2014-09-09, 01:53
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Nu är jag långt ifrån säker eller sugen på att leta i mer än två sekunder, men har för mig att bensostickan visar positivt på alla (rätta mig hemskt gärna ni som kan era saker och måste pissa i burk!) bensodiazepiner, så länge du har några sådana i kroppen.
Därifrån kan din urin eller ditt blod testas vidare för exakta substanser, och har du då endast en laglig bensodiazepin i kroppen är detta förstås inte straffbart. Däremot kan det säkert se rätt illa ut ändå om du tex kör bil, då all intoxikation är förbjuden, vid arbetssökande osv. Allt bruk av okontrollerade substanser befinner sig i en gråzon och är socialt accepterade mest på drogforum och bland trasiga ungdomar.
Mitt råd är att inte börja prata om att du tar "lagliga" droger i en sådan situation, då legaliteten inte är lika självklar när du stoppar preparatet i munnen.
Åker du dit på pisseprov, så neka och kräv vidare analys. Du blir inte straffad. Får du knas med chefen, morsan eller någon så dra en rövare. "Jag och min kompis, som vill vara anonym, var så bakfulla, trötta efter jobbet, etc. Han bjöd mig på ett piller och sa att det var helt lagligt, visade hemsidan osv" Framhåll dig själv som ett offer för omständigheterna, någon som i svagt skick råkade göra en dum grej. Så gör dina chefer, din familj, polisen och riksdagen när de råkat göra nåt som alla gör i någon form, det vill säga roligt, skönt, berusande, men förbjudet.

Har du flödder som dagjobb blir det dock meckigare att komma undan. Vet ej hur sånt ligger till, men det vore oerhört intressant att veta lite om hur det kan gå till ifall posten rapporterar ett misstänkt paket med en laglig substans för forskningsändamål? Får polisen beslagta sådant i hemmet tex eller om dom stoppar dig på gatan? Dels vore det intressant att veta ifall jag riskerar att mista dem och eventuell åka på husis om jag har några flubromazolam i en ask i min ficka när jag tex är på väg till en vän. Att sälja det vidare på gatan, som vissa svin gör, är naturligtvis olagligt och borde enligt mig bestraffas hårdare än narkotikabrott, om vi nu ska ha såna straff.

Här diskuteras lite kring en annan laglig benso och dess synlighet på "stickor":

https://www.flashback.org/sok/analys?t=2271777

Mycket bra kvalitet. Som alltid, när kineserna inte gått för hårt på sina egna lager

Tack för ett jättebra svar. Problem med morsan lär det inte bli, längesedan jag bodde hemma La en beställning på dessa från TT låter ju som att det är en kanon substans!
Citera
2014-09-09, 02:12
Medlem
lowerCases avatar
Sökte efter lite mer info och hittade detta på ett forum:

Citat:
OK, a little update on my daily benzo diaries:
Dosages 0,23-0,35mg are great to chill out but won't knock u out! But 0,5mg+ could be dangerous and u have to know whatya doing (esecially when u combine it with sum wine i got a huge headache and some memory loss but I drank 3 bottles, yeah.

Länk

Så forska lugnt.
Citera
2014-09-09, 02:47
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Sökte efter lite mer info och hittade detta på ett forum:

Länk

Så forska lugnt.

Bra info förutsåg det tidigt.

Kan tänka mig att en fylla och ett par ettor av detta kan gå helt åt helvete. Noll rekreationellt värde. Medecin. Landning.

Vore riktigt fint om folk som läser det här faktiskt tar tråden på allvar och inser det finns något bra här men som kräver respekt och disciplin.

Flera erfarna medlemmar vittnar om det och de som i tråden varit uppenbart sönderbenzade har klagat på effekt.

Helt rätt av CL släppa 0.5 mg enligt mig.

Lugnt och fint <3
Citera
2014-09-09, 03:24
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Bra info förutsåg det tidigt.

Kan tänka mig att en fylla och ett par ettor av detta kan gå helt åt helvete. Noll rekreationellt värde. Medecin. Landning.

Vore riktigt fint om folk som läser det här faktiskt tar tråden på allvar och inser det finns något bra här men som kräver respekt och disciplin.

Flera erfarna medlemmar vittnar om det och de som i tråden varit uppenbart sönderbenzade har klagat på effekt.

Helt rätt av CL släppa 0.5 mg enligt mig.

Lugnt och fint <3

Tänkte använda denna pga mina sömnproblem och panikångest attacker.
Svårt att hitta info om denna substans dock!
Citera
2014-09-09, 04:48
Medlem
Aromer's verkar komma in närsomhelst nu! Den där 'kommmer om ca. 2 veckor', eller vad det stod, skylten är ju borta nu.
Snackade med honom i helgen, frågade om vilken styrka de va och om han har ett exakt eller ungefärligt datum på när dom kommer in, samt pris.

Pris sa han att det återstår att se, och datumet va inte helt klart än.

Men färgerna och styrkorna kommer att vara ljusare röd och mörkröd färg. 0.5mg och 1mg med brytskåra.

Så jag antar att 0.5mg pelletsen kommer vara ljusröda då och 1mg pelletsen kommer vara mörkröda med en brytskåra.
Eller så har jag fått färgerna fel i huvudet och 0.5 kommer vara mörkare, men tror inte det. Återstår att se!

Men CL's 0.5 pellets är ju blåa, så jag undrar om det är någon kvalités skillnad ...
Vi får se sen när kära aromen har kommit ut med sina, så kanske någon vänlig själ skulle kunna jämföra
Citera
2014-09-09, 13:44
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Tänkte använda denna pga mina sömnproblem och panikångest attacker.
Svårt att hitta info om denna substans dock!

Ja, jag vet att ytterst lite info finns tiilgänglig. Söker för fullt efter all info jag kan lägga mina smutsiga fingrar överl
Preparatet tråden handlar om fungerar som ett sömnmedel och är därmed inte att rekommendera mot social fobi. Mina resultat som stämmer bra enligt andra uppfgiftslämnare utvisar än så länge att detta är ett mer eller mindre renodlat sömnmedel, ytterst lite rekreationellt värde, men med muskelrelaxerande och ångestdämpande effekter på köpet.
Meclonazepam har för mig personligen hjälpt utmärkt mot social fobi(egen bedömning), 3 mg så kan jag gå från ett stirrigt panikångestmonster (inombords iaf, enligt de flesta ser jag fullt normal ut så länge jag inte är superintixoterad eller i trancetillstånd 6 mg så myser jag skönt och hade somnat gott på någonting sådant om jag var som de flesta,
Det är mycket möjligt att den kan hjälpa dig med sömnen med. Finns en tråd om den också. Har ingen aning om hur pass erfaren du är med benso dock, men du känns inte som någon flöddrare. Jag är ingen läkare och jag säljer eller köper inga legala eller illegala droger på flashback. Men är du helt ny och har hittat oerglerade benso på nätet så läs runt på forumet eller skicka ett pm, så kanske jag kan svara på någonting mer. Men som sagt, jag pysslar varken med handel eller förmedling av kontakter utan kan bara eventuellt bistå med mina erfarenheter.
Citera
2014-09-09, 13:57
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Tack för ett jättebra svar. Problem med morsan lär det inte bli, längesedan jag bodde hemma La en beställning på dessa från TT låter ju som att det är en kanon substans!

Kan NÄSTAN garantera att du bli nöjd med din order. Ta det lugnt bara och blanda INTE med alkohol eller ta mer än en för känna dig säker på att känna något.

Nu slutchattat. En länk som borde intressa dig, apropå ditt inlägg som jag svarade på först.
(FB) En guide till vilka benso som syns på UP, lagliga!
Citera
2014-09-09, 14:08
Medlem
Tjuvjakts avatar
Denna benso är det många som redan har fått en "knockout" av redan vid 0.5mg. Det rekommenderas att inta 0.23 - 0.35mg för att hålla sig vaken och vara helt ångestfri en helg då man alternativt glor på en bra film eller har det gött framför datorn.

