2014-08-28, 10:57
Medlem
När jag är förbannad på min pojkvän går jag och träffar någon killkompis i smyg och suger av honom. Sen går jag hem och är gullig mot mig pojkvän, kanske lagar mat och tittar på film medans jag skrattar inombords ägd din jävla idiot.
Citera
2014-08-28, 11:03
Medlem
mahutma_homos avatar
Knullade en heterosexuell kille som ville bli "våldtagen" av mig. Han började gnälla om att det gjorde ont. Vad gör jag? Kör hårdare såklart och tar tag i huvudet på honom. Han var inte jätteglad på mig efteråt men han får skylla sig själv.
Citera
2014-08-28, 17:59
Medlem
Sjukt rolig tråd! har säkert flera saker att dela med mig av men här är ett gammalt minne som slog mig genast.
Hade raggat på en tjej ett tag, en kväll var hon ute med sin kompis på olearys och drack lite öl, och sms;a om jag kunde komma förbi, visst sa jag och tog firma bilen dit!
beställde en cola och satt och snacka med dom ett tag. klockan blev sent och vi bestämde oss för att åka hem, så jag erbjöd dom shuss och vi alla hoppa in i min caddy, (riktigt trångt) åkte och släppte av kompisen.
sen åkte jag till en stor parkering utanför ett gym i Jordbro. ställde mig mitt på parkeringen och tog tag i tjejen och hånglade upp henne, hon drog fram kuken och började suga av mig medans jag körde ner handen under trosorna.
efter en stund satt hon och red av mig bakom ratten i min lilla VW Caddy. det var helt mörkt, men sen helt plötsligt blev det ljust som satan och jag blev helt bländad när jag försökte kolla ut.
det visade sig vara en väktare som kört fram med bilen och tänt hel ljusen rätt mot oss!
vart på med kläderna fort som fan,sen vidare och shussa hem tjejen till hennes kille, och för mig hem och krypa ner i sängen hos min sambo.
Väktaren fick något att snacka om på fika rasten iaf
Citera
2014-08-29, 01:50
Medlem
Var tillsammans med en brud som fick nåt psykotiskt sammanbrott. Samma dag som jag hade kört henne till psykakuten knullade jag hennes bästa kompis i vår gemensamma säng...
Citera
2014-08-29, 13:12
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockerMumsMums
När jag är förbannad på min pojkvän går jag och träffar någon killkompis i smyg och suger av honom. Sen går jag hem och är gullig mot mig pojkvän, kanske lagar mat och tittar på film medans jag skrattar inombords ägd din jävla idiot.

Fler av dig. Nice work!!
Citera
2014-08-29, 15:31
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockerMumsMums

Men jag antar att du fortfarande är kvar, ägd av honom?
Citera
2014-09-01, 23:11
Medlem
Förr nästan 10 år sen när jag var 16, så fick jag 2000 för en halvtimmas smisk
Citera
2014-09-02, 02:23
Medlem
Jag o en tjejkompis är båda gifta. Åkte utomlands. Söp hejdlöst. Blev uppdraggade av en turk, hoppade utan tvekan in i hans bil (blev under färden stoppade av poliser men det löste sig) o stannade på en parkering o hade en crazy trekant där han tog oss båda i både fittan o analen. Utan gummi... Hmm... Ångesten efter den fyllan var total. Han hade för övrigt den största jävla kuk jag någonsin upplevt.

Det var nog det i efterhand mest jobbiga o någorlunda omoraliska jag gjort. Ångrar det idag pga att jag älskar min man över allt annat.
Citera
2014-09-02, 09:52
Medlem
Doktorphils avatar
I begynnelsen innan fru och barn. , träffade jag en Donna som enligt egen utsago gillade ett visst mått av våld. Så vid ett tillfälle på fyllan gav jag henne en riktig örfil över kinden och tryckte upp henne mot väggen och körde . Efteråt så sa hon att gillade det så mycket så hon alltid ville ha det så. Problemet var att jag inte hade mage att göra detta i nyktert tillstånd, hade av nån anledning samvete att inte göra det i nyktert tillstånd. Så det tog slut efter ett halvår .
Gjorde inget , hon ville inte köra 2 an i alla fall

Men kul att ha provat i alla fall
Citera
2014-09-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Fejkat att jag var stenhård alfamachogangster trots att jag är världens tönt för att få ligga med en attraktiv tjej som annars ligger med kriminella, mc-gängskillar etc. Jag drog extrema lögner om att jag langade kokain (har inte ens testat braj) och hade suttit inne för grov misshandel, väpnat rån och mer som jag inte ens är i närheten av. Pallade äpplen som barn nån gång, det är allt. Men det funkade!!

Citat:
Ursprungligen postat av AdnilZZZ1337
4. chattade med en yrkeskriminell kille i några månader och åkte sedan berusad och drog över honom. Bästa sexet jag haft i hela mitt liv åkte hem blåslagen och nöjd. Han hörde av sig några gånger efteråt fråga om vi skulle ut och käka eller göra något normalt. Men pallde inte med sånt "trams" på den tiden ville bara härja.

Snälla säg att detta är samma story berättad ur två olika perspektiv
Citera
2014-09-02, 17:19
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonahill
Jag o en tjejkompis är båda gifta. Åkte utomlands. Söp hejdlöst. Blev uppdraggade av en turk, hoppade utan tvekan in i hans bil (blev under färden stoppade av poliser men det löste sig) o stannade på en parkering o hade en crazy trekant där han tog oss båda i både fittan o analen. Utan gummi... Hmm... Ångesten efter den fyllan var total. Han hade för övrigt den största jävla kuk jag någonsin upplevt.

Det var nog det i efterhand mest jobbiga o någorlunda omoraliska jag gjort. Ångrar det idag pga att jag älskar min man över allt annat.

Hur gick snacket mellan dig och din väninna dagen efter?
Var ni ömma i stjärten efteråt? Var knullet så bra att det var värt ångesten?
Hade du sex med din man innan du testat dig?
Citera
2014-09-02, 18:11
Medlem
VINTAGEFRAMESs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonahill

Vet han om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in