Citat:
Ursprungligen postat av
ReVarre
Dagen efter "dagen efter" då? Vaknade idag med lite ångest, inget nämnvärt. Ska meditera snart så tror jag nog att dagen löser sig.
När ska man inta magnesiumet, grönsaker/frukterna och c-vitaminen då? Samma dag?
Det har i alla fall inte hänt något den här gången. Tror det är relativt lugnt dvs

Dagen efter "dagen efter" är jag oftast helt återställd, då kan jag göra saker som måste göras, typ jobba och sånt.
Magnesium (mycket mer än Rek. dagligt intag) 1-2h innan du droppar myskristallerna.
C-vitamin borde du få i dig lite innan, och jag brukar även ta det när jag börjar dala, och innan sängen, och sen på morgonen.
Tror det var RawSTR som sa att MDMA inte trivs bra när man fyller kroppen med C-vitamin innan, men jag har iallafall aldrig känt någon skillnad i ruset. Bedöm själv!

Frukt och nyttigt kan du äta några timmar innan intag, och sen innan sängdags är det bra att få sig något av det. Det är också något som man borde äta dagen efter, gärna kombinerat med lite magnesium.
Citat:
Ursprungligen postat av
RawSTR
Första upplevelsen går aldrig att toppas förutsatt att man tar en ordentlig dos första gången.
Jag har toppat många av mina första upplevelser. Enligt mig så handlar det mesta om settings.
Tar man det med rätt person och på en perfekt dag så kan man lätt toppa många tidigare upplevelser.
Citat:
Ursprungligen postat av
RawSTR
Förstår fan inte varför folk ska envisas med att fylla på, du får ett längre rus men det är inte alls samma rus som peaken - när serotoninet har brutits ned finns det ingenting kvar och fylla på en timme in skapar inte serotonin på något magiskt vis ur tomma intet.
För mig så dröjer det längre innan jag får den där känslan att man vill fylla på.
Citat:
Ursprungligen postat av
graffdatshit
Är det verkligen så? Jag käkade det minst en gång i veckan under en period och lade det på hyllan för att kanske ta det någon gång längre fram i livet, men kan magin försvinna permanent?

Du kan nog vara lugn. Jag har också överkonsumerat MDMA, men jag får fortfarande sjukt bra rus på doser som 130mg. Men visst kan man nog bränna hjärnan lite och få svårt för att uppnå full effekt, men sånt där borde i de flesta fallen lägga sig med tiden tror jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
ReVarre
Och du, molly molly molly molly molly molly molly