2014-08-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Fejkat att jag var stenhård alfamachogangster trots att jag är världens tönt för att få ligga med en attraktiv tjej som annars ligger med kriminella, mc-gängskillar etc. Jag drog extrema lögner om att jag langade kokain (har inte ens testat braj) och hade suttit inne för grov misshandel, väpnat rån och mer som jag inte ens är i närheten av. Pallade äpplen som barn nån gång, det är allt. Men det funkade!!

Horat ut mig till en då dubbelt så gammal 150kg tung kärring för att samma kompis ville stöta på dottern.

Haha, underbart! Dagens skratt!
Citera
2014-08-05, 23:03
Medlem
Finns med i denna tråden på ett par punkter tidigare, knullat min kusin och min flickväns mamma vid några tillfällen.
Imorn är de dags igen.. Hade kusinträff i helgen, hånglade med kusinen, och imorn ska jag dit och "hjälpa till" med huset..
Citera
2014-08-05, 23:10
Medlem
Avdunstnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sifon
oh jävlar va illa! Värst ja gjort är satt flickvännen i analen och sedan fått henne o suga.
Men det är vell inte mycket o hänga i granen liksom..

Det är inte mer än rätt att dem städar upp efter sig!
Citera
2014-08-06, 01:09
Medlem
Shit va det det finns sjuk människor! Men jag har ju inte hlr direkt varit guds bäste barn.

1. När jag var i 15år åldern hade jag 3 kk:s som jag skiftade mellan och knullade flera gånger i veckan. Dessutom på helgerna så var jag ute och söp, härja och hade jag flera one nightstands. Som tonåring visste jag inte vad respekt var för varken mig själv eller andra.

2. Har tvingat en man som var 6år äldre än mig att slå mig och förnedra mig grovt under sex. Han och jag hade varit kk:s i några veckor och jag tyckte att det var dags att visa mina sjuka sidor. sagt och gjort så gav jag honom lite ideer och förslag om hur han skulle hjälpa mig leva ut mina sjuka fantasier. Han grät efteråt och jag tog bort hans numer. han förlovade sig med sin tjej veckan efter.

3. Knullade min bästa kompis ex i 8 månader. Det hade bara gått 3 dagar efter de gjort slut... Kompisen kom på det ett år efteråt. Det blev ett jävla liv i ett halv år men vi löste det sen. drog över honom på en vind 2 år senare, något som kompisen absolut inte vet om.

4. chattade med en yrkeskriminell kille i några månader och åkte sedan berusad och drog över honom. Bästa sexet jag haft i hela mitt liv åkte hem blåslagen och nöjd. Han hörde av sig några gånger efteråt fråga om vi skulle ut och käka eller göra något normalt. Men pallde inte med sånt "trams" på den tiden ville bara härja.

5. När jag var 11år åkte jag till en stad norr i landet för att spendera en vinter vecka. Där träffade jag en snubbe som jag föll pladask för, jag bestämde mig helt enkelt för att en dag skulle han bli min. 7 år senare stöter jag på honom i samma by. Riktigt svinig typ och ännu en kåkfarare men med tillräckligt med alkohol i blodet gick det vägen. Han var dessutom typ 7år äldre. Mådde psykiskt dåligt dagen efter när jag tänkte på vad jag utsatt mig för men repade mig ganska fort.
Citera
2014-08-14, 15:12
Medlem
Intressant tråd. Folk har verkligen gjort mycket värre saker än mig. Jag känner mig lite som en munk i jämförelse.
Det enda jag gjort egentligen som jag kan komma på är att smygkollat in i tjejduschen på festival och liknande, märkte att tjejer kollade in hos oss också så var inte så farligt egentligen. Det var egentligen att duschdelarna var dåligt konstruerade så att det inte fanns någon skiljevägg på sidorna. Gick dit för att byta om helt ovetande första dagen och vips så var man mer eller mindre i tjejduschdelen. Sen kollade jag lite där varje dag.
Som sagt, sjukt oskyldigt om man jämför med vissa i tråden... :P Jag är nog en rätt lugn person.
Citera
2014-08-14, 16:10
Medlem
Riktigt spårade grejjer som folk har gjort.

Min värsta är när jag var på semester och så raggade jag på nån brud.
Min tanke var bara att jag skulle ha kul på hennes bekostnad.

först övertalade jag min polaren att distrahera henens fula kompis, sen satt vi och snackade, när hon ville ha nått att dricka så jag gick och köppte, men hon ville att jag skulle dricka av hennes drink, före hon drack så att hon kunde se att jag inte hade "laggt något i glaset", mitt svar blev "du är inte snygg nog för att jag ska spendera såna pengar på dig"
Hon såg så chockad ut men stannade.
Sen övertalade jag henne att jag kunde läsa folks hand rynkor.
Lång story short awesome sex.
Hon vart dock rätt sne dagen efter jag berättade att jag inte kunde läsa folks rynkor utan att jag frågat hennens kompis om saker för att se om vi "hade saker gemensamt" :P
Senast redigerad av CypStek 2014-08-14 kl. 16:16. Anledning: stavning n shit
Citera
2014-08-14, 21:11
Medlem
1. Låg med min tjejkusin ett par ggr när hon var 16-17 och såg ut som en WT-playboymodell.
Bra ligg som fan och härligt med Tabu

2. Legat med 14 årig tjej, trodde hon var äldre då jag raggade upp henne på nätet (jag var då 29), Ångest som fan efteråt men hon var nöjd. Förvånadsvärt bra knull i övrigt?

