Citat:
Ursprungligen postat av
Acies
Kan de ha gått genom twitter för en del konton?
Sekretess på twitter. Upptäckbarhet Låt andra hitta mig via min e-postadress.
Sen är det väl enkelt att matcha mot FB, sen kan man kanske på nåt vis hacka/bruta emailet.
Det hoppas jag. Sannolikheten för att hitta folk som är helt rabiata är väl enklare på Twitter? Jag har försökt att skriva där, men det går inte. Om du inte tycker som majoriteten så hotar du demokratin....haha, vänstern har åtminstone alltid en klar syn på demokrati och yttrandefrihet, om du inte tycker som majoriteten så är du per definition antidemokrat....jag önskar att dessa åsiktspoliser hade vuxit upp under frihetstiden, eller ännu hellre i DDR under 50-70-talet....
sorry för lite ot, men jag är så trött...
Jag litar på Flashback 100%, om, och jag säger om, något läckt ut och publiceras så är det inte Flashback's fel. Felet ligger helt och hållet hos en organisation som tydligen(?) får visst statligt stöd, och dessutom är avlönade av tidningar som lever på lösnummer...De som ska granska makten, ofta i Sverige kallad den 3:e statsmakten, men som själva försöker utöva makt....var och när gick det fel? SD har ingen makt, men deras företrädare får ta all skit på riksnivå. Media granskar medborgares åsikter...finns det ingen inom journalistkooperativet som funderar på vad som gick fel? Vad fick de lära sig på den s.k. högskolan?