Min historier är inget att jämföra med vad jag läst vissa andra gjort, men här är lite som jag gjort i mina yngre dagar.
En del av er har berättat att ni sniffat, stulit och runkat i snygga tjejkompisar/flickvänner/bekanta och deras snygga morsor/systrar/flickvänners etc trosor. Jag har aldrig runkat i dom men jag har stulit och sniffat deras använda strumpor istället (är fotfetishist). Sniffar strumpor gör jag - om än väldigt sällan - fortfarande om jag kommer åt "lämpliga måls" smutstvätt ostörd trots att jag är gift sedan länge och får utlopp för större delen av min fotfetish hemma av min fru.
Har även tagit alla tillfällen i akt att lukta och slicka sovande/avdäckade snygga tjejers fötter när man varit på skolläger eller sovit över efter någon fest etc eller andra liknande tillfällen.
Har tafsat/klämt på tjejers bröst i moshpiten på olika konserter (åkt dit rejält en gång och fick mig en välförtjänt hård lavett).
Har tafsat/smekt min storasyster på fittan någon gång när jag var 7-8 och hon 13-14. Det var hennes idé så det är väl hon som var omoralisk antar jag.
Frågade helt spontant en 7-8 åring om han ville smaka på min penis när jag var runt 12-13... tack och lov ville han inte det och det blev inget mer med det.
Har vid många olika tillfällen då jag fått avsugningar etc från "one night stands" sprutat dom i munnen trots att de uttryckligen sagt att jag skall varna/dra ut den innan jag kommer. Ibland när jag inte orkat knulla bett om en avsugning "för att hjälpa mig komma igång" och avslutat snabbt med ett munsprut och sedan gått hem utan att de fått något.
Har varit med en 13 åring som 18 åring och övertalat henne att göra grejer som hon förmodligen inte varit så sugen på typ analt och kissat henne i ansiktet i duschen efteråt.
Annars, inte så mycket mer. Och det var i mina yngre dagar. Har lugnat ner mig något enormt och hade inte gjort om det mesta av det om jag varit i liknande situationer idag.