2014-09-10, 19:22
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoo2000
Vilken institution i samhället menar du skulle vara stark nog att driva ett sådant fall. Hela det politiska + media etablisemanget står ju bakom Expo (+ deras satellit-grupper).

Expo levererar underlag till all gammelmedia. DN, Expressen, SvD, Public Service. Expo stöds av den yttersta politiska eliten. Och runt om Expo finns sådant som Researchgruppen som gör lite smutsiga jobb.

Vem kan utmana det?

Ingen aning. Förstår inte varför du ställer frågan till mig?
Citera
2014-09-10, 19:23
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Jag tycker det är lustigt att folk här på Flashback klagar så mycket på "gammelmedia", att de aldrig gör sitt jobb, för att sedan blir griniga när de faktiskt gör sitt jobb.
De är journalister, detta är själva poängen med journalistik.

Är poängen med journalistik att registrera åsiktsmotståndare och försöka skrämma och skämma dessa till tystnad? Jag måste säga att din avatar är passande.
Citera
2014-09-10, 19:24
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
I ett inlägg i den andra tråden så hävdas det att det är en jude som infiltrerat Flashbacks stab och läckt/sålt databasen. Kan det ligga något i det? Det skulle fördjupa intrigen.

(FB) Researchgruppen "Vi har redan flashbacks databas, för att vi kan"
Det ska tilläggas att i dessa situationer väcks de allra värsta mytomaner vi har på Flashback.
Citera
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
I ett inlägg i den andra tråden så hävdas det att det är en jude som infiltrerat Flashbacks stab och läckt/sålt databasen. Kan det ligga något i det? Det skulle fördjupa intrigen.

(FB) Researchgruppen "Vi har redan flashbacks databas, för att vi kan"
Skulle inte förvåna mig då Researchgruppen säger att dom har samarbetat med EXPO som styrs av den judiske oligarken Aschberg.
Citera
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Jo, ni alla skrek ju ang. intrång när det var uppe på tapeten ang. disqus också, inte heller det var något intrång. Ta och läs på lagen eller det tekniska bakom ett hack/intrång, md5 klassas inte som det. Men som sagt för all del, ta tag i det och gör en anmälan istället för att sitta här och grina.

Haha va? Varför klumpar du ihop mig med xenofober som hänger på avpixlat? Jag konstaterade att flashback knappast givit uppgifterna till RG, varför det är troligt att ett dataintrång har skett.

Idiot.
Citera
2014-09-10, 19:25
Medlem
JustZlatans avatar
Det kan ju inte bara vara sverigedemokratiska politiker som skriver på flashback. Det är säkert politiker från alla partier som har skrivit här. Undrar om dom kommer hängas ut också?
Citera
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoo2000
Vilken institution i samhället menar du skulle vara stark nog att driva ett sådant fall. Hela det politiska + media etablisemanget står ju bakom Expo (+ deras satellit-grupper).

Expo levererar underlag till all gammelmedia. DN, Expressen, SvD, Public Service. Expo stöds av den yttersta politiska eliten. Och runt om Expo finns sådant som Researchgruppen som gör lite smutsiga jobb.

Vem kan utmana det?

HA ?
Citera
Medlem
Reasearchgruppen vill koppla det hela till Expo:

Citat:
Och tack Expo för ett, som alltid, gott samarbete.

https://twitter.com/Researchgruppen/status/509694184597782528
Citera
Medlem
oskar886810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBananas
tyvärr är det redan officiellt att RG är ett gäng kriminella vänsteraktivister, men vi lever i ett samhälle där etablissemanget inte bryr sig om detta, utan hyllar dem i den goda kampen mot åsiktsförbrytare. Det skulle inte spela någon roll om det kom ut att de förgripit sig på barn och mördat folk, expressen skulle fortfarande hylla dem...

Fast det är skillnad att ge sig på åsiktsfriheten. killar på 4chan tror jag skulle mer än gärna titta närmare på vad som händer...
Citera
2014-09-10, 19:26
Medlem
CD-skivas avatar
Det finns exakt noll bevis för att de har FBs databas.
Om man kommer med påståendet att man har FBs databas så måste man backa upp det med något bevis, vad som helst.
Researchgruppen har inte presenterat något. Absolut noll.

Så nej, dom har inte dbn.
Deras bortförklaring att annat skulle tagit upp deras tid
Vad skulle vara viktigare än att kolla vilka som skriver på flashback? Vilka som skriver på avpixlat? Neger snälla
Citera
2014-09-10, 19:26
Medlem
PremiumBananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Jag tycker det är lustigt att folk här på Flashback klagar så mycket på "gammelmedia", att de aldrig gör sitt jobb, för att sedan blir griniga när de faktiskt gör sitt jobb.
De är journalister, detta är själva poängen med journalistik.

media ska granska makten åt folket, inte folket åt makten din idiot!
Citera
2014-09-10, 19:27
Medlem
PremiumBananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskar886810
Fast det är skillnad att ge sig på åsiktsfriheten. killar på 4chan tror jag skulle mer än gärna titta närmare på vad som händer...

möjligen, men svensk media och etablissemang bryr sig inte ett jävla dugg om åsiktsfrihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in