2014-07-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alumette
Hade du fortsatt tror du om inte det hade hänt?

Synd med farsan :/

ja det hade jag och det gjorde jag ... men inte i deras källare
Citera
2014-07-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"

Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader

Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.

Haha, det har jag gjort också. Men hennes man slickade henne utan att veta att jag fyllt henne.
Hon hade dessutom mens, uack!
Citera
2014-07-23, 22:46
Medlem
Långt o långt... jag spelar in tjejer på omegle och skype när dom blir slickad av sina hundar använder givetvis en fake cam för detta
Citera
2014-07-24, 02:06
Medlem
Minns en ganska omoralisk sak jag gjorde när jag gick i 9an, då skolkade jag och en tjej från 8an.
Vi gick hem till hennes hus som låg drygt 1.5km från skolan, väl hemma hos henne hade vi sex på köksbordet samtidigt som man såg grannen klippa gräset.. var första gången jag såg hur min penis åkte in i musen, aldrig tidigare haft sex i ljust rum.. väldigt tändande

efteråt duschade hon och jag satt på hennes rum å väntade,
När hon kommer ur duschen i bara en handduk runt kroppen och kommer fram till sängkanten där jag satt, så ställde jag mig upp och började hångla upp henne, handduken åkte av och det gjorde mina jeans också! tog henne bakifrån ståendes över sängen

vi var tillsammans i 6år, så har fått en hel del omoraliska sexberättelser genom åren
Citera
2014-07-24, 02:09
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Minns en ganska omoralisk sak jag gjorde när jag gick i 9an, då skolkade jag och en tjej från 8an.
Vi gick hem till hennes hus som låg drygt 1.5km från skolan, väl hemma hos henne hade vi sex på köksbordet samtidigt som man såg grannen klippa gräset.. var första gången jag såg hur min penis åkte in i musen, aldrig tidigare haft sex i ljust rum.. väldigt tändande

efteråt duschade hon och jag satt på hennes rum å väntade,
När hon kommer ur duschen i bara en handduk runt kroppen och kommer fram till sängkanten där jag satt, så ställde jag mig upp och började hångla upp henne, handduken åkte av och det gjorde mina jeans också! tog henne bakifrån ståendes över sängen

vi var tillsammans i 6år, så har fått en hel del omoraliska sexberättelser genom åren

Vad var det omoraliska? Att ni skolkade? Eller grannen?
Citera
2014-07-24, 11:44
Medlem
Aghartas avatar
Jag vet inte om detta är så värst omoraliskt men eftersom hon sagt att hon ångrar sig efteråt kanske denna historia passar i denna tråd.

Min dotter och min flickväns storasyster skulle gå på en klasskompis 10-årskalas och storasystern hade fått en hundralapp av sin mamma att köpa present för. Jag kan lite arabiska och förstod att hon bara fick handla för 50 kr och ville ha resten tillbaka. Hon hittade dock en present som kostade mer och jag sköt till resten. Hon hade alltså 50 kr när hon kom till kalaset men där spelade hon bort pengarna och gav vinsterna till klassens Don Juan. Ja, tyvärr är min dotter kär i samma pojke och han kan få flickorna att göra de mest märkliga saker.

När vi kom hem sa jag att jag skulle berätta för hennes mamma vad som hänt och helt plötsligt blev hon väldigt tillgiven. I normala fall får jag inte pilla på hennes fot utan att hon skriker rakt ut men nu kunde jag smeka hennes mage och hon verkade gilla det. Hon hade en toffel som hon pillade mig med och jag sa att den var smutsig och att jag tänkte smeka hennes mage om hon pillade mig med toffeln. Hon fortsatte dock och frågade mig vad jag skulle göra om hon körde toffeln i mitt ansikte. Då kanske jag går lite längre ner svarade jag. Sagt och gjort, toffeln i ansiktet och handen på fittan. Hon ville dock inte att min dotter skulle se detta och hon gick iväg och duschade. Jag började kyssa hennes mage och letade mig även fram till brösten och började suga på dem. Så småningom kom munnen ner till fittan men då ringde telefonen och det var hennes mamma.

Min dotter kom ut ur duschen och jag hörde flickorna prata. När jag frågade flickorna vad de talade om sa min dotter att storasystern ville fortsätta och att hon ville titta på. Vi kom överens om att jag inte skulle göra någonting ovanför halsen, vilket innebär att hon inte är romantiskt intresserad av mig och inte vill ha några kyssar. När vi hållit på ett tag säger hon att vi skall avbryta om fem minuter men innan dess ringde telefonen igen och hon var tvungen att gå hem.

Dagen efter kommer båda systrarna hit och min flickvän frågar om jag har slickat hennes syster. Ja, säger jag med viss stolthet och hon kan inte dölja sin glädje. Storasystern säger dock att hon ångrade vad vi gjort och gjorde detta bara för att jag inte skulle berätta att hon spelat bort pengarna.
Citera
2014-07-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Vad var det omoraliska? Att ni skolkade? Eller grannen?
Tkr det var ganska respektlöst på köksbordet där hennes familj ska äta!
Citera
2014-08-03, 22:06
Medlem
ojskibojskis avatar
Vet inte om detta räknas som omoraliskt eller inte enligt er men kör på ändå. Mycket av detta är saker jag aldrig berättat för någon.

