2014-08-30, 20:06
Medlem
Mr.Soross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det är en otroligt skön känsla som finns man minns länge. Just då är det bara hur bra du mår som är av betydelse, allt annat blir bortprioriterade.

Men det läskiga för ialf mig var att det blev skönare ochs könare dest mer abstinent jag var innan firren.
detta faktum gjorde det ännu svårare att tända av. Känslan från att hålla på att skita ner sig, kallsvettas och är det sommar, då svettas man otroligt kraftigt, vattenfall från ögonen och kraftig ångest. till att känna histaminet och välmåendet spridas genom kroppen och man mår perfekt. Det blir så stora skillnader i måendet på bara ett par sek.

När man har köpt sin dos är stressen i topp, vänta 5 min på tuben är uppriktigt satt jobbigt. Tunnelbane resan är ett helvete, speciellt i rusning. väl framme så springer jag hem ochkokar firren med svett som rinner ner i ögonen och händer som asplöv i kuling.

En blandning av de värsta samt de bästa känslorna.

Knarka lugnt, och dosera i underkant i början.
Din text påminner om denna video: https://www.youtube.com/watch?v=RAk-f4PtXxU

Mycket sorgligt liv, men som du sa desto bättre känns peaken då!
Citera
2014-08-30, 21:15
Medlem
Mr.Soross avatar
Ungefär hur mycket är 10-50mg brunt för blotta ögat om man ej har våg? Ett knappnålshuvud typ?

Med 2 eller 5ml sprutor så får man ju inte ut all lösning, lite stannar ju i röret/nålen, ska man ta större mängd natriumklorid då så att inte så mycket heroin går till spillo där? Hur mycket vatten föredrar ni i en sådan pump?
Senast redigerad av Mr.Soros 2014-08-30 kl. 21:18.
Citera
2014-08-31, 21:39
Medlem
suprorets avatar
Är det ens någon idé att gå från sub till heroin om man inte tänkt skjuta det?
Citera
2014-08-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Är det ens någon idé att gå från sub till heroin om man inte tänkt skjuta det?

Beror på om du är beroende eller inte men jag ser ingen anledning till att förstöra mer för en själv. Eftersom du frågar verkar du ändå vara mån om dig själv någonstans. Det blir en helt klart dyrare och oviss resa i och med att det inte är ett läkemedel som saluförs i Sverige varav priset och kvalitén bestäms efter efterfrågan. Tänk också på halveringstiden som är kortare, du får jaga längre tider på dygnet för att hålla dig kry och antagligen även börja umgås med osköna grabbar och tjejer. Ja, jonkarna är absolut de mest opålitliga knarkarna du kan stöta på och det av en anledning, heroin är riktigt toxiskt för själen.
Citera
2014-08-31, 23:22
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dageby
Beror på om du är beroende eller inte men jag ser ingen anledning till att förstöra mer för en själv. Eftersom du frågar verkar du ändå vara mån om dig själv någonstans. Det blir en helt klart dyrare och oviss resa i och med att det inte är ett läkemedel som saluförs i Sverige varav priset och kvalitén bestäms efter efterfrågan. Tänk också på halveringstiden som är kortare, du får jaga längre tider på dygnet för att hålla dig kry och antagligen även börja umgås med osköna grabbar och tjejer. Ja, jonkarna är absolut de mest opålitliga knarkarna du kan stöta på och det av en anledning, heroin är riktigt toxiskt för själen.

Tack för svaret!

Jo jag kan tänka mig att det är besvärligare på alla sätt att vara torsk på heroin än på sub men jag är mer än villig att ta den risken.

Anledningen till frågan är att jag alltid bara läser om folk som tar IV och jag hade själv gjort det om jag inte vore så spruträdd. Ingen som kör nasalt/rektalt känns det som så jag tänkte att det suger säkert som fan och är ingen större upgrade ifrån sub.. Men jag kanske har fel?
Citera
2014-08-31, 23:35
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Soros
Din text påminner om denna video: https://www.youtube.com/watch?v=RAk-f4PtXxU

Mycket sorgligt liv, men som du sa desto bättre känns peaken då!

Mitt liv är inte sorgligt.. Tar det nästan som en förolämpning,.då mina upplevelser är en grym dag för dom som verkligen har haft sorgliga. Självklart är det sorgligt mitt i beroendet men jag är inte 65, deppig och ingen som bryr sig eller komma ihåg mig om jag dör.

Jag har det jättebra annars, jobb lägenhet, familj som inte hatar mig för att jag alltid varit strulig, börjat få ordning på psykiska hälsan, så jag går ut och har kul osv jag har dunkat huvudet i väggen pga av de beslut jag gjort. Ett emellanåt hårt och påfrestande och oroligt liv är mer passande.

Citera
2014-08-31, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Tack för svaret!

Jo jag kan tänka mig att det är besvärligare på alla sätt att vara torsk på heroin än på sub men jag är mer än villig att ta den risken.

Anledningen till frågan är att jag alltid bara läser om folk som tar IV och jag hade själv gjort det om jag inte vore så spruträdd. Ingen som kör nasalt/rektalt känns det som så jag tänkte att det suger säkert som fan och är ingen större upgrade ifrån sub.. Men jag kanske har fel?

