2014-09-25, 19:39
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Nu har de släppt en 10 Mb fix. Allt funkar. Bara att köra launchern igen!

Men fan, jag som just plockat in de mods jag vill ha
Citera
2014-09-25, 20:24
Medlem
Kebabsugers avatar
hur kan det finns idioter som dessa ?

http://s27.postimg.org/wze36q4w3/Wo_T_morons.jpg

jag hade LÄTT gjort 4000 i den matchen, anledningen till att jag inte gjorde det var för att vårt idiotlag bara rushar fram, använder ingen cover, ser en fiende och rushar och sen säger dom "var kommer skotten ifrån"

låt inte era barn spela för fan!

nä nu vill jag inte spela mer på ett tag

btw fan sicken trolltank is-6 är, 10 matcher, 9 vinster, förlusten var pga att jag blev swarmad av 10 tanks

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag har ingen bra lina. 10 gig kommer ta drygt 2 timmar att ladda ner.
:P

du får skaffa bättre, visa att du är en stolt svensk som är kända för skit snabbt internet, skaffa telias 1000mbit up/ner :P
j/k
Citera
2014-09-25, 21:46
Medlem
libbens avatar
Jag spelade wot redan 12:20 med nya patchen

Spelade utan problem fram till 16. Då slutade jag för eftermiddagen.

Varit mycket strul med nya patchen? Lite surt att de inte bara kan slänga in liknande modstöd som redan används.

Minimap och xvm kan de ju baka in själva tycker man.
Citera
2014-09-25, 22:07
Medlem
franges avatar
Helt jävla otroligt. 16 matcher nu ikväll med T25/2, i samtliga har jag varit inom 5e lägsta tieren varav 10 var jag varit 2 eller 3 från botten, och av 16 matcher; 1 vinst. Trots att jag fimpat 3-4 vagnar i åtminstone hälften av matcherna.

Och så tio matcher med M44, gick inte fullt lika dåligt där men nu har den börjat missa så in i helvete. Kul när man siktar på deras arty som står blickstilla, siktar fullt, miss. Siktar fullt, grov miss. Siktar fullt, halvträff, Och så kommer en Hellcat och hinner dräpa den vagnen.
Flera jävla skott har, trots fullt siktning (7 sekunder) missat tokmycket, alltså helt åt helvete fel. Men siktar mn bredvid en vagn som är på väg att röra sig, då träffar den EXAKT där man siktade, varenda jävla gång. Är det en fiende där? Ja, då missar vi 2 av 3 skott istället
Citera
2014-09-26, 01:25
Medlem
Bearforceones avatar
Har i princip gett upp spelet efter den senaste månadens absurda bergochdalbana, där jag vinner allt enda dan med grymma stats för att sedan i princip förlora allt i 2-4 dar. Tär alldeles för mycket på psyket för att hålla på med skiten. Gått så långt att jag faktiskt funderar på att sälja kontot... 25+ premiums, 6 tier X, dryga 5 miljoner krediter och ett antal tusen guld lär ju ge mig typ 1/10 av vad jag betalat för skiten, mycket det som håller mig tillbaka.

Men hoppet om att spelet ska vara kul, med balanserade lag, kartor och en fungerande skill baserad mm finns ju fortfarande där. Så vad hände för nytt och bra i patchen, förutom att de äntligen straffar alla fega artys som kör ner i vattnet när allt går åt helvete, afkare, och folk som lämnar direkt när de ser att matchen kan ta en stund och står och väger liiiite till motståndarens fördel?
Citera
2014-09-26, 01:30
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Helt jävla otroligt. 16 matcher nu ikväll med T25/2, i samtliga har jag varit inom 5e lägsta tieren varav 10 var jag varit 2 eller 3 från botten, och av 16 matcher; 1 vinst. Trots att jag fimpat 3-4 vagnar i åtminstone hälften av matcherna.

Och så tio matcher med M44, gick inte fullt lika dåligt där men nu har den börjat missa så in i helvete. Kul när man siktar på deras arty som står blickstilla, siktar fullt, miss. Siktar fullt, grov miss. Siktar fullt, halvträff, Och så kommer en Hellcat och hinner dräpa den vagnen.
Flera jävla skott har, trots fullt siktning (7 sekunder) missat tokmycket, alltså helt åt helvete fel. Men siktar mn bredvid en vagn som är på väg att röra sig, då träffar den EXAKT där man siktade, varenda jävla gång. Är det en fiende där? Ja, då missar vi 2 av 3 skott istället

Jag misstänker att T25/2 har en absurd mm vikt, du får alltså möta långt fler tier 9 än vad du borde. I jämförelse var jag typ lågtier med BP i kanske en av 20 matcher. Comet har f.ö. samma absurda mm vikt, med idel lågtier matcher, den lyckades jag av något anledning riktigt bra med, dryga 60% wr, och då hatade jag cromwellen av hela mitt hjärta, men comet funkade riktigt bra för mig av nån konstig anledning.
Citera
2014-09-26, 01:56
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Så vad hände för nytt och bra i patchen, förutom att de äntligen straffar alla fega artys som kör ner i vattnet när allt går åt helvete,

Tyvärr blev de tvugna och inte ta med den delen i patchen. Det straffade oskyldiga så de måste fixa det, men det kommer i en framtida patch.
Citera
2014-09-26, 02:00
Moderator
Arne.Ankas avatar
Idioterna delar ut varning också om spelet krashar
Citera
2014-09-26, 02:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Idioterna delar ut varning också om spelet krashar

??

wg ?

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Tyvärr blev de tvugna och inte ta med den delen i patchen. Det straffade oskyldiga så de måste fixa det, men det kommer i en framtida patch.
dvs om man puttade i någon i vattnet så kunde det se som han som drunka dränkte sig själv ?
Citera
2014-09-26, 02:31
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

jag har flera träffar med s51 där jag träffar utan att fixta in alls, bara vänt siktet och höftat när siktet varit störst
RNG är efterblivet
träffade verkligen artillery 100-200 ifrån där dom siktade då och då under andra världskriget ?
Citera
2014-09-26, 02:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
??

wg ?
Ja, spelet fryste när matchen skulle börja så jag åkte på en varning för inaktivitet.
Citera
2014-09-26, 05:35
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ja, spelet fryste när matchen skulle börja så jag åkte på en varning för inaktivitet.
så man vet att man blir varnad nu ?

sedan så sade dom ju att just det du beskiver inte skulle kunna hända
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in