Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-24, 23:34
Medlem
Mulignans avatar
Ungefär, hur många g är en e-tablett på och hur mycket mg mdma bör den innehålla?
Senast redigerad av Mulignan 2015-04-24 kl. 23:51.
Citera
2015-04-25, 00:50
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Ungefär, hur många g är en e-tablett på och hur mycket mg mdma bör den innehålla?

Dom brukar väga ganska mycket med tanke på bindningsmedel & annat skit! De vanligaste är väl mellan 100-200 mg mdma.
Citera
2015-04-25, 05:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Säger du det! Antar att det där med att inte ta mer än man behöver är högst individuellt. LSD skall ju ha ett tak har man hört.
Det handlar väl snarare om vad man är ute efter. Själv föredrar jag rent generellt så "rena" rus som möjligt. Cannabis undantaget.
Citera
2015-04-25, 14:30
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det handlar väl snarare om vad man är ute efter. Själv föredrar jag rent generellt så "rena" rus som möjligt. Cannabis undantaget.

Rena kan man ju definiera lite som man vill. Jag gillar ju att kombinera droger så ruset blir tyngre, jag gillar också att vara ganska hög när jag väl bestämmer mig för att vara det, det var därför jag var lite intresserad över mdma´s tak, har väl slagit i mig 4 piller som mest & det är ju stor skillnad på att ta 1 piller. Nu är det förmodligen jävligt korkat att ta mera av just mdma, men är det korkat i den bemärkelsen att det är farligt eller får man helt enkelt inte ut mera? LSD har ju ett tak utan att det för den sakens skull blir farligt, du kan ta 5 lappar & får ut samma rus som om du tar 20. (ja allt är såklart individuellt)
Citera
2015-04-25, 20:09
Medlem
Håller med, det där med rent rus. Fast man väntat en längre tid och tar samma batch så kan 3mg/kg ge ett väldigt klart och euforsikt rus utan hallisar och vobbel.
Citera
2015-04-25, 21:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Rena kan man ju definiera lite som man vill. Jag gillar ju att kombinera droger så ruset blir tyngre, jag gillar också att vara ganska hög när jag väl bestämmer mig för att vara det, det var därför jag var lite intresserad över mdma´s tak, har väl slagit i mig 4 piller som mest & det är ju stor skillnad på att ta 1 piller. Nu är det förmodligen jävligt korkat att ta mera av just mdma, men är det korkat i den bemärkelsen att det är farligt eller får man helt enkelt inte ut mera? LSD har ju ett tak utan att det för den sakens skull blir farligt, du kan ta 5 lappar & får ut samma rus som om du tar 20. (ja allt är såklart individuellt)
Nej, det är jättelätt att definiera ett rent rus, det är ju så klart när man inte blandar in andra droger utan håller sig till en i taget. Häpp.

Just MDMA i sig har ju ett tag, kroppen kan bara ta tillgodogöra sig en viss mängd.
Citera
2015-04-25, 21:55
Medlem
Jag upplever det som att när jag överstiger 2 mg / kg så välkomnar jag och omfamnar bara minnesluckor där jag inte minns riktigt vad som sades, lyssnades eller sågs på under påverkan medan om jag inte överstiger det så har jag ett klart minne av de få timmar man är påverkad.
Citera
2015-04-25, 22:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag upplever det som att när jag överstiger 2 mg / kg så välkomnar jag och omfamnar bara minnesluckor där jag inte minns riktigt vad som sades, lyssnades eller sågs på under påverkan medan om jag inte överstiger det så har jag ett klart minne av de få timmar man är påverkad.
Det är lite det jag säger och jag har ungefär samma erfarenhet. Jag blir rent ut sagt helt jävla fucked up om jag tar för mycket.
Citera
2015-04-25, 23:27
Bannlyst
Citat:
Det är lite det jag säger och jag har ungefär samma erfarenhet. Jag blir rent ut sagt helt jävla fucked up om jag tar för mycket.

Om du tar en lagom dos, slipper du vobbel, hallisar och minnesluckor då?

Sista gångerna jag tagit ecstasy har nästan varit obehagliga och jag förstår inte varför. När jag peakar har det varit skönt ett kort tag och sedan tar obehagskänslorna över. Jag får typ panik och tappar fullständigt kontrollen. När det är som intensivast vet jag knappt var jag befinner mig, vad jag gör där och vad det är som händer. Senast när jag tog ecstasy på festival var det väldans svårt att leta reda på mitt tält, även om jag visste exakt var mitt tält låg kände jag inte igen mig. Kan detta vara ett tecken på att jag tar för mycket?
Citera
2015-04-25, 23:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asnjdajsdnajsd
Om du tar en lagom dos, slipper du vobbel, hallisar och minnesluckor då?
Japp. Då bara sprutar det glädje ur öronen på mig, jag landar mjukt och fint och blir på min höjd lite smått uttråkad av allt i några dagar.
Citera
2015-04-25, 23:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Nej, det är jättelätt att definiera ett rent rus, det är ju så klart när man inte blandar in andra droger utan håller sig till en i taget. Häpp.

Just MDMA i sig har ju ett tag, kroppen kan bara ta tillgodogöra sig en viss mängd.

Precis!
Senast redigerad av orrecrist 2015-04-26 kl. 00:00.
Citera
2015-04-26, 01:53
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Men du tycker alltså bara att cannabis är den enda drog som går att blanda in med andra droger för att få som du säger, ett rent rus? Där är jag inte beredd att hålla med i såna fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in