2012-01-11, 02:45
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
Om du inte har denna sedan tidigare

http://maps.google.se/maps/ms?msid=210980961214256580520.00045d515d0f87adf527 e&msa=0&ll=50.764259,8.580322&spn=3.606555,10.8215 33

verkar inte vara kopplat till hur nära flygplatserna är.....

men nu har priserna gått upp, från 650 per man till 1500 per man som billigast(air berlin) fan helt sjukt, skulle bokat 2 dagar sedan
Citera
2012-01-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
verkar inte vara kopplat till hur nära flygplatserna är.....

men nu har priserna gått upp, från 650 per man till 1500 per man som billigast(air berlin) fan helt sjukt, skulle bokat 2 dagar sedan
Krävs inte många minuter för att hitta flygplatserna man landar i på kartan och sedan är det bara checka vad som ligger nära.
Slå Hotel på gogle maps (i vyn där du vill vara)så dyker det upp en massa.
Finns ofta andra billiga transportmöjligheter från flygplatserna.
Köln, Dusseldorf, Bonn, Frankfurt regionen är packat med markeringar på diverse faciliteter att besöka.
Citera
2012-01-21, 14:47
Medlem
Kebabsugers avatar
blev artimes istället, blir att man landar en fredag kl 10 på tegel i berlin och sticker till artimes kl 11 oxh stnnar tills dom stänger och sen vila på flygplatse till 13på lörsag och sen hem

har dom energi dryxker på artimes??
någon nackdel att komma en fredag¿¿
korvfest och man får tränga sig förbi lla kåt tyskar??

något som varit där en fredag?
Citera
2012-01-23, 10:26
Medlem
Mybodyisreadys avatar
Citat:
blev artimes istället, blir att man landar en fredag kl 10 på tegel i berlin och sticker till artimes kl 11 oxh stnnar tills dom stänger och sen vila på flygplatse till 13på lörsag och sen hem

har dom energi dryxker på artimes??
någon nackdel att komma en fredag¿¿
korvfest och man får tränga sig förbi lla kåt tyskar??

något som varit där en fredag?

De har ett par barer inne på Artemis. Där har de gott om läsk och alkohol, så jag skulle tro att de har energidricka också.

Nackdelen med torsdag, fredag och lördag är att det brukar vara mer folk där än övriga dagar, detta på gott och ont. Fördelen är att det finns fler tjejer att välja på, nackdelen är att det finns fler besökare.

Personligen föredrar jag när det är lite mindre folk. Du behöver nog inte oroa dig över att trängas med de övriga gästerna. Artemis är stort och det värsta som kan hända är att rummen är upptagna och att du får vänta 10 minuter.

Lycka till och ha kul!
Citera
2012-01-24, 17:04
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mybodyisready
De har ett par barer inne på Artemis. Där har de gott om läsk och alkohol, så jag skulle tro att de har energidricka också.

Nackdelen med torsdag, fredag och lördag är att det brukar vara mer folk där än övriga dagar, detta på gott och ont. Fördelen är att det finns fler tjejer att välja på, nackdelen är att det finns fler besökare.

Personligen föredrar jag när det är lite mindre folk. Du behöver nog inte oroa dig över att trängas med de övriga gästerna. Artemis är stort och det värsta som kan hända är att rummen är upptagna och att du får vänta 10 minuter.

Lycka till och ha kul!

gott med svar

skyr energidrycker annars, men kan behöva nått när man skall vara dör så länge, kanske skall bli av med min KAFFE oskuld? :P

om rummen är fulla, någon chans vissa tjejer är ok med att köra in public ? *wink*

min polares första fkk upplevelse så får hoppas han inte bli avskräckt då :P

han brukar köra 15min på danska bordeller så 30min för samma pris tycke han lät skitbilligt eheh
Citera
2012-01-24, 21:24
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mybodyisready

Det samma gäller om det är en mässa som pågår. Artemis ligger strategiskt nära mässområdet och brukar bli fullt av mässfolk på grönbete. Kolla denna kalender hur det är dina besöksdagar:
http://www.messe-berlin.de/MessenUndEvents/Messekalender/index.jsp

F
Citera
2012-01-24, 21:54
Medlem
Kebabsugers avatar
men wtf"!! vad är ITB för trams, 5 dagars mässa just när vi skall vara där

jajja får knulla 11-13 och 14-16 då :P
Citera
2012-01-24, 23:01
Medlem
Hur brukar det vara på söndagar?
Citera
2012-01-25, 04:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hur brukar det vara på söndagar?

Du kommer aldrig uppleva någon brist på tjejer oavsett vilken dag du väljer. Kanske veckan före jul och mellan jul och nyår är undantaget, annars så finns det gott om tjejer där.
Jag har varit där två söndagar och har inget att klaga på.

---edit---

Jag svarade för Artemis här, trodde det var Artemis tråden. Vet ej hur det är på andra FKK-klubbar.
Senast redigerad av Zacii 2012-01-25 kl. 04:52.
Citera
2012-01-25, 07:49
Medlem
Mybodyisreadys avatar
Citat:
gott med svar

skyr energidrycker annars, men kan behöva nått när man skall vara dör så länge, kanske skall bli av med min KAFFE oskuld? :P

om rummen är fulla, någon chans vissa tjejer är ok med att köra in public ? *wink*

min polares första fkk upplevelse så får hoppas han inte bli avskräckt då :P

han brukar köra 15min på danska bordeller så 30min för samma pris tycke han lät skitbilligt eheh

Angående dricka så går det nog bra, de har både mat och dryck där. Ett tips från mig är att ni köper den drickan ni vill ha i någon affär och lägger den i ert skåp. Så behöver ni inte oro er över det.

En hel del tjejer kör "public". Kanske alla till ock med, jag vet faktiskt inte, men när jag har varit där har det gökats i biosalongen bland annat. En tjej ville ha sex på en soffa mitt i baren, så det ska inte vara några problem.

Om din polare är van vid att knulla på danska bordeller så kommer han att tappa hakan inne på Artemis, det är en enorm kvalitetsskillnad och jag vågar lova att ni båda blir mer än nöjda.

MVH
Citera
2012-01-27, 00:44
Medlem
Kebabsugers avatar
gött, tackar

får.man.hoppas.mässfolket bara.är femenister och håller sig borta
Citera
2012-03-11, 12:19
Medlem
Fkk Tips

Hej vänner jag skulle vilja ha tips på fkk klubbar nere i tyskland ,, läste här om Artemis i Berlin och blev helt till mig va tvungen o dra ner för o se hur det va och blev helt såld så nu vill jag göra en tripp till men behöver lite vägledning till dom bra klubbarna och vilken stad jag ska besöka härnäst .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in