2014-08-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ska du sitta och vänta i 8 månader?

Det är ju varmare där nere än vad det är här i Sverige i september-oktober.

Billigt med flyg och hotell också.
Är det inte också så att det kan vara sämre utbud på tjejer pga semestertider? Det har jag iaf fått intryck av när jag läst diverse recensioner. Det har då inte bara varit från Artemis. Kanske inte så tidigt som maj iofs.
Citera
2014-09-07, 23:31
Medlem
Vilken FKK har snyggast tjejer?

Jag vet att smaken är olika. Jag tycker om söta modelltjejer som inte är opererade och tatuerade över hela kroppen. Med modelltjejer menar jag vältränande tjejer med B/C-kupa (ungtjejsbröst) med snygga välsvarvade rumpor.

Är det något ställer som har snygga asiatiska och sydamerikanska tjejer blandat med söta östeuropeiska tjejer?

Jag väljer lite mellan Goldentimes och Artemis.
Ser tjejerna ut ungefär som tjejerna i filmen på Goldentime?

En annan fråga. Min dröm är att få en riktig dubbel porravsugning med COF.
Kan man få dubbel avsugning utan kondom där båda tjejerna suger samtidigt på FKK? Eller är det som på andra tråkiga ställen att dom inte vill suga samtidigt?

Många frågor från en som vill åka och få en bra fkk-upplevelse
Citera
2014-09-08, 10:19
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Jag väljer lite mellan Goldentimes och Artemis.
Ser tjejerna ut ungefär som tjejerna i filmen på Goldentime?

Nej det gör de inte på Golden Time. Man hade hyrt in 40 fotomodeller.
Citera
2014-09-08, 12:23
Medlem
Citat:
Nej det gör de inte på Golden Time. Man hade hyrt in 40 fotomodeller.

OK, då stämmer det som jag har hört att de är fotomodeller.
Men är tjejerna i närheten av de som är på filmen? Det är ju många som ger tjejer på FKK 10/10 i utseende och kropp. Då måste det väl vara kanontjejer, eller är det 10/10 utifrån vad man kan förvänta sig på FKK?
Jag vill ju gärna hitta yngre tjejer som jag skulle vända mig om på gatan.
Citera
2014-09-08, 15:15
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
OK, då stämmer det som jag har hört att de är fotomodeller.
Men är tjejerna i närheten av de som är på filmen? Det är ju många som ger tjejer på FKK 10/10 i utseende och kropp. Då måste det väl vara kanontjejer, eller är det 10/10 utifrån vad man kan förvänta sig på FKK?
Jag vill ju gärna hitta yngre tjejer som jag skulle vända mig om på gatan.

Angående betyget 10/10 så har väl 10 blivit snittbetyg numera. Jag har sett både 12 och 13 (av 10). Så det är ju en del inflation i betygen.

De snyggaste på Golden Time ser ut som på filmen. Men det är blandad kvalitet på tjejerna utseendemässigt. Allt från 4-6 till 10. Det viktigaste är väl ändå upplevelsen och vilken service tjejerna ger?

I Wien finns 3 Saunaclubs/FKK som är värda att besöka: Golden Time, Fun-Palast och Fresh Sauna Club. Sedan finns DonauDolls men alla säger att den är dålig
Se färsk recension här: (FB) 3 FKK-klubbar i Wien på 4 dagar, bl.a. den nya klubben Fresh Sauna Club

Golden Time har de snyggaste tjejerna och ligger centralt. Men lite turistställe över det hela och väldigt små lokaler med tanke på att det är så många tjejer och klienter där.
Senast redigerad av Arnold15 2014-09-08 kl. 15:35.
Citera
2014-09-08, 22:51
Medlem
Citat:
Angående betyget 10/10 så har väl 10 blivit snittbetyg numera. Jag har sett både 12 och 13 (av 10). Så det är ju en del inflation i betygen.

De snyggaste på Golden Time ser ut som på filmen. Men det är blandad kvalitet på tjejerna utseendemässigt. Allt från 4-6 till 10. Det viktigaste är väl ändå upplevelsen och vilken service tjejerna ger?

I Wien finns 3 Saunaclubs/FKK som är värda att besöka: Golden Time, Fun-Palast och Fresh Sauna Club. Sedan finns DonauDolls men alla säger att den är dålig
Se färsk recension här: (FB) 3 FKK-klubbar i Wien på 4 dagar, bl.a. den nya klubben Fresh Sauna Club

Golden Time har de snyggaste tjejerna och ligger centralt. Men lite turistställe över det hela och väldigt små lokaler med tanke på att det är så många tjejer och klienter där.