3. Legat med 3 brudar inom 24 timmar. utan att tvätta ollonet

4. Förförde morsans bästa väninnas dotter, satte på henne hårt.

5. Varit tillsammans med Borderlinebrud, älskade henne till en början men till sist insåg vad jag hade att göra med och utnyttjade henne endast för extravagant sex.
(Hon utnyttjade mig för husrum, pengar, weed och allehanda grejer som hon stal) Så egentligen inte alls omoraliskt? Att ha en hora boendes hos sig är ju bekvämt men dyrt insåg jag till slut. Spelade dock in en hel del porrfilm med henne som jag visat för diverse folk på fyllan. Träffade henne några år senare då hon var otrogen mot sin dåvarande. Spelade in även detta på film. Träffades en sista gång ganska nyligen, då hade jag sparat mig i flera dagar, kom dit mitt i natten och gav henne en fin munsköljning innan jag tackade för mig och lämnade henne kåt.

6. Varit otrogen allt för många gånger.

7. Träffat tjejer under influens av diverse droger utan att de vetat om detta och satt på tjejerna.

8. Haft 3-kant med polarens ex-flickvän och en av hennes tjejkompisar... Osäker på om han vet detta :L

Har nog förträngt resterande.... :P
Citera
2014-08-17, 15:24
Medlem
flashbacksflickans avatar
Legat mig till ett jobb... som jag senare inte vågade dyka upp på för jag var för rädd att det skulle stå skrivet i pannan på mig.

Dessutom hade jag inte de rätta kvalifikationerna för att klara av det, så jag hade nog blivit rätt bortkommen när jag väl satte mig bland de andra flickorna på kontoret. Men å andra sidan har jag klarat av att fejka mig in i andra områden så... kanske.

Chefen hade dock inte avskedat mig. Han hade nog försökt sätta på mig igen, och igen och igen. Vilket jag också var rädd för
Citera
2014-08-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacksflickan
Legat mig till ett jobb... som jag senare inte vågade dyka upp på för jag var för rädd att det skulle stå skrivet i pannan på mig.

Dessutom hade jag inte de rätta kvalifikationerna för att klara av det, så jag hade nog blivit rätt bortkommen när jag väl satte mig bland de andra flickorna på kontoret. Men å andra sidan har jag klarat av att fejka mig in i andra områden så... kanske.

Chefen hade dock inte avskedat mig. Han hade nog försökt sätta på mig igen, och igen och igen. Vilket jag också var rädd för

Vad var det för typer av jobb som du har legat och myglat till dig?
Citera
2014-08-18, 12:18
Medlem
naken_slavs avatar
Klätt upp mig som transa för att träffa en äldre man som ville ha en avsugning i hans bil.

Vi hade bestämt plats. Jag smög genom skogen och bytte om i en glänta innan jag gick ner mot mötesplatsen. Klädd i strumpbyxor, kort klänning/nattlinne och lösbröst och blond bimbo peruk.

Han väntade i bilen med dörren öppen och jag satte mig på knä, då plockade han fram kuken. Jag smekte den hård och satte på en kondom (jag e en fegis o gift) och började suga. Då kom en cyklist, men jag hukade och sög och cyklisten såg inget. Men folket som passerade då och då störde helt klart gubben.

Sen visade det sig att skogstigen jag kommit på var lokala moppegängets terrängrunda där dom fräste runt med sina moppar. Då blevgubben så rädd att han åkte och jag fick snabbt smita in i skogen innan jag blev upptäckt och byta om tillbaka. Scary!!

Sissy
Citera
2014-08-18, 19:40
Medlem
Algas avatar
1. Skulle testa o suga kuk, jag var runt 12 år av en äldre kompis som var runt 17 år. Han tryckte in kuken alldeles för långt in/ner i halsen så jag höll på att spy. fick iaf krökningar vilket va rätt så otäckt. Sen dess tycker jag att andras kukar är sjukt äckliga.

2. När jag var mindre så frågade jag några killkompisar om dom kunde sitta på mitt ansikte, (älskar facesitting sedan dess, haha ), och de gjorde dom. Första gången så va det en klasskompis som verkade också vara bi, sedan blev det ett killgäng, sen så blev det liksom en kille bara när man skulle vara hos han/mig. Sjuktnice!
Citera
2014-08-18, 22:15
Medlem
xWingmaNxs avatar
Ingenting emot vad många av er andra har gjort, sjuka jävlar

men here it goes.

1. Har knullat en brud, som gick ett par årskurser under mig på gymnasiet, i hennes systers säng under en familjesemester. Hårt, länge och mycket första gången vi träffades utanför skolan. Hennes syster sov under samma lakan/sängkläder kvällen efter.

2. Har, av misstag (tro det eller ej) varit nere på en tjej som hade mens. Detta var en dåvarande flickvän. Nog det äckligaste jag någonsin gjort. Sjukt att jag inte märkte något fören det var försent.

3. Pullat en brud som, hitintills, varit den våtaste jag varit med om. Handen såg ut som ett russin. Hennes mamma kom hem sent en kväll. Fick inte tvätta handen för tjejen så jag fick skaka hand med hennes morsa och presentera mig. Med hennes dotters fitta över hela min hand. Jag var snabb därifrån.

Finns säkert mer små äventyr man gjort som varit lite tveksamma moraliskt eller på något annat sätt. Men det är vad jag kommer på nu. Vill inte outa mig för hårt heller, de som känner mig och mina tjejer jag haft vet nog vem jag är redan med denna infon haha.

/Er Wingman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in