2014-09-08, 14:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-Rob
Så förklara nu en gång för alla hur ett antal fenomen som bara händer vid CDS som tex:
1. Freefall.
2. Kollaps i sin footprint.
3. Symmetrisk global collapse trots asymmetrisk eld.

Kan ske när ni påstår att bara eld är förklaringen? Du har undvikit denna frågan tillräckligt länge nu, innan du ens kan förklara vad du faktiskt förnekar är du helt meningslös här.

Att du förnekar fakta gör liksom ingen skillnad så svara nu. Det behövs inga uträkningar när man vet att stålbyggnader inte kollapsar av eld i freefall någonsin. Man vet att en byggnad aldrig någonsin faller ihop symmetriskt och lite asymmetriskt eld.

Du har liksom aldrig svarat på något eller någonsin visar några bevis för din sak så kom loss nu. Skriv upp dom 3 punkterna som är fenomen som enbart händer av CDs och sen förklarar du då istället vad som hände enligt ditt sätt att se på saken sakligt och korrekt för varje punkt och kommer med en trovärdig förklaring SOM INTE strider mot naturlagar. Sen skall du också förklara med ditt sätt att se på saken varför grundläggande fysik 2001-09-11 inte längre var relevant? Att bygga sin tes på något som hänt 1 dag av 450 miljoner är otroligt jävla svagbegåvat förstår du verkligen inte det? Jag visar foto efter foto efter foto efter foto och film efter film efter film. Du har allt jämt visat upp NADA bevis för något av det trams du konstant spottar ur dig.

När slutade du slå din fru?
Citera
2014-09-08, 14:34
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så om du tittar 10 sekunder på youtube är det alltså värt mer än årslånga utredningar av professionella experter på området?
så du menar att om jag är arkitekt och anställd av New World Order så har inte jag förmogan att ljuga? för det är ju det du pratar om. Architects & Engineers for 9/11 Truth end of f*cking discussion(!) https://en.wikipedia.org/wiki/Architects_%26_Engineers_for_9/11_Truth
Citera
2014-09-08, 14:39
Bannlyst
Citat:
När slutade du slå din fru?

Aldrig. Det jävla sliddjuret skall veta sina plats.

Så, nu är det dags för dig att svara med då kanske? Skriv upp det i 3 punkter som sagt och förklara vad du förnekar med dessa uppenbara fenomen som bara sker vid CDs.
Citera
2014-09-08, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej min vän, det är inte så CD's går till.. Visst är det "serier" av smällar men de är i en tändning.. Jag har då aldrig sett en CD där man smäller lite sporadiskt nån timme innan raset...
Du kan väl lägga upp en sån film är du snäll?

Brukar man behöva tajma sprängningar med "plan" som flyger in i en byggnad? Nej. Vad skulle vara meningen vid en vanlig CD att försvaga byggnaden och sen vänta? Ja ingen alls.
100% av alla CDs någonsin fungerar enligt försvagningsprincipen och säker skärs eller sprängs bort redan innan. Byggnaderna är som sagt så pass stabila att det krävs. Tom pratade ju bla om en byggnad i Philadelphia som CDI tog ner och där 250 shaped charges smäller av inom någon millisekund. Det är alltså alltid och jämt massa små explosioner.

I fallet med Twin Towers så väljer man ju antingen att tro att sagan om det magiska eldklotet handlar om jet bränsle eller så förstår man att det handlar om att man sprängde coren vid hissarna.

Till bevisläget då så gäller allt jämt undantagslöst för dig och snömosfiffin som aldrig visar några bevis själva följande:
Citat:
Jag kommer att lägga upp ännu mer foto och videobevis när du har presenterat ett enda litet bevis för din sak. En enda liten byggnad av valfritt material som faller ihop som ett korthus WTC 7 style. Jag har visat sprängningen i bla 23 vinklar, förklarat alla fenomen och jämfört med andra byggnader som brinner brutalt mycket mer men som inte faller ihop som ett korthus.

Du har fortfarande inte visat något alls.
Citera
2014-09-08, 15:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IHateThisPlanet
så du menar att om jag är arkitekt och anställd av New World Order så har inte jag förmogan att ljuga

Jag förstår. Du menar alltså att samtliga inblandade i utredningen var avlönade av NWO?

Har du någon form av bevis för detta, eller gäller beviskraven i vanlig ordning bara den andra sidan?

Och om du inte har några bevis, tycker du att det är ett ärligt sätt att närma sig diskussionen: att ta sig rättigheten att förneka precis vilka fakta som helst, hänvisandes till en enorm global konspiration...utan att ge ett enda bevis för detta påstående?
Citera
2014-09-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej min vän, det är inte så CD's går till.. Visst är det "serier" av smällar men de är i en tändning..
Som om det är två tändningar, är det ingen CD då?
De som utför CD är experter på byggnader och hur man lättast river dessa på önskat sätt. De som vill ha en byggnad riven vill ofta att det sker så smidigt som möjligt och har därmed en kravlista. Utifrån denna kravlista så river man på önskat sätt.
Citera
2014-09-08, 15:40
Medlem
Citat:
Jag förstår. Du menar alltså att samtliga inblandade i utredningen var avlönade av NWO?
Så många är det inte, begränsat med pengar för att involvera allt för många
Citera
2014-09-08, 15:43
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-Rob
Jag kommer att lägga upp ännu mer foto och videobevis när du har presenterat ett enda litet bevis för din sak

1. Dina högst subjektiva tolkningar av youtubeklipp är fortfarande inte legitim bevisföring.

2. Problemet med att hänvisa till bevismaterial är att du tagit dig friheten att förneka precis vilka fakta som helst. Jag ser alltså inte poängen med detta förehavande under sådana omständigheter....
Citera
2014-09-08, 15:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Så många är det inte, begränsat med pengar för att involvera allt för många

Har NWO begränsat med pengar? Det trodde jag aldrig att jag skulle få höra....
Citera
2014-09-08, 16:03
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Citat:

Har du någon form av bevis för detta, eller gäller beviskraven i vanlig ordning bara den andra sidan?

Och om du inte har några bevis, tycker du att det är ett ärligt sätt att närma sig diskussionen: att ta sig rättigheten att förneka precis vilka fakta som helst, hänvisandes till en enorm global konspiration...utan att ge ett enda bevis för detta påstående?
ja, harry kissinger som ledde utredningen till en början är en självklar bilderbergdelatagare, det är 2000 personer som styr världen har jag hört inte en så smurt summa kan man tänka
Citera
2014-09-08, 16:16
Medlem
Citat:
Har NWO begränsat med pengar? Det trodde jag aldrig att jag skulle få höra....
Här: http://www.liveleak.com/view?i=49d_1190054204
Citat:
9-11 Commission Comparisons ... 411 days later ...

Days until an investigation was ordered into the Pearl Harbour attack: 9
Days until an investigation was ordered into the Kennedy assassination: 7
Days until an investigation was ordered into the Challenger disaster: 7
Number of days until an investigation was ordered into the sinking of the Titanic: 6
Number of days until an investigation was ordered into the 9/11 attacks: 411
Amount of money allocated for the 1986 Challenger disaster investigation: $75 million
Amount of money allocated for the 2004 Columbia disaster investigation: $50 million
Amount of money allocated for Clinton-Lewinsky investigation: $40 million
Amount of money allocated for the 9/11 Commission: $14 million
Citera
2014-09-08, 16:29
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Citat:
bevis? det är ett faktum att bankerna tjänar pengar på krig då staten är tvingad att låna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in