2013-12-04, 00:46
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phixarn...
Har alla dött eller???

Jag är tokintresserad av folk som har någon som helst erfarenhet om dessa kan påvisas i urinprov på standardtester (sticka) för benzodiazepiner?
Ja det gör de, och dess metaboliter, sök så finner du din late jävel
Alltså syns adinazolam,Mexazolam Flutoprazolam diclazepam och eclonazepam samt flubromazepam på pover.. Finns väldigt bra thienodiazepiner dock, som Etizolam tillhör och dessa syns inte och kan iten ha en bensometaqboliter för de saknar en bensodiazepin-ring som molekylärt skelett. De har en thienodiazepinring som skelett.
Citat:
Among the 38 compounds, the following were detected by all four assays at concentrations of 70 ng/mL or less: alprazolam, alpha-hydroxy-alprazolam, norclobazam, diazepam, estazolam, flunitrazepam, norflunitrazepam, miclazolam, 4-hydroxy-midazolam, nitrazepam, noradinazolam, oxazepam, prazepam, 3-hydroxy-prazepam, temazepam, and triazolam. 7-Amino-clonazepam, 7-acetamido-clonazepam, 3-hydroxy-7-acetamidoclonazepam, haloxazepam, loprazolam, 7-amino-nitrazepam, 7-acetamido-nitrazepam, and oxazolam were not detected by any of the assays at concentrations up to 70 ng/mL. A number of benzodiazepines or their metabolites were detectable by some but not all of the six assays: bromazepam, chlordiazepoxide, demoxepam, and 4-hydroxy-alprazolam (both RIAs and EIA); adinazolam (RIA-a, EIA, and FPIA); norchlordiazepoxide (both RIAs); clonazepam (RIA-a and EIA); bentazepam, clotiaze-pam, and mexazolam (EIA and FPIA); 7-amino-flunitrazepam and quazepam (EIA); and alpha-hydroxy-triazolam and medazepam (RIA-a)
.

Alltså syns Adinazolam,Mexazolam Flutoprazolam Diclazepam och meclonazepam samt Flubromazepam på urinprover.. Finns väldigt bra thienodiazepiner dock, som Etizolam tillhör och dessa syns inte och kan iten ha en bensometaqboliter för de saknar en bensodiazepin-ring som molekylärt skelett. De har en thienodiazepinring som skelett.

Även Sådana som liknar Triazolam syns alltså. Ni får kolla upp molekylär struktur, jag skrev ner de som är lika som jag vill ska komma ut snart på svensk marknad i en annan tråd som jag skapat.
Senast redigerad av M0ntana 2013-12-04 kl. 00:57.
2013-12-04, 15:28
Medlem
DeLuxemannens avatar
Diclazepam ger utslag på klonazepam/ikto skumt nog...
2013-12-04, 18:37
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen
Du ser väll att jag har markerat allt. Allt som kan komma att visa positivt. För endel har liknande sruktur. Samt metaboliter. Men tog du något annat än ett dubbel-klorfäste modifierat diazepam som kan visas positivt som, endel letar de inte efter. På anlysen syns det ju inte eller, de letar ju inte efter det så ni somhar at på hem borde köra.

Diloriazepam och fludiaepam utöver diazepam osv osv ger den utslag på, även andra ej akiva. Men finns ingen forsking av all jag kollat som säger att den ger falska iktorivil som har en konstig uppbygnad av molekylen i sigsjälvt.

Meen å andra sidan är ju clonazepam egentligen en cloranaog av nitrazepam, (Clonitrazepam) precis som roppar flunitrazepam, är e flour av sammma. Så de är både klor derivat men det säger inte att det är så heller
Senast redigerad av M0ntana 2013-12-04 kl. 18:55.
2013-12-04, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Ja det gör de, och dess metaboliter, sök så finner du din late jävel
Alltså syns adinazolam,Mexazolam Flutoprazolam diclazepam och eclonazepam samt flubromazepam på pover.. Finns väldigt bra thienodiazepiner dock, som Etizolam tillhör och dessa syns inte och kan iten ha en bensometaqboliter för de saknar en bensodiazepin-ring som molekylärt skelett. De har en thienodiazepinring som skelett.
.