Kan slänga upp några rader info från (denna https://www.ukchemicalresearch.org/Thread-Flubromazolam-NOT-flubromazepam) viktiga källa för de lata som inte orkar klickat sig in där...

I've got 100mg dissolved in propylene glycol. It took 2 days to dissolve it 100%. Very "heavy" substance.
Taste is bitter, something between aplrazolam and etizolam.

But it's active in 100mcg (yes, mcg!) - 500mcg range.
250mcg + 2 light beers give me very nice sedation, I can feel hypnotic effect and muscles are relaxed.
It kicks in ~20-30min and peaks in about an 1-1,5 hour.
Effects lasts about 8-10 hours (what I feel), don't know about the half-life tho.

Undrar om denna drog väcker nostalgikänslor?
Senast redigerad av Tjuvjakt 2014-09-09 kl. 14:21.
Citera
2014-09-09, 15:00
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Denna benso är det många som redan har fått en "knockout" av redan vid 0.5mg. Det rekommenderas att inta 0.23 - 0.35mg för att hålla sig vaken och vara helt ångestfri en helg då man alternativt glor på en bra film eller har det gött framför datorn.

Kan slänga upp några rader info från (denna https://www.ukchemicalresearch.org/Thread-Flubromazolam-NOT-flubromazepam) viktiga källa för de lata som inte orkar klickat sig in där...

I've got 100mg dissolved in propylene glycol. It took 2 days to dissolve it 100%. Very "heavy" substance.

250mcg + 2 light beers give me very nice sedation, I can feel hypnotic effect and muscles are relaxed.
Effects lasts about 8-10 hours (what I feel), don't know about the half-life tho.

Jag tycker det är bättre information i denna tråd än I den du länka. 0.25 utan tolerans helt klart. Min dödsångest borta på 0.5 men sugen på mer givetvis.

Självdiciplinen blir avgörande här.

< Jusef < Du är unik I din person wow <3 <3
Citera
2014-09-09, 15:35
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt

Oj, denna verkar potentare än jag trodde!

TT säljer ju endast 1 mg, är det klokt att dela dessa och ta 500 microgram första gången?
Citera
2014-09-09, 16:08
Medlem
Citat:
Oj, denna verkar potentare än jag trodde!

TT säljer ju endast 1 mg, är det klokt att dela dessa och ta 500 microgram första gången?

Jo, men vissa säger ju 0.5mg är bra. Va det inte någon som sa något om 1mg också. Men några har väl börjat med 0.5mg och fått bra effekt?

Men prova det och sen vänta ett tag, händer inget eller du inte uppnår önskad effekt så ta en till liten bit
Lycka till och kom gärna tillbaks med en rapport!
Försökt nu att inte bli så himla flöddrad att du får en blackout.

Fan alltså, blandar alltid ihop dessa med klonazolam, är det dessa som ska vara som triazolam och pyrazolam enligt CL?
Citera
2014-09-09, 20:02
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebgoblin
Jo, men vissa säger ju 0.5mg är bra. Va det inte någon som sa något om 1mg också. Men några har väl börjat med 0.5mg och fått bra effekt?

Men prova det och sen vänta ett tag, händer inget eller du inte uppnår önskad effekt så ta en till liten bit
Lycka till och kom gärna tillbaks med en rapport!
Försökt nu att inte bli så himla flöddrad att du får en blackout.

Fan alltså, blandar alltid ihop dessa med klonazolam, är det dessa som ska vara som triazolam och pyrazolam enligt CL?

Nejdå är inte ute efter att få något rus. Återkommer med rapport när jag fått varorna.
Börjar med 0.5 mg så får vi se om det hjälper.

Alkohol dagen efter denna borde inte vara något problem antar jag med den korta halveringstiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in