Citat:
Ursprungligen postat av
irru
För mig är det nog deras Thurbo DIPA och Tribute som står högst.
Citat:
Ursprungligen postat av
WalterSullivan
Jag anser dem vara Sveriges bästa bryggeri i nuläget, svårt att välja en favorit men det får bli antingen Amarillo eller Indian. Gillar Thurbo double också men lite för besk för min smak.
Deras Thurbo Stout är helt okej också om man gillar stouts men det gör inte jag
Asså, dom har fina grejer. Har provat turbo double men jag tycker att det är "too much". Starka saker det där. Turbo IPA har jag inte testat, antar att det också är en högprocentare som river rejält.
Single hop är väl en bra variant på Amarillo, men jag röstar nog på Golden ändå.
Stout är inte riktigt min grej. Dock så är Carnegie Porter ett måste till julens skinkmacka, mums filibabba!!