Citat:
Ursprungligen postat av
libben
Minimap och xvm kan de ju baka in själva tycker man.
Eller hur. "Hur svårt kan det va'?" typ.
Det är ju redan en WG-bekräftelse involverad med aktiveringen av xvm så det känns ju som att något kan vara på gång ändå? Fast å andra sidan. Jag har inte hört några rykten ännu och en så stor grej skulle väl läckt ut om det var nära?
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Helt jävla otroligt. 16 matcher nu ikväll med T25/2, i samtliga har jag varit inom 5e lägsta tieren varav 10 var jag varit 2 eller 3 från botten...
Jag fick också utbrott på det där i början (min T-46 var t.ex. alltid "sämst och sist" rankad i var och varannan match). Sen slog det mig att de sorterar tankslistan först i tier, sen i bokstavsordning. Dvs är du low tier och har t.ex. en T25/2, T-46, VK "någonting" så hamnar du alltid längst ner. Eftersom jag själv skrikigt och bitchat om just detta jäkligt mycket så var det en anings skämmigt när jag insåg det själv (efter
på tok för många matcher)....
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Har i princip gett upp spelet efter den senaste månadens absurda bergochdalbana, där jag vinner allt enda dan med grymma stats för att sedan i princip förlora allt i 2-4 dar. Tär alldeles för mycket på psyket för att hålla på med skiten. Gått så långt att jag faktiskt funderar på att sälja kontot...

25+ premiums, 6 tier X, dryga 5 miljoner krediter och ett antal tusen guld lär ju ge mig typ 1/10 av vad jag betalat för skiten, mycket det som håller mig tillbaka.
Är också inne i en liknande period och det tär på tålamodet, ffa eftersom jag fortfarande har en bit kvar till de där 53% wr och 1800 genomsnitts WN8 eller vad det nu är som man skall ha i min klan. Backar statsen då så blir det dubbelt lidande. Vågar nästan bara lira CW och Stronghold nu för tiden. Där har jag betydligt bättre stats.