Ja alltså det är ju upp till dig, liksom att du med största sannolikhet kommer börja använda verktyg efter en liten tid i den världen när du behöver ta till nålen för att bli frisk eller lugnat nerverna med någon xanor och någon annan horsare erbjuder att sätta den, det är nästintill ofrånkomligt. Men jag vet inte, du kanske har jobb och allt ordnat för att smyga med det ett litet längre tag än många andra? Räkna med att du kommer behöva punga upp en tusenlapp bara för att bli frisk som på sub när du är tillräckligt hooked på varorna. Det är inte kul. Du gör det absolut mest korkade du kan göra men jag säger kör, du behöver göra det och lär inte tänka om. Alla behöver vi åka ner i rännstenen.
Citera
2014-09-01, 00:20
Medlem
GulCitrons avatar
Hur ska man igenkligen veta hur mycket man ska ta första gången?
Tänker nasalt, har ingen våg här och det här med ögonmått funkar inte. Kanske låter korkat men går det att väga horset med kryddmått????
Citera
2014-09-01, 00:27
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dageby
Ja alltså det är ju upp till dig, liksom att du med största sannolikhet kommer börja använda verktyg efter en liten tid i den världen när du behöver ta till nålen för att bli frisk eller lugnat nerverna med någon xanor och någon annan horsare erbjuder att sätta den, det är nästintill ofrånkomligt. Men jag vet inte, du kanske har jobb och allt ordnat för att smyga med det ett litet längre tag än många andra? Räkna med att du kommer behöva punga upp en tusenlapp bara för att bli frisk som på sub när du är tillräckligt hooked på varorna. Det är inte kul. Du gör det absolut mest korkade du kan göra men jag säger kör, du behöver göra det och lär inte tänka om. Alla behöver vi åka ner i rännstenen.

Jag har inte så mycket till det som kallas liv överhuvudtaget egentligen, så det är - som du verkar förstå, otroligt svårt att inte tänka i dessa banor. Men jag får sova på saken
Citera
2014-09-03, 00:09
Medlem
Hip-Priests avatar
Vad betalar ni? Betalar 500 för en boll (0,45 ca), 900 för 1 gram och 3500 för 5 gram. Göteborg.
Citera
2014-09-03, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hip-Priest
Vad betalar ni? Betalar 500 för en boll (0,45 ca), 900 för 1 gram och 3500 för 5 gram. Göteborg.

Ja, det priserna stämmer här. Men bollarnas storlek varierar från säljare till säljare och tid till tid. Den enda jag har säker kontakt med just nu så får jag betala 300 för 0.20-0.25 boll och det är från en jag känner. Jag kan kanske få det billigare, men vill inte hålla på så, utan betala för mig, så kontakten inte undermineras... (det handlar lite om respekt också då jag köper så lite = betalar för kvalité och tillgänglighet). Dessutom brukar jag köpa bara EN ibland två. Och en sån boll räcker till två rus normalt. Mer vill jag inte ha eftersom jag har en massa andra opiater i botten i systemet....
Och jag röker bara numera så jag inte överdoserar farligt.
Köper f ö från balkanstråket på centrala hisingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Mitt liv är inte sorgligt.. Tar det nästan som en förolämpning,.då mina upplevelser är en grym dag för dom som verkligen har haft sorgliga. Självklart är det sorgligt mitt i beroendet men jag är inte 65, deppig och ingen som bryr sig eller komma ihåg mig om jag dör.

Jag har det jättebra annars, jobb lägenhet, familj som inte hatar mig för att jag alltid varit strulig, börjat få ordning på psykiska hälsan, så jag går ut och har kul osv jag har dunkat huvudet i väggen pga av de beslut jag gjort. Ett emellanåt hårt och påfrestande och oroligt liv är mer passande.

Ja, det förstår jag. Det är rätt inställning! Jag är faktiskt jävligt imponerar av din resa upp, ur skiten till jobb osv. För vad jag förstår så satt du fan i klistret! Jag hade som mål att göra som du, men misslyckades. Kunde inte reconnecta till samhället när det gäller jobb och sysselsättning - vilket jag hade helt underskattat. Allt annat klarade jag, men inte det. Få se om det blir någon nästa gång nu.
Men jag har inte gett upp ännu. Eller så väljer att jag att göra karriär "åt andra hållet", nya möjligheter har öppnats på nätet. Men jag vill ju inte vara sån längre.

Så klart påtänd ja.... sorry
Senast redigerad av micehunter 2014-09-03 kl. 00:36.
Citera
2014-09-03, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
Ja, det priserna stämmer här. Men bollarnas storlek varierar från säljare till säljare och tid till tid. Den enda jag har säker kontakt med just nu så får jag betala 300 för 0.20-0.25 boll och det är från en jag känner. Jag kan kanske få det billigare, men vill inte hålla på så, utan betala för mig, så kontakten inte undermineras... (det handlar lite om respekt också då jag köper så lite = betalar för kvalité och tillgänglighet). Dessutom brukar jag köpa bara EN ibland två. Och en sån boll räcker till två rus normalt. Mer vill jag inte ha eftersom jag har en massa andra opiater i botten i systemet....
Och jag röker bara numera så jag inte överdoserar farligt.
Köper f ö från balkanstråket på centrala hisingen.

Brukade betala samma för varor i Stockholmsområdet. Var mycket brunt, bra kvalité på grejerna och räckte till två firrar ungefär. Orkade inte tjafsa om lite pengar hit och dit när man bara vill därifrån. Nej fyfan vad skönt att man inte är där idag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in