Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
Man såg små explosioner innan byggnaderna kollapsa runt om i byggnaden?
1. Källa, tack.
2. Om sprängämnen användes, hur överlevde de branden?
Citat:
Hur kommer det sig att antennen föll innan själva byggnaden rasade?
1. Det gjorde den inte. Det är en synvilla som framkommer på vissa klipp. Om du t ex tittar här vid 1:45 så ser du tydligt att den inte gjorde det:
https://www.youtube.com/watch?v=kMTFVeRbpC4
2. OM den gjorde det, hur i helvete skulle det kunna förklaras av sprängämnen? Det syns ju klart och tydligt var kollapsen sätter igång, och det är flera våningar ner. Varför skulle de smälla av laddningar OVANFÖR för?
Citat:
Pratas också om att upp till 3000 ingenjörer runt om i världen ifrågasätter 9 11.
1. Du hänvisar till Architects & Engineers for 9//11 Truth, antar jag. Vart vill du komma? Vad har de fört fram för argument som motbevisar NIST?
2. Om jag hänvisar till de mångdubbelt fler experter som INTE ifrågasätter 9/11, vinner jag då? Om nej, varför tar du upp Architects & Engineers for 9//11 Truth?
Citat:
Hur kommer det sig?
Att man har en examen är tyvärr inte skydd mot att vara dum i huvudet.
Citat:
De har säkerligen hög kompetens att ifrågasätta också för den delen.
Då tycker jag att de borde kunna peka på konkreta fel i NIST rapporten, som är ett resultat av årslånga rigorösa utredningar av verkliga experter. Mig veterligen har A&E inte presenterat ett jota som får mig att höja på ögonbrynen, bara luddiga hänvisningar till naturlagar. Vart har alla dessa akademiker gömt sina detaljerade beräkningar?