Självklart så är servicen viktigast, men det bästa är ju att få jättebra service av en snygg tjej
Citera
2014-09-08, 22:54
Medlem
Har Golden Times eller Artemis snyggast tjejer?
Citera
2014-09-08, 23:51
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Har Golden Times eller Artemis snyggast tjejer?

Artemis helt klart. Bättre och större lokaler också. Annars är prisbilden (entré och rummet) ungefär desamma.

Men på Artemis finns det fler "Sharks" som marknadsför sig hårt.

Har du varit på någon FKK tidigare?
Senast redigerad av Arnold15 2014-09-09 kl. 00:02.
Citera
2014-09-09, 15:07
Medlem
Citat:
Artemis helt klart. Bättre och större lokaler också. Annars är prisbilden (entré och rummet) ungefär desamma.

Men på Artemis finns det fler "Sharks" som marknadsför sig hårt.

Har du varit på någon FKK tidigare?

Det kommer att bli mitt första FKK-besök. Jag vill få det så bra som det bara går därav mina frågor. Lika bra att satsa på det bästa stället direkt om det nu finns ett bästa ställe.

Vad menar du med Sharks? Jag har satt på många horor tidigare så jag är ganska rutinerad, men det är klart att det kommer att bli svårt att motstå frestelsen att sätta på första bästa snygging. Så jag tar gärna emot tips.
Citera
2014-09-09, 18:16
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Det kommer att bli mitt första FKK-besök. Jag vill få det så bra som det bara går därav mina frågor. Lika bra att satsa på det bästa stället direkt om det nu finns ett bästa ställe.

Vad menar du med Sharks? Jag har satt på många horor tidigare så jag är ganska rutinerad, men det är klart att det kommer att bli svårt att motstå frestelsen att sätta på första bästa snygging. Så jag tar gärna emot tips.

När du kommer dit så finns det kanske minst 10-15 tjejer som alla vill ta med dig till rummet. Det är hård konkurrens nere i Tyskland/Österrike bland tjejerna.

Sharks är tjejer som marknadsför sig hårt och som vill pracka på dig en massa extratjänster eller som blir som förbytta när du kommer in på rummet.

Om du vill få det så bra som det bara går, kanske du ska undvika "turistställena" där tjejerna fokuserar på marknadsföring snarare än på service?
Senast redigerad av Arnold15 2014-09-09 kl. 18:29.
Citera
2014-09-24, 03:44
Medlem
Hej folket! Nyligen fick jag höra om artemis och tänkte ställa lite frågor till er som varit där.
Åker dit inom 10dagar, specifikt datum är inte satt.

Är generellt osäker utav mig och känner mig inte speciellt bekväm att gå runt naken (jag vet att man får en rock) och behöva bada naken bland andra män och inte heller med mina 3 vänner jag ska dit med. Är det tillåtet att ha badbyxor när man badar/bastar?

Vill också veta om man generellt blir tillfrågad eller behöver ragga upp någon för att ha en stund, jag vet att deras jobb är att vara inbjudande men då man kanske inte är den vassaste kniven i lådan utseendemässigt så kanske man inte blir prioriterad?

Resan är bestämd inom 10 dagars tid att vi ska besöka Artemis samt staden berlin, andra tips om Artemis uppskattas gärna, är bara osäker och till gränsen obekväm med att gå runt helneck framför killar och männen där.

Ett hotel nära artemis uppskattas gärna om någon har tips? Vi kör bil dit så den delen är avklarad.

Tack på förhand, uppskattar gärna svar!
Citera
2014-09-24, 04:14
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbz
Hej folket! Nyligen fick jag höra om artemis och tänkte ställa lite frågor till er som varit där.
Åker dit inom 10dagar, specifikt datum är inte satt.

Är generellt osäker utav mig och känner mig inte speciellt bekväm att gå runt naken (jag vet att man får en rock) och behöva bada naken bland andra män och inte heller med mina 3 vänner jag ska dit med. Är det tillåtet att ha badbyxor när man badar/bastar?

Vill också veta om man generellt blir tillfrågad eller behöver ragga upp någon för att ha en stund, jag vet att deras jobb är att vara inbjudande men då man kanske inte är den vassaste kniven i lådan utseendemässigt så kanske man inte blir prioriterad?

Resan är bestämd inom 10 dagars tid att vi ska besöka Artemis samt staden berlin, andra tips om Artemis uppskattas gärna, är bara osäker och till gränsen obekväm med att gå runt helneck framför killar och männen där.

Ett hotel nära artemis uppskattas gärna om någon har tips? Vi kör bil dit så den delen är avklarad.

Tack på förhand, uppskattar gärna svar!

Läs tråden (FB) En oerfarens försök till förändring...

Där får du många tips som kan vara bra om du är den osäkra typen och där finns en berättelse om första besöket på Artemis och även tips om hotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in