Citat:
Alla opioider bär undvikas att blandas med alkohol och benso, eftersom det kan ge andningsdepp.
Att ta tjack för att motverka det är ingen säkerhet eftersom man kan må så gått så man noddar till då också, eftersom det är en så behaglig blandning.
(men jag är ingen moraltant och har gjort liknande blandnindar och överlevt, du väljer själv vilka riker du vill ta)
Citat:
Hej ! Tog 450mg tramadol igår natt kl 02.00, Så ca 18 timmar sedan. Om jag nu tar 300mg kodein kommer jag få en bra effekt tror ni? Kan oxå nämna att jag inte sovit något under dagen/natten heller. Är inte nybörjare på opiater men aldrig kört tramadol innan jag ska ta kodein. Så tänkte bara så det inte förstör kodein effekten. Känns lite onödigt att slösa 10st om det skulle förstöra effekten. 

Inga problem alls. Gör hällst en CWE så du inte dödar din lever med paracetamol. Sök på CWE.
Citat:
Problemet med att blanda opioider och stims är att hjärtat får dubbla signaler. (alla vet ju att "speedball" är farligt). Det kan orsaka hkärtproblem och hjärtstopp.
Men om nikki sixx lever än borde du kunna blanda metadon med mdma. Sub och mdma har jag blandat, var inga problem.