Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-11, 17:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Cannabis oralt när man börjar dala. Någon som testat?
Man lär ju somna gott, om inte annat Jag har dock inte provat det själv.
Citera
2014-09-11, 18:41
Medlem
Luktar fjärtar gott på MDMA?
Citera
2014-09-12, 10:08
Medlem
bump. måste veta snabbt
Citera
2014-09-12, 10:12
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
bump. måste veta snabbt

haha dem luktar vidirigt, två polare la av en kavalkad av efjärtar en morgon, usch
Citera
2014-09-12, 13:34
Medlem
Undrar över hur mycket man ska dosera, ska köras ikväll.

Har kört typ runt 180-200mg initial drop och sen refill runt 100mg på hemmakvällar, men ska på utefest ikväll där man vill vara lite mer reko, undvika ögonvobbel osv.

Vad tror ni blir lagom dos? Tänkte om man börjar med typ 150? Och sen kör en "på peaken bomb" på typ 80mg, tror ni det blir lagom? Eller ska man köra mindre?

MVH
Citera
2014-09-12, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma
Undrar över hur mycket man ska dosera, ska köras ikväll.

Har kört typ runt 180-200mg initial drop och sen refill runt 100mg på hemmakvällar, men ska på utefest ikväll där man vill vara lite mer reko, undvika ögonvobbel osv.

Vad tror ni blir lagom dos? Tänkte om man börjar med typ 150? Och sen kör en "på peaken bomb" på typ 80mg, tror ni det blir lagom? Eller ska man köra mindre?

MVH
280-300 mg är för mycket. Hur mycket väger du? Ta 2 mg/kg och 15-20 mg MDMA över det.
Citera
2014-09-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
280-300 mg är för mycket. Hur mycket väger du? Ta 2 mg/kg och 15-20 mg MDMA över det.
Har kört 280-300 och det är perfekt för en hemmakväll

80*2 = 160 + 20 = 180.

Sen tycker jag refill är ett måste för att inte få en sån jävla brutal "BAM PEAK"-dipp, utan landa lite jämnare o sen landa med några feta spliffs senare

Så med din metod så skulle jag nästan hamna på det du sa var för mkt innan.

Eller syftade du på att portionera ut dessa 180 under 2 omgångar?

Viktigast är ju själva "första" bomben så man får en ordentlig peak, samtidigt som jag vill vara någorlunda medveten.. men har ju kört några ggr förut i mitt liv så kan hantera det ganska bra, blir inte sådär superveck, skönt faktiskt när man ska bete sig bland folk som är lite mer PK
Citera
2014-09-12, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma
Har kört 280-300 och det är perfekt för en hemmakväll

80*2 = 160 + 20 = 180.

Sen tycker jag refill är ett måste för att inte få en sån jävla brutal "BAM PEAK"-dipp, utan landa lite jämnare o sen landa med några feta spliffs senare

Så med din metod så skulle jag nästan hamna på det du sa var för mkt innan.

Eller syftade du på att portionera ut dessa 180 under 2 omgångar?

Viktigast är ju själva "första" bomben så man får en ordentlig peak, samtidigt som jag vill vara någorlunda medveten.. men har ju kört några ggr förut i mitt liv så kan hantera det ganska bra, blir inte sådär superveck, skönt faktiskt när man ska bete sig bland folk som är lite mer PK
Nej jag brukar inte återdosera då jag inte tycker det behövs. Jag brukar ta 2 mg/kg kroppsvikt och plussa på 15-20 mg eller så. Det är helt perfekt för mig. Inga återdoseringar.
Citera
2014-09-16, 05:12
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
För mig är det så här:
Är du medveten om dina problem sedan innan är det lätt att dölja dem. Jag får inte för mig att slänga ur mig skit om jag inte tror att jag skulle kunna vinna på det. Dock litar jag inte på någon när det gäller mina problem, även under ett rus på E.
Men E är väldigt terapeutiskt, och man kan få för sig att öppna upp sig om det är något som rör dig och den du pratar med eller något problem du kanske skulle kunna reda ut.
Känner du att du under ruset skulle ha nytta av att berätta dina hemligheter så finns det väl chans att du gör det. Men du är otroligt nykter och klartänkt för att vara så påtänd (kanske det som är förrädiskt?)
Nu vet jag inte vad dina hemligheter består av, men ha dem i åtanke så ska det gå bra.
Fick ett piller inkört i munnen av en brud som ville ligga igår kväll. Jag frågade vad det var, "it's mdma babe you'll love it ". Eftersom jag redan hade druckit åtminstone sex starköl och ett par groggar plus någon shot så var det ingen tvekan trots att jag alltid varit mer eller mindre rädd för en del piller. Svalde, väntade, inget hände. Rätt som det var....

BOOM. Min första tanke var att "helvete nu kommer jag nojja sönder". Men nej, efter att min bästa tjejkompis tryckt i mig vatten och fick oss hem till henne under första peaken(som var extrem) var allt helt jävla underbart i fyra timmar. Och som du säger, man är riktigt hög men ändå klar i skallen på något märkligt sätt. Jag har en del mörka hemligheter men de existerade inte under ruset(iofs vet hon det mesta). Allt, precis allt, var helt fantastiskt. Människor, filtar, gräs, regn, hud, musik. Det fanns inte en enda tanke på något negativt. Det enda som avslöjades var att jag och min tjejkompis både levt in denial om våra känslor för varandra, och det fortsatte vi prata om idag så jag kan knappast säga att det pajade något Sen är sex eller bara massage och beröring med olja något helt otroligt. Tamejfan det bästa jag upplevt tack vare en drog.

De gånger jag tagit kokain däremot. Då har jag sagt helt sjuka saker som aldrig annars skulle lämna min mun.
Citera
2014-09-16, 07:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Fick ett piller inkört i munnen av en brud som ville ligga igår kväll. Jag frågade vad det var, "it's mdma babe you'll love it ". Eftersom jag redan hade druckit åtminstone sex starköl och ett par groggar plus någon shot så var det ingen tvekan trots att jag alltid varit mer eller mindre rädd för en del piller. Svalde, väntade, inget hände. Rätt som det var....

BOOM. Min första tanke var att "helvete nu kommer jag nojja sönder". Men nej, efter att min bästa tjejkompis tryckt i mig vatten och fick oss hem till henne under första peaken(som var extrem) var allt helt jävla underbart i fyra timmar. Och som du säger, man är riktigt hög men ändå klar i skallen på något märkligt sätt. Jag har en del mörka hemligheter men de existerade inte under ruset(iofs vet hon det mesta). Allt, precis allt, var helt fantastiskt. Människor, filtar, gräs, regn, hud, musik. Det fanns inte en enda tanke på något negativt. Det enda som avslöjades var att jag och min tjejkompis både levt in denial om våra känslor för varandra, och det fortsatte vi prata om idag så jag kan knappast säga att det pajade något Sen är sex eller bara massage och beröring med olja något helt otroligt. Tamejfan det bästa jag upplevt tack vare en drog.
Gratulerar. Det låter som att du fick en riktigt minnesvärd upplevelse!

MDMA är väldigt trevligt och jag upplever själv att det ofta ger djupa upplevelser som "sitter kvar när man nyktrat till", precis som du beskriver. Så länge man nyttjar det med måtta (kan utläsas som "åtminstone tre månaders paus mellan varje session") är det en fantastisk krydda till livet.
Citera
2014-09-16, 11:56
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Tog min MDMA oskuld på en efterfest klockan 5 på morgonen efter jag tagit ladd, rökt weed och varit dyngrak samtidigt. Älskade ruset och mådde jävligt bra men ångrade att jag hade allt annat skit i mig medans jag tog det, musik var något helt speciellt! Höll på att ta MDMA på en annan efterfest dagen efter men jag passade, tur var väl det, även i ett dynrak och koksat tillstånd.

Hur är det, sliter man mer på hjärnan om man tar ladd dagen efter MDMA eller är det lugnt?

Om man väntar 3 månader mellan varje rus så blir det farligt nära nyår
Citera
2014-09-16, 15:00
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Var hemma hos dig eller någon vän där du känner dig säker. Ha med en person du känner dig säker med.
Jag skall kanske testa på E för första gången inom en snar framtid, dock inte hemma hos någon utan på en större fest. Eller borde jag ta det hemma först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in