Tänkte dela konversationen som det talades om tidigare, som nazist-Jhna lade sig i. Den kan bara ses av "friends of friends", jag tror det betyder att man måste ha en gemensam vän med Berny eller avsändaren för att se den. Den är från igår.
Idag har en annan av hennes vänner skrivit till henne (samma privacy där), men hon har inte svarat:
Och för er som inte har facebook alls, ni får ju inte missa hunddoktorns inlägg: http://bayimg.com/lAAkbaagJ Kolla antal likes också
Man ser dig lite, både du och Felicia är redigt snygga
Svar på tal till JHNA varför vi inte lägger av, jo för att B fortsätter att provocera som fan!
Vad skulle hon vara utan oss helt ärligt?
Man ser dig lite, både du och Felicia är redigt snygga
Jag kollade vilka som gillade Doktorshatts inlägg och om det är så att det gömmer sig många flashbackare bakom alla hjärtan så är det väldigt snygga människor som skriver här. Dags för Trollen bakom Berny Pålsson get together? Skämt och OT åsido så funderade jag på vilken effekt det har på BP när alla tidigare anonyma blir människor med namn och bild men tvivlar på att något vi gör kan tränga igenom hennes fasad just nu. Trots det sistnämnda, hatten av för Doktorshatt som försöker!
Edit: ledsen att jag aldrig delade det jag skrev om, jag har inte haft någon tid över idag
En liten onödig sak men har ni tänkt på att det på barnen header står " a living myth with a MILLION faces
Så vitt jag vet så har hon ju bara ett ansiktsuttryck och det är ankläpparna
Lina Forsberg -Du skall sluta höra av dig till Andreas ex på nätterna. Hon har ett liv förutom Andreas att tänka på. Sen är det inte hon som hör av sig till Andreas hela tiden....
Berny - Vad är ditt problem?
Lena Olsson - Kanske att du är dåligt umgänge? Din attityd kan ju vara ännu ett problem.
Om man "sveper en whiskey" trots att man är gravid som du gör så kan man ju inte direkt påstå att du är något vidare sunt umgänge.
Sen förstår jag om ingen vill prata med dig efter att du har svept en whiskey heller, när det får dig att fyllegrina och kräla på golvet, som den gången du "svepte en Jäger".
Helst hade vi ju varit lyckligt ovetandes om allt detta men du gör det så tydligt som det bara kan bli, nämligen att du är en fyllekaja. Ex-heroinist(?) dessutom.
"Vad är ditt problem?" - vem tror du att du är? Du kan ju börja med att tagga ner så kanske inte folk hade haft problem med dig från första början.
Berny har slutat "storstäda" nu skall hon städa för att "underhålla ordningen" (hoppas ordningen gillar det). Jag skulle kalla det för att plocka undan... Hon skriver också att; "Vad gäller Nilas har till och med vänner som känt mig i väldigt många år skrivit och undrat vad som hänt med Nilas. Jag berättar när det är dags." Vad finns det att berätta när Kim har fått honom? Det ligger en hund begraven i den där jävla soppan och jag börjar återigen tro att det gör det på riktigt också.
Berny fortsätter svara på det som skrivs om och spekuleras kring i Flashback-tråden. Tycker det är ganska fascinerande att hon nu får uppskattningsvis 90% negativa och kritiska kommentarer, men ändå tuffar på som ingenting. Hon har en helt fantastiskt obehaglig förmåga att tolka världen som hon behagar.
Herre gud, kan hon inte bara kapa av den förbannade anknäbben?
Jag skulle vilja veta vad och vart Andreas har tatuerat henne också.. Lögnerna tar ju över varandra.
Lina Forsberg -Du skall sluta höra av dig till Andreas ex på nätterna. Hon har ett liv förutom Andreas att tänka på. Sen är det inte hon som hör av sig till Andreas hela tiden....
Berny - Vad är ditt problem?
Lena Olsson - Kanske att du är dåligt umgänge? Din attityd kan ju vara ännu ett problem.
Om man "sveper en whiskey" trots att man är gravid som du gör så kan man ju inte direkt påstå att du är något vidare sunt umgänge.
Sen förstår jag om ingen vill prata med dig efter att du har svept en whiskey heller, när det får dig att fyllegrina och kräla på golvet, som den gången du "svepte en Jäger".
Helst hade vi ju varit lyckligt ovetandes om allt detta men du gör det så tydligt som det bara kan bli, nämligen att du är en fyllekaja. Ex-heroinist(?) dessutom.
"Vad är ditt problem?" - vem tror du att du är? Du kan ju börja med att tagga ner så kanske inte folk hade haft problem med dig från första början.
Och nu har Lina svarat igen..
"Du är mitt problem. Du skall bara låta Ulrika vara. Och kontakta aldrig henne mer. Det är DIN MAN som hör av sig till Ulrika flera gånger om dagen och där även säger jag kommer snart hem igen, ÄLSKAR DIG mm"
Lovisa: "Vi ska se till att han aldrig kommer tillbaka till henne, han är din din och din och det är jag sååååå glad över. Ulrika är värld den finaste mannen och det är verkligen inte han. Haha du skulle bara veta "
Vem är Lovisa? Ex eller svägerska eller syster..?
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-09-25 kl. 11:35.
Å Andreas har blivit vän med sitt ex på fejjan igen... Jag skriver igen då jag vill minnas att hon inte fanns bland hans vänner för ca en vecka sedan.
Jag ställer mig hos den skara som tror att Bernys man med stort M snart kommer mannen med väldigt litet M. Han kommer att bli någon som hon kommer att hata, förtala och allt vad man kan tänka sig samtidigt som Andreas kommer vara tillbaka hos sitt ex!