1. Låg med min tjejkusin ett par ggr när hon var 16-17 och såg ut som en WT-playboymodell.
Bra ligg som fan och härligt med Tabu
2. Legat med 14 årig tjej, trodde hon var äldre då jag raggade upp henne på nätet (jag var då 29), Ångest som fan efteråt men hon var nöjd. Förvånadsvärt bra knull i övrigt?
3. Legat med 3 brudar inom 24 timmar. utan att tvätta ollonet
4. Förförde morsans bästa väninnas dotter, satte på henne hårt.
5. Varit tillsammans med Borderlinebrud, älskade henne till en början men till sist insåg vad jag hade att göra med och utnyttjade henne endast för extravagant sex.
(Hon utnyttjade mig för husrum, pengar, weed och allehanda grejer som hon stal) Så egentligen inte alls omoraliskt? Att ha en hora boendes hos sig är ju bekvämt men dyrt insåg jag till slut. Spelade dock in en hel del porrfilm med henne som jag visat för diverse folk på fyllan. Träffade henne några år senare då hon var otrogen mot sin dåvarande. Spelade in även detta på film. Träffades en sista gång ganska nyligen, då hade jag sparat mig i flera dagar, kom dit mitt i natten och gav henne en fin munsköljning innan jag tackade för mig och lämnade henne kåt.
6. Varit otrogen allt för många gånger.
7. Träffat tjejer under influens av diverse droger utan att de vetat om detta och satt på tjejerna.
8. Haft 3-kant med polarens ex-flickvän och en av hennes tjejkompisar... Osäker på om han vet detta :L
Har nog förträngt resterande.... :P