2014-11-07, 23:25
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neriliah
Går det bra att blanda dihydrokodein med alkohol? Behöver ett snabbt svar, då några polare ska festa imorgon.

Sen möjligtvis benzo som "landning".

Är detta upplägg safe?

Tillägg: Om man lägger till amfetamin, går det då?

Alla opioider bär undvikas att blandas med alkohol och benso, eftersom det kan ge andningsdepp.
Att ta tjack för att motverka det är ingen säkerhet eftersom man kan må så gått så man noddar till då också, eftersom det är en så behaglig blandning.
(men jag är ingen moraltant och har gjort liknande blandnindar och överlevt, du väljer själv vilka riker du vill ta)

Citat:
Ursprungligen postat av SibannaC420
Hej ! Tog 450mg tramadol igår natt kl 02.00, Så ca 18 timmar sedan. Om jag nu tar 300mg kodein kommer jag få en bra effekt tror ni? Kan oxå nämna att jag inte sovit något under dagen/natten heller. Är inte nybörjare på opiater men aldrig kört tramadol innan jag ska ta kodein. Så tänkte bara så det inte förstör kodein effekten. Känns lite onödigt att slösa 10st om det skulle förstöra effekten.

Inga problem alls. Gör hällst en CWE så du inte dödar din lever med paracetamol. Sök på CWE.

Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Halloj!

Jag tog 40 mg Metadon (Möllehjul) kl 14:00

Skulle jag kunna ta Ecstasy snart?
Någon erfaren på Metadon som vet här inne kanske. Är annars van vid droger men inte just Metadon.

Vänliga Hälsningar! / Stone..

Problemet med att blanda opioider och stims är att hjärtat får dubbla signaler. (alla vet ju att "speedball" är farligt). Det kan orsaka hkärtproblem och hjärtstopp.

Men om nikki sixx lever än borde du kunna blanda metadon med mdma. Sub och mdma har jag blandat, var inga problem.
Citera
2014-11-08, 09:46
Medlem
Powens avatar
Går elvanse bra att kombinera med lyrica?
Citera
2014-11-08, 12:55
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Alla opioider bär undvikas att blandas med alkohol och benso, eftersom det kan ge andningsdepp.
Att ta tjack för att motverka det är ingen säkerhet eftersom man kan må så gått så man noddar till då också, eftersom det är en så behaglig blandning.
(men jag är ingen moraltant och har gjort liknande blandnindar och överlevt, du väljer själv vilka riker du vill ta)

Inga problem alls. Gör hällst en CWE så du inte dödar din lever med paracetamol. Sök på CWE.

Problemet med att blanda opioider och stims är att hjärtat får dubbla signaler. (alla vet ju att "speedball" är farligt). Det kan orsaka hkärtproblem och hjärtstopp.

Men om nikki sixx lever än borde du kunna blanda metadon med mdma. Sub och mdma har jag blandat, var inga problem.
Tackar för infon!
Citera
2014-11-08, 17:50
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Ja det går alldeles utmärkt
Citera
2014-11-10, 17:52
Medlem
Tog 300 mg tram mellan 12-16 på jobbet, kom hem och en polare hade fått in subb. Drog en lina på max 0.5 mg. Har tolerans på opiater och tagit denna kombo förut, och visst är det ingen förhöjd fara för tex ep anfall eller andra komplikationer?
Även tagit 15 mg sobril, har tillgång till mer sobril, har även 2 mg ikto och midazolam. Något som kan tas i förebyggande syfte om denna blandning skulle vara farlig?
Citera
2014-11-10, 18:28
Medlem
15APRILs avatar
Har en arbetsinterjuv imorgon nervös som satan.

Har 10 mg oxascand och 2 mg Xanor.

Går dess 2 att kombinera utan att man blir bäng eller att det är farligt?

tacksam för snabbt svar
Citera
2014-11-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

tacksam för snabbt svar

Inga som helst farligheter, passa dig bara om du inte har någon tolerans så att du inte gör bort dig eller verkar skum.
Citera
2014-11-10, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

tacksam för snabbt svar

Känns ju lite overkill, ta 10 mg oxazepam och 0,5 mg alpra. Skulle nog nöjt mig med bara 0,5-1 mg alpra.
Citera
2014-11-11, 02:50
Medlem
Mr.Noodless avatar
Hej, jag har ätit tiporol under cirka en vecka (i rent medicinskt syfte) dagligt intag på 200-250mg utspritt under dagen. Läste dock först igår str det var farligt att äta dessa med Zoloft så jag intog sista 100mg igår (söndag) vid 22 tiden. Är det lugnt för mig att flumma på stillisar idag?

Har googlat men ej funnit ett vettigt sva
Citera
2014-11-11, 03:32
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen

Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ja det går alldeles utmärkt

Ökar risken för kramp dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Noodles
Hej, jag har ätit tiporol under cirka en vecka (i rent medicinskt syfte) dagligt intag på 200-250mg utspritt under dagen. Läste dock först igår str det var farligt att äta dessa med Zoloft så jag intog sista 100mg igår (söndag) vid 22 tiden. Är det lugnt för mig att flumma på stillisar idag?

Har googlat men ej funnit ett vettigt sva

Ja, det ska inte vara någon fara.
Citera
2014-11-11, 19:56
Medlem
Finns det någon opiod som har korstolerans med dolcontin? Subutex, dihydrokodein, tramadol?

Farligt att blanda några av dessa?
Citera
2014-11-11, 21:35
Medlem
Ursäkta mitt andra inlägg, men kan man ta på en och samma gång:

Dihydrokodein, tjack, subutex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem