Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-27, 05:23
  #2593
Medlem
Sitter med 5mg flubromazolam och skall tas när klonazolam ruset lagt sig riktigt.
Dom e bra för testat 1mg eller snarare 0,7mg för var underdoserade men ska bli kul att testa denna högdos för tror den är bra.
Citera
2021-10-27, 11:27
  #2594
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Sitter med 5mg flubromazolam och skall tas när klonazolam ruset lagt sig riktigt.
Dom e bra för testat 1mg eller snarare 0,7mg för var underdoserade men ska bli kul att testa denna högdos för tror den är bra.
Ta det försiktigt, du har redan 5 mg Klonazolam i systemet.
Citera
2022-01-07, 09:30
  #2595
Medlem
Jag har hyfsad erfarenhet av klonazolam och föredrar den före alla andra benzos även ikto. Kanske inte i jämförelse med midazolam... Flubromazolam däremot hade betydligt mer eufori än klonazolam, och vart också mera energiserad och att vilja göra aktiva saker. Så nu är inte längre klonazolam påförsta plats för mig utan det blir flub.
Citera
2022-01-07, 17:24
  #2596
Medlem
Flubromazolam är min nr 1 benzo om man har förjävla mycket ångest fast den är på delad 1a plats med flubromazepam som är den bästa medicinska benzo jag tagit och har tagit dom flesta.
Flubromazepam 3st 8mg pills håller i 2 dagar och man är mer benzad dagen efter man tagit dom. Har sjukt lång påslagstid men när det gått 2-3tim så är man helt ångestfri och avslappnad som på ingen annan benzo jag tagit eller jo Flubromazolam blev man med sjukt avslappnad på ca 2mg vilket var häst doser men visste man ju inte då. Hittat dom i 1mg pills och blotters nu där jag vet jag får det.
Fast är farligt ha dom i 1mg st tar man 3st är det godnatt eller gör bort sig då jag har typ noll tolerans nu. Fast blir ett 100 pack den siste ändå 😋
Citera
2022-01-19, 21:35
  #2597
Medlem
La på 100st nyss kunde inte låta bli 😄
Citera
2024-01-02, 22:30
  #2598
Avstängd
Har precis beställt 100mg av denna i pulverform tsm med lite andra gamla klassiker från en shop inrikes. Det är denna som är så galet fucking potent så man kan vakna upp 2 veckor senare i ett helt annat land utan att veta hur man kom dit, eller hur😂😂?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback