2014-08-30, 14:07
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
SP skjuter man i tuberna uppe på tornet. Skrovet och tornet har stora plåtar som fungerar som spaced armor vilket gör att man måste ha ~250+ i pen för att komma igenom både spaced armor och det vanliga skrovet. Tycker inte det låter märkligt alls att du inte pennade.

Kollade lite snabbt i tank inspector och överplåten på SP får en effektiv tjocklek på 220-270mm rakt framifrån.

Bra svar, då är jag lugnad. Tackar!
Citera
2014-08-30, 17:55
Medlem
Någon som vet när nästa testserver är?
Dags att levla upp en ny line..
Citera
2014-08-31, 10:11
Medlem
Grishnacs avatar
Puh! Helt slut idag efter gårdagens drabbning. Två stycken Strv M/42 och en Strv M/37, två KP bilar och 14 man i anfall mot befäst kanonställning.
Dra åt helvete vad häftigt det är med stridsvagnar som skjuter live!

Filmer och bilder kommer, nu blir inte WoT sig likt längre.
Citera
2014-08-31, 11:40
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Vette fan, jag har senaste tiden också råkat ut för att spelet liksom "fryser" anslutningen också, pingen stannar och står still på kanske 80 ms och det senaste man gjort på vagnen liksom "hänger kvar" vilket resulterat i en del jobbiga situationer när man t.ex stuckit fram näsan när skiten hänger sig och vagnen bara fortsätter köra utan att man kan göra ett skit, rakt in i fiendeledet där man så klart blir skjuten i småbitar.
Vet inte om det är min anslutning eller om det är spelet som dummar sig.

Om jag har varit ute och porrsurfat hårt så brukar köra alla malware program som jag har på burken, för att rensa ut allt som slaggar igen den....hehehe

Nä fan det har inte hänt mig, möjligtvis att det laggar någon gång, men inte att skiten fryser.
Senast redigerad av VagDag 2014-08-31 kl. 12:38.
Citera
2014-08-31, 15:20
Medlem
different_trips avatar
Tänkte köpa en ny premium för att skaffa guld. Har i dagsläget T34 vilken är bra för att håva in pengar, men sjukt tråkig att spela.

Har tittat på T-34-3 och FCM 50t, vilken tycker ni är roligast? Har roligt i mediums.
Citera
2014-08-31, 19:01
Medlem
xyklopfs avatar
Köp en byggmodell från Italeri och få en bonuskod till en stridsvagn. Blir sugen på att skaffa M4 Sherman, där ingår en kod till en Tetrarch.

http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/italeri-range-launch/
Citera
2014-08-31, 19:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Har tittat på T-34-3 och FCM 50t, vilken tycker ni är roligast? Har roligt i mediums.
Tålamod, testservern kommer nog snart upp, alla konton som registrerats innan ett visst datum får 100 miljoner xp, 100 miljoner krediter och 20.000 guld att leka med, guldet kan du använda för att testa premiumvagnar.

I mitt tycke bättre än att lägga X kronor på en vagn du kanske inte tycker om, en vagn som kanske är väldigt fel just i dina händer.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-08-31 kl. 19:09.
Citera
2014-08-31, 19:45
Medlem
Grishnacs avatar
Det här gjorde jag igår: http://www.youtube.com/watch?v=lkpDq7oq4os&sns=em
Citera
2014-08-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Det här gjorde jag igår: http://www.youtube.com/watch?v=lkpDq7oq4os&sns=em

en jävla mupp som filmat... men kul var det i alla fall att se stridsvagnarna hade väl kunnat få panga lite högre...
Citera
2014-08-31, 21:18
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
en jävla mupp som filmat... men kul var det i alla fall att se stridsvagnarna hade väl kunnat få panga lite högre...

Ja han var inte så säker på det där tyvärr....

Det blir ju inte samma "stuns" i skotten när det är krutladdning bara, men när man satt i KP bilen en halvmeter ifrån dom så small det ganska bra kan jag lova.
Karolinerna som körde innan hade med sig en mörsare och den laddningen var fan inte att leka med.
Citera
2014-08-31, 21:58
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Igår. Bra dag. Idag.... 6 av 25. Herregud!! WG för fan!

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Önskar min wr va så bra...7 matcher på raken förlorade sen jag nollställde statistiken och det är inte dom där jämna matcherna heller, flera av matcherna har jag gjort rätt hyggligt med skada dessutom

Fick nåt liknande i fredags men spelade långt fler matcher, hoppades att det skulle vända så småningom, men icke. Sket helt sonika att spela i helgen p.g.a det. Testade lite idag igen med nyinköpta Type 64 (för septemberuppdragen) och förlorade 9/10 första... Funderar på att ge upp spelfanskapet så länge de spottar ur sig skit (hd-taks, HB-battle fiaskot, buggade patcher mm) utan att fixa balansen och en riktig ladderliknande mm.
Citera
2014-08-31, 22:49
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tänkte köpa en ny premium för att skaffa guld. Har i dagsläget T34 vilken är bra för att håva in pengar, men sjukt tråkig att spela.

T-34-3 är den överlägset sämsta skiten till T8 premium du kan köpa. Kasst på allt egentligen, .46 accuracy samt 3.5 skott i minuten. Du kan inte snipa, du kan inte brawla och allt som funkar är egentligen peek a boom, men tack vare kass träffsäkerhet och noll gun depression är det svårare än det låter. Dessutom går det inte att skjuta om det inte marken är totalt plan, minsta lilla gruskorn eller pinne gör att man siktar mot himlen. Brinner gör skiten i princip varje match som salt på såret. Hatar den vagnen av helt mitt hjärta och det är i mitt särklass sämsta köp i spelet.

FCM 50t är ok, mer som en medium än en heavy faktiskt, men stor som fan och verkligen noll pansar/cammo samt att modulerna och besättningen tar skada mest hela tiden. Annars är det en hygglig vagn, hade önskat en liknande, fast medium i både storlek och typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in