Citat:
Ursprungligen postat av
sedan
Huruvida de har uppgifter eller ej är omöjligt för mig att veta.
Däremot är jag tämligen säker på att om de nu har mailadresser till användare på Flashback så har de kommit över dessa genom andra sidors databaser, och att användarna har haft samma användarnamn på båda sidor. Med andra ord har de inte fått ut ett skit från Flashbacks databaser om så är fallet, utan har bara korssammankopplat konton.
Är övertygad om att ovan är fallet, och att det bara är en bluff. De har haft databasen länge, men inte gjort något med den... Tjena, va? Och det är först nu de börjar kolla upp om uppgifterna stämmer (hur har de gjort detta för övrigt?).
Jag kan ju lova, oavsett vem som helst som surfar på internet i Sverige skulle DIREKT börjat kolla huruvida uppgifterna stämde. Ens om det var en nyfiken medelsvensson. Det finns inte något större i Sverige att få lägga labbarna på för parasiter som RG.
De har verkligen skitit i det blå skåpet, skall bli mycket intressant att se hur de räddar sig ur det här. Kanske "väljer de att inte göra något med det av moraliska skäl, så inga oskyldiga skall bli drabbade"? Humor är det i alla fall, något klantarsel skulle visa sig på styva linan på Twitter, och så exploderade det verkligen.