Citat:
Ursprungligen postat av
Hip-Priest
Vad betalar ni? Betalar 500 för en boll (0,45 ca), 900 för 1 gram och 3500 för 5 gram. Göteborg.
Ja, det priserna stämmer här. Men bollarnas storlek varierar från säljare till säljare och tid till tid. Den enda jag har säker kontakt med just
nu så får jag betala 300 för 0.20-0.25 boll och det är från en jag känner. Jag kan kanske få det billigare, men vill inte hålla på så, utan betala för mig, så kontakten inte undermineras... (det handlar lite om respekt också då jag köper så lite = betalar för kvalité och tillgänglighet). Dessutom brukar jag köpa
bara EN ibland två. Och en sån boll räcker till två rus normalt. Mer vill jag inte ha eftersom jag har en massa andra opiater i botten i systemet....
Och jag röker bara numera så jag inte överdoserar farligt.
Köper f ö från balkanstråket på centrala hisingen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bangar_inte
Mitt liv är inte sorgligt.. Tar det nästan som en förolämpning,.då mina upplevelser är en grym dag för dom som verkligen har haft sorgliga. Självklart är det sorgligt mitt i beroendet men jag är inte 65, deppig och ingen som bryr sig eller komma ihåg mig om jag dör.
Jag har det jättebra annars, jobb lägenhet, familj som inte hatar mig för att jag alltid varit strulig, börjat få ordning på psykiska hälsan, så jag går ut och har kul osv jag har dunkat huvudet i väggen pga av de beslut jag gjort. Ett emellanåt hårt och påfrestande och oroligt liv är mer passande.

Ja, det förstår jag. Det är rätt inställning! Jag är faktiskt jävligt imponerar av din resa upp, ur skiten till jobb osv. För vad jag förstår så satt du fan i klistret! Jag hade som mål att göra som du, men misslyckades. Kunde inte reconnecta till samhället när det gäller jobb och sysselsättning - vilket jag hade helt underskattat. Allt annat klarade jag, men inte det. Få se om det blir någon nästa gång nu.
Men jag har inte gett upp ännu. Eller så väljer att jag att göra karriär "åt andra hållet",
nya möjligheter har öppnats på nätet. Men jag vill ju inte vara sån längre.
Så klart påtänd ja.... sorry