Alltså syns Adinazolam,Mexazolam Flutoprazolam Diclazepam och meclonazepam samt Flubromazepam på urinprover.. Finns väldigt bra thienodiazepiner dock, som Etizolam tillhör och dessa syns inte och kan iten ha en bensometaqboliter för de saknar en bensodiazepin-ring som molekylärt skelett. De har en thienodiazepinring som skelett.

Även Sådana som liknar Triazolam syns alltså. Ni får kolla upp molekylär struktur, jag skrev ner de som är lika som jag vill ska komma ut snart på svensk marknad i en annan tråd som jag skapat.

Etizolam syns visst, lek inte viktig för det slog på benso rakt av killen!!
2013-12-04, 19:49
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Etizolam syns visst, lek inte viktig för det slog på benso rakt av killen!!
Skrev ju av de laliga i topic. Läs isället, sen ska inte thienodiazepiner synas på benso om de inte ger falsk pga att den bryts ned på samma sätt som xanor. Sen är et vanligt med etizolam nu så numera letar dem efter eti men inte andra thienodiazepiner,
2013-12-06, 06:58
Medlem
M0ntanas avatar
Update. Bara att fråga om ni har frågor som jag ej redan besvarat
2013-12-07, 23:08
Medlem
TeenDreamHipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxemannen

Åh helvete! Tack för infon, dags att sluta vara babyrosahårig! Nu går det inte att förlita sig på rikemansunge goes fashion bohem-looken en sekund längre.

Trodde den gav utslag på diazepam, men det är väl gårdagens nyheter!
2013-12-08, 05:02
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeenDreamHipster
Åh helvete! Tack för infon, dags att sluta vara babyrosahårig! Nu går det inte att förlita sig på rikemansunge goes fashion bohem-looken en sekund längre.

Trodde den gav utslag på diazepam, men det är väl gårdagens nyheter!
Det ska den göra. då det är 2 clorodiazepam. Finns 4 chlorodiazepam också. Alla har samma metaboliter. Men ikto är lite speciell ger inte alltid utslag när den ska, mycket falska osv osv...
2013-12-08, 10:05
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
en fråga har jag syns immovan på up? då det ej är en benzodiazepam utan en z-analog.
jag har för örigt recept på stess, oxy,oxazepam samt zoplikon.kan man se mängden zoplikon isf vid ett up,då jag äter en hel del.
tacksamför svar
2013-12-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
en fråga har jag syns immovan på up? då det ej är en benzodiazepam utan en z-analog.
jag har för örigt recept på stess, oxy,oxazepam samt zoplikon.kan man se mängden zoplikon isf vid ett up,då jag äter en hel del.
tacksamför svar
Nej på vanliga stickor så syns inte zopiklon.
Vid analys kan dom se och mäta nivåer.
2013-12-19, 22:13
Medlem
Citat:
Skrev ju av de laliga i topic. Läs isället, sen ska inte thienodiazepiner synas på benso om de inte ger falsk pga att den bryts ned på samma sätt som xanor. Sen är et vanligt med etizolam nu så numera letar dem efter eti men inte andra thienodiazepiner,

Redan för ett år sen ganska exakt så lämnade jag väldigt många u.p där dom till en början bara sa att något inte stämmde men dom kunde inte säga vad och strax inpå början av detta året kunde dom se massa metaboliter i mina prover på etizolam så man ska nog inte vara tvärsäker på thienodiazepiner.

Kan tillägga att dom labb analyserna räknades som positiva på benz inom vården sen att det inte var/är olagligt är inget någon annan än rättsväsendet bryr sig om.
2014-03-12, 21:54
Bannlyst
Citat:

Det var två av sex prover som Demoxepam inte syntes på, vet du exakt vilka?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in