Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FattigSkinskalle
Jag ska testa E med en polare om några veckor och jag har hört att man berättar sina hemligheter för varandra. Grejen är den att jag har massa grejer som jag inte vill berätta för honom som kommer att förstöra vår vänskap.
Klarar man av att hålla vissa grejer inom sig eller vill man bara berätta allt?

För mig är det så här:
Är du medveten om dina problem sedan innan är det lätt att dölja dem. Jag får inte för mig att slänga ur mig skit om jag inte tror att jag skulle kunna vinna på det. Dock litar jag inte på någon när det gäller mina problem, även under ett rus på E.
Men E är väldigt terapeutiskt, och man kan få för sig att öppna upp sig om det är något som rör dig och den du pratar med eller något problem du kanske skulle kunna reda ut.
Känner du att du under ruset skulle ha nytta av att berätta dina hemligheter så finns det väl chans att du gör det. Men du är otroligt nykter och klartänkt för att vara så påtänd (kanske det som är förrädiskt?)
Nu vet jag inte vad dina hemligheter består av, men ha dem i åtanke så ska det gå bra.
Citera
2014-09-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
För mig är det så här:
Är du medveten om dina problem sedan innan är det lätt att dölja dem. Jag får inte för mig att slänga ur mig skit om jag inte tror att jag skulle kunna vinna på det. Dock litar jag inte på någon när det gäller mina problem, även under ett rus på E.
Men E är väldigt terapeutiskt, och man kan få för sig att öppna upp sig om det är något som rör dig och den du pratar med eller något problem du kanske skulle kunna reda ut.
Känner du att du under ruset skulle ha nytta av att berätta dina hemligheter så finns det väl chans att du gör det. Men du är otroligt nykter och klartänkt för att vara så påtänd (kanske det som är förrädiskt?)
Nu vet jag inte vad dina hemligheter består av, men ha dem i åtanke så ska det gå bra.

Okej, skönt att höra!
Det handlar lite om politik, var jag står. Och sen så höll jag på lite med en brud som han gillade så jag hoppas verkligen att jag klarar av att hålla munnen stängd.
Är riktigt taggad på E och vill testa i en lite lugnare miljö första gången.
Citera
2014-09-08, 22:01
Medlem
slesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Hur tror ni det funkar att ta små doser av mdma på krogen som substitut till tex kola. Jag tänker om en normaldos ligger på 0.15 så tar man 0.05-0.06/7. Svårt att mäta upp utan våg men jag vet ju på ett ungefär hur mycket man tar annars. Tanken är att må bättre, bli gladare och bli lite mer social och dansa. Jag vill ej att det ska synas på mig, vad tror ni? Kommer jag fortfarande få tefatsögon och käkspänningar?
Som dom flesta har sagt så bör du inte ta små doser, det är bara slöseri. Man snuddar bara på känslan o blir irriterad för att man aldrig kommer upp o alkohol gör gärna effekten sämre
Citera
2014-09-09, 04:48
Medlem
Kände inget av MDMA

Tjenare var utomlands i somras och var på konsert. På konserten var jag snor-full och en kille erbjuder mig "mdma". Det var ett pulver liknande ämne/kristaller, ungefär som socker, i ett en rosa liknande färg. Såg lite bilder på det på internet och såg lika dant ut som jag minns det. Slickade på fingret o körde ner i snubbens påse och drog in det i munnen. Han sa att det skulle ta cirka 1 timme innan det började verka, men under hela kvällen känner jag ingen effekt. Min fråga är egentligen, var vad det? Smakade i stil med alvedon/iprem om man skulle tugga på den.

FB noob så finns det svar på denna fråga får ni gärna länka o stänga denna tråd, tack!
Citera
2014-09-09, 07:10
Medlem
aldrig ramlat över rosa mdma.
smakar inte alvedon eller ipren heller.
Citera
2014-09-09, 07:11
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Ta små doser av mdma på krogen?
Kände inget av MDMA

/Mod
Citera
2014-09-09, 09:43
Medlem
TaQuitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FattigSkinskalle
Jag ska testa E med en polare om några veckor och jag har hört att man berättar sina hemligheter för varandra. Grejen är den att jag har massa grejer som jag inte vill berätta för honom som kommer att förstöra vår vänskap.
Klarar man av att hålla vissa grejer inom sig eller vill man bara berätta allt?

MDMA är en drog som gör att man väldigt lätt öppnar upp sig och berättar saker som man vanligtvis inte skulle ha sagt i nyktert tillstånd, det är därför MDMA fungerar så effektivt inom terapi.

Trots detta så borde det inte vara några problem med att hålla inne saker som man verkligen inte borde säga eftersom man är relativt klar i huvudet under ruset.

Du har ingenting att oroa dig över. Njut av ruset och kämpa inte emot effekterna så kommer det bli en av de bästa dagarna i ditt liv.
Citera
2014-09-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Du behöver inte oroa dig, dess kvalité kommer inte försämras märkbart innan du dör. MDMA är en väldigt stabil molekyl.

Tack för svar. Så temperaturen kommer inte att förstöra eller försämre effekten alls? Även om de ligger förvarade +20 eller -5 grader

mvh
Citera
2014-09-09, 16:21
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Lyssnar på en låt jag hörde under ett mdma-rus. En konstig känsla infinner sig, hjärtat börjar rusa och jag känner mig nästan "dragen". Stänger jag ögonen så känner jag att dem blir svåra att öppna och jag känner igen den där känslan igen av mdma:t. Känns verkligen intensivt!

Är det någon som känner igen sig, eller är detta onormalt?
Det är normalt. Även om känslorna försvinner när ruset lägger sig så består intrycken vilket gör att din hjärna associerar musiken med MDMA. Att röka cannabis förstärker dessutom sådana här intryck för mig.
Citera
2014-09-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Det är normalt. Även om känslorna försvinner när ruset lägger sig så består intrycken vilket gör att din hjärna associerar musiken med MDMA. Att röka cannabis förstärker dessutom sådana här intryck för mig.

Det är nästan lite jobbigt. Det känns inte som om man vill vara lite halvEad när man sätter på en låt, en intensiv känsla som dessutom saknar den där totala lyckan. Som att vara olyckligt kär nästan.
Cb förstärker det mesta, men kanske på ett positivt sätt i den här känslan? Har ju en tendens att 'mellow things out'..
Citera
2014-09-10, 20:22
Medlem
Är det ok att inta MDMA-kristaller efter man har tagit var sin knapp, utan att känna av något? Tänkte mest fråga, då man ej vet innehållet i knapparna.
Citera
2014-09-11, 12:36
Medlem
Cannabis oralt när man börjar dala. Någon som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in