2014-09-26, 05:36
Moderator
Arne.Ankas avatar
Det kommer upp ett fönster med en knapp under "acknowledge"
Citera
2014-09-26, 07:14
Medlem
Kebabsugers avatar
va i helvete skall idioterna stå bakom arty och gömma sig

fucking idioter
synd jag inte sitter på en knapp där jag kan döda vem jag vill, fan så mycket roliga WoT haft blivit efter jag tryckt i en halvtimme

en vanlig chokepoint på banan, jag ställer mig bakom denna och jag har ju 6 heavy på väg så det är lugnt, skickar iväg 2 skott och ser att idioterna står vid mig !!
vad händer nästa sekund ? jo en is, en is2 och en t29 kommer runt hörnet och ser 6 heavy och mig

"#¤%" idiotlag
Citera
2014-09-26, 08:58
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Minimap och xvm kan de ju baka in själva tycker man.
Eller hur. "Hur svårt kan det va'?" typ.

Det är ju redan en WG-bekräftelse involverad med aktiveringen av xvm så det känns ju som att något kan vara på gång ändå? Fast å andra sidan. Jag har inte hört några rykten ännu och en så stor grej skulle väl läckt ut om det var nära?

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Helt jävla otroligt. 16 matcher nu ikväll med T25/2, i samtliga har jag varit inom 5e lägsta tieren varav 10 var jag varit 2 eller 3 från botten...
Jag fick också utbrott på det där i början (min T-46 var t.ex. alltid "sämst och sist" rankad i var och varannan match). Sen slog det mig att de sorterar tankslistan först i tier, sen i bokstavsordning. Dvs är du low tier och har t.ex. en T25/2, T-46, VK "någonting" så hamnar du alltid längst ner. Eftersom jag själv skrikigt och bitchat om just detta jäkligt mycket så var det en anings skämmigt när jag insåg det själv (efter på tok för många matcher)....

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Har i princip gett upp spelet efter den senaste månadens absurda bergochdalbana, där jag vinner allt enda dan med grymma stats för att sedan i princip förlora allt i 2-4 dar. Tär alldeles för mycket på psyket för att hålla på med skiten. Gått så långt att jag faktiskt funderar på att sälja kontot... 25+ premiums, 6 tier X, dryga 5 miljoner krediter och ett antal tusen guld lär ju ge mig typ 1/10 av vad jag betalat för skiten, mycket det som håller mig tillbaka.
Är också inne i en liknande period och det tär på tålamodet, ffa eftersom jag fortfarande har en bit kvar till de där 53% wr och 1800 genomsnitts WN8 eller vad det nu är som man skall ha i min klan. Backar statsen då så blir det dubbelt lidande. Vågar nästan bara lira CW och Stronghold nu för tiden. Där har jag betydligt bättre stats.
Citera
2014-09-26, 09:21
Medlem
Ace Venturas avatar
Det är inte bara i WoT som polackerna glänser....

http://youtu.be/M-Wi4NKKfY0

(Jag vet att det är någon här som kommer från Polen och jag vill inte vara oartig, men det här får du ta)
Citera
2014-09-26, 11:53
Medlem
Har ännu inte kunnat installera skiten. När jag pausat nerladdningen och sedan återupptar så har halva datamängden försvunnit!

Absolut den värsta kassaste nerladdningen av en ny patch hittills. Har dom supit ner sig på vodka i Minsk?
Citera
2014-09-26, 13:24
Medlem
VaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

(Jag vet att det är någon här som kommer från Polen och jag vill inte vara oartig, men det här får du ta)

haha kan glädja dig med att det inte är polacker i klippet iaf
Citera
2014-09-26, 13:58
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Har ännu inte kunnat installera skiten. När jag pausat nerladdningen och sedan återupptar så har halva datamängden försvunnit!

Absolut den värsta kassaste nerladdningen av en ny patch hittills. Har dom supit ner sig på vodka i Minsk?

Inga problem här, allt gick som varm kniv i smör....Yay!
Citera
2014-09-26, 15:40
Medlem
Salorms avatar
Satt och kollade på noobmeter lite snabbt och eftersom dom bytt KV1-S och T49 helt så saknas denna statistik va?
ESS-Lund, hur mycket stats tappade du med denna patch? Mest intresserad då det lär vara en hel del statspaddare som sliter sitt hår just nu.
Citera
2014-09-26, 17:00
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Satt och kollade på noobmeter lite snabbt och eftersom dom bytt KV1-S och T49 helt så saknas denna statistik va?
ESS-Lund, hur mycket stats tappade du med denna patch? Mest intresserad då det lär vara en hel del statspaddare som sliter sitt hår just nu.
All statistik finns kvar. Kv-1S omvandlades till KV-85 och T49 till T67.
Citera
2014-09-26, 18:42
Medlem
Älskar detta spel, men har nu ett väldigt konstigt problem, när jag spelar startar datorn om av sig själv utan förvarning, händer varenda spel jag deltar i efter 5-10 minuter, har lämnat in datorn på service (fortfarande garanti) och fått svaret att dom inte kan återskapa felet, vafan ska jag göra,

Crash adress: ntoskrnl.exe+75bc0
Citera
2014-09-26, 19:27
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380

har du trådlåst ìnternet ? :P
Citera
2014-09-26, 19:31
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Älskar detta spel, men har nu ett väldigt konstigt problem, när jag spelar startar datorn om av sig själv utan förvarning, händer varenda spel jag deltar i efter 5-10 minuter, har lämnat in datorn på service (fortfarande garanti) och fått svaret att dom inte kan återskapa felet, vafan ska jag göra,

Crash adress: ntoskrnl.exe+75bc0

kanske ramminnet som börjar strula, kör memtest över natten
lite info här:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/lots-of-bsods-crash-address-ntoskrnlexe75bc0/34a40539-9409-49ff-9914-c284fc156327

jag hade även kört driver sweeper och rensat allt som har med nvida och ati display driver att göra, sedan laddat ner nya

Citat:
Eller hur. "Hur svårt kan det va'?" typ.

Det är ju redan en WG-bekräftelse involverad med aktiveringen av xvm så det känns ju som att något kan vara på gång ändå? Fast å andra sidan. Jag har inte hört några rykten ännu och en så stor grej skulle väl läckt ut om det var nära?

pollacker vill inte se att dom är röda så dom vill inte ha det i spelet
wg kommer även hjälpa pollacker som bölar att dom inte kan få mark of exellence eftersom 65% är omöjligt för dom och då sänka det till 50% så dom kan känna sig stolta

Citat:

dom har invaderat SWTOR med, helt jäkla galet, fyller engelska chatten med sina czxyczw ord hela tiden
Senast redigerad av Kebabsuger 2014-09-26 kl. 19:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in