- Tror jag var omkring 6-7 år, då låg jag och min storebror i sängen samtidigt som jag tog honom på kuken. Låg ändå där ett tag och det kändes inte konstigt på något sätt (just då). Kommer inte ihåg varför eller hur det hände, men tycker det känns helt sjukt och önskar att jag bara kunde glömma bort det

- Gissar på att jag var cirka 8-9 år, hade en granne som var en tjej på cirka 6-7 år. Vi hade varit ute och lekt och skulle lägga oss och vila en stund. Det slutar med att vi ligger och smeker varandra på utsidan av fittan? Har för mig att jag tyckte det var upphetsande.

- När jag gick i 5:an turades jag och min bästavän om att runka av en kille i våran klass. Detta gjorde vi utanför Willy:s vid en gränd. Sög även av honom kort därefter. Minns även någon gång när jag och samma bästavän var kåta och egentligen ville vara med killen men inte kunde det så vi började smeka och hångla med varandra.

- Var 13 år och runkade av två killar i min klass samtidigt

Med mera..
Känns som man vågade lite mer när man var yngre ändå haha. Btw, sjukt go tråd!
Citera
2014-08-04, 13:04
Medlem
tankers avatar
Några år sen... Knullade min dåvarande flickväns moster, gav henne kondylom. Träffade henne 3 år senare på en anställningsintervju hon satt på andra sidan bordet. Fick inte jobbet.
Citera
2014-08-04, 14:05
Medlem
Jämfört med de flesta andra berättelser i denna tråd är väl följande inte så mycket att komma med. Men säkert finns det någon därute i världen som tycker att det är omoraliskt.
Jag träffade en tjej som jag fått kontakt med på en dejtingsajt av det "grisigare" slaget. Meningen var att vi bara skulle ta en drink på eftermiddagen och kolla in varandra. Det blev lite hett på en gång. Rätt som det var så hånglade vi ganska friskt inne i baren. Personalen började ge oss lite ogillande blickar, så vi gick ut. Det slutade med att vi gick in i en närliggande kyrka, där jag knullade henne inne på handikapptoaletten, bakifrån mot handfatet. När hon hade kommit så fick hon sätta sig på toastolen och suga av mig. Hon svalde duktigt. Det var skönt, men när jag kommit så insåg jag plötsligt; "Helvete vad ful hon är..."
Någon fortsättning på dejtandet blev det inte, men det är ändå ett lite kul minne att le åt för sig själv.
Citera
2014-08-04, 19:20
Medlem
Min historier är inget att jämföra med vad jag läst vissa andra gjort, men här är lite som jag gjort i mina yngre dagar.

En del av er har berättat att ni sniffat, stulit och runkat i snygga tjejkompisar/flickvänner/bekanta och deras snygga morsor/systrar/flickvänners etc trosor. Jag har aldrig runkat i dom men jag har stulit och sniffat deras använda strumpor istället (är fotfetishist). Sniffar strumpor gör jag - om än väldigt sällan - fortfarande om jag kommer åt "lämpliga måls" smutstvätt ostörd trots att jag är gift sedan länge och får utlopp för större delen av min fotfetish hemma av min fru.
Har även tagit alla tillfällen i akt att lukta och slicka sovande/avdäckade snygga tjejers fötter när man varit på skolläger eller sovit över efter någon fest etc eller andra liknande tillfällen.

Har tafsat/klämt på tjejers bröst i moshpiten på olika konserter (åkt dit rejält en gång och fick mig en välförtjänt hård lavett).

Har tafsat/smekt min storasyster på fittan någon gång när jag var 7-8 och hon 13-14. Det var hennes idé så det är väl hon som var omoralisk antar jag.

Frågade helt spontant en 7-8 åring om han ville smaka på min penis när jag var runt 12-13... tack och lov ville han inte det och det blev inget mer med det.

Har vid många olika tillfällen då jag fått avsugningar etc från "one night stands" sprutat dom i munnen trots att de uttryckligen sagt att jag skall varna/dra ut den innan jag kommer. Ibland när jag inte orkat knulla bett om en avsugning "för att hjälpa mig komma igång" och avslutat snabbt med ett munsprut och sedan gått hem utan att de fått något.

Har varit med en 13 åring som 18 åring och övertalat henne att göra grejer som hon förmodligen inte varit så sugen på typ analt och kissat henne i ansiktet i duschen efteråt.

Annars, inte så mycket mer. Och det var i mina yngre dagar. Har lugnat ner mig något enormt och hade inte gjort om det mesta av det om jag varit i liknande situationer idag.
Citera
2014-08-05, 01:37
Medlem
Vilka sjuka grejer ni gjort! Jag får dra ner standarden med ett par riktigt lama grejer.

Fejkat att jag var stenhård alfamachogangster trots att jag är världens tönt för att få ligga med en attraktiv tjej som annars ligger med kriminella, mc-gängskillar etc. Jag drog extrema lögner om att jag langade kokain (har inte ens testat braj) och hade suttit inne för grov misshandel, väpnat rån och mer som jag inte ens är i närheten av. Pallade äpplen som barn nån gång, det är allt. Men det funkade!!

Horat ut mig till riktigt fula tjejer i utbyte mot att min kompis fick gå på fest med snygga brudar.

Horat ut mig till riktigt fula tjejer för att en kompis skulle få chans att stöta på deras snygga kompis.

Horat ut mig till en då dubbelt så gammal 150kg tung kärring för att samma kompis ville stöta på dottern.

Legat med kompisars systrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in