid.. Så jag kör nu 150mg ethylon, i venen.

I be back, motherfucker.. (hoppas jag)
Citera
2014-09-29, 05:35
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Bupropion Voxra är NDRI (som a-php) och methylone var bra kombo enligt erowid.. Så jag kör nu 150mg ethylon, i venen.

I be back, motherfucker.. (hoppas jag)

Tror jag gjorde ett ganska puckat misstag eller jag vet inte. antingen blandade ja i ethy i lösning med p-php. eller fyllde jag på min ethylone lösning på 150Mg /2.. till 100mg ungefär.

tror på det sistnämnda då min eufori, och svettningar höjdes markant..

Snart kommer grannen att knacka för jag sjunger shoar.. hoppas det blir 86åringen. Då tar jag tillbaka henne till 40-50talet och visar mina bugg... eller foxtrot passar höftproteser bättre.

Sry för jag svamlar
Citera
2014-09-29, 21:46
Medlem
Primalskris avatar
Har sett att tram inte bör intas i samband med ångestdämpande.
Men hur är det med tram och meclo?
Citera
2014-09-29, 22:04
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Har sett att tram inte bör intas i samband med ångestdämpande.
Men hur är det med tram och meclo?
Just Tramadol är en av opioiderna som ger minst andningspåverkan. Även ihop med bensodiazepiner. Dock, som alltid, ska man generellt inte mixa opioider och benzo men håll doserna låga bara. Känn efter själv. Är man van och har tolerans är det ingen fara så länge man känner vad man själv tål.

Själv har jag en fråga om nån vet, hur funkar circadin (melatonin) ihop med 5-HTP? Båda är ju väldigt strukturellt lika och påverkar det serotonerga systemet.. Men det jag undrar är om kombon är farlig, onödig, ger bättre/sämre effekt vid sömn?

Mvh
Citera
2014-09-30, 01:18
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det aktiva ämnet i det är doxylamin. Nån som vet om jag vågar ta en för sömnen.

En antihistamin, något potentare än propavan.

Mvh
Citera
2014-09-30, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Just Tramadol är en av opioiderna som ger minst andningspåverkan. Även ihop med bensodiazepiner. Dock, som alltid, ska man generellt inte mixa opioider och benzo men håll doserna låga bara. Känn efter själv. Är man van och har tolerans är det ingen fara så länge man känner vad man själv tål.

Själv har jag en fråga om nån vet, hur funkar circadin (melatonin) ihop med 5-HTP? Båda är ju väldigt strukturellt lika och påverkar det serotonerga systemet.. Men det jag undrar är om kombon är farlig, onödig, ger bättre/sämre effekt vid sömn?

Mvh

Jag hittade lite information om ämnet.

Citat:
Good health depends on a complex interplay between chemicals that is precise and sometimes very subtle. Your body makes neurotransmitters using ingredients it manufactures or takes from your diet. Dietary supplements may promote or upset this complex process. For example, melatonin and 5-HTP, or 5-hydroxytryptophan, work differently, but are linked closely together through a common chemical production process. Taking these two substances together may produce unintended consequences.

Sedan har du en länk för att läsa igenom allting om du vill:

http://sysrevpharm.org/article.asp?issn=0975-8453;year=2010;volume=1;issue=2;spage=158;epage=17 1;aulast=Omar

Undvik för säkerhetsskull med andra ord att blanda.
Citera
2014-09-30, 12:10
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Jag hittade lite information om ämnet.

Sedan har du en länk för att läsa igenom allting om du vill:

http://sysrevpharm.org/article.asp?issn=0975-8453;year=2010;volume=1;issue=2;spage=158;epage=17 1;aulast=Omar

Undvik för säkerhetsskull med andra ord att blanda.
Tackar så mycket för informationen! Misstänkte att det inte va en bra kombination.

Mvh!
Citera
2014-09-30, 12:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Tackar så mycket för informationen! Misstänkte att det inte va en bra kombination.

Mvh!

Jag tog 5-htp ihop med melatonin utan några bekymmer i alla fall o det är vanlig kombo, speciellt i USA.
Citera
2014-09-30, 16:02
Bannlyst
4 mg flubb + en 5 mg ketogan = bra kombo? Kanske en folköl på det också.

En holk på det också såklart!
Senast redigerad av Mamuti 2014-09-30 kl. 16:05.
Citera
2014-09-30, 16:39
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jag tog 5-htp ihop med melatonin utan några bekymmer i alla fall o det är vanlig kombo, speciellt i USA.
Läste nån stans att kombon kan vara minimalt neurotoxiskt men det va bara någon på BL som sa. Han/hon påstod att risk finns för "mini serotonergt syndrom" vad det nu innebär ?

Tar endå circadinet 6-7 timmar efter intag av 5-htp.
Citera
2014-09-30, 20:11
Medlem
Existensens avatar
Blandade mindre mängd dex-amfetamin med 10mg medikinect, (50% procent extended release. Alltså 5mg aktivt i kroppen åt gången)
Tog även 20mg inderal innan ifall att hjärtat skulle börja pumpa på då det fanns lite dålig information om detta.
Fungerade bra och gjorde sitt syfte i att inte vara super trött och slippa stora delar av adhd bekymmer.

Vet dock inte hur bra det är med cs + inderal men har det utskrivet i alla fall.

Som jag har förstått det så kör metylfenidat över amphetamin i högre doser, (hämmar noadrenalinet?). Vet någon den perfekta dosen där amfetamin inte slutar fungera sämre med metylfenidat?
Senast redigerad av Existensen 2014-09-30 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in