2014-07-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
det är väl ingen som gnäller i _varje_ inlägg?

vi får ur oss lite frustration ibland bara.

testa att diskutera fusk/mods/add-ons med lidden så får du se på gnäll

Såklart inte men du fattar poängen. Jag var som ni, alltid frustrerad i början när jag först spelade WoT men då jag insåg att det är ingen ide att vara förbannad hela tiden och försöker styra upp lagarbete när ingen i laget lyssnar på dig precis som idioterna i World of Warcraft nuförtiden så det är bara att ignorera dom och spela endast för dig själv eller för dig och polarna i platoonen.

Nu jag har helkul när jag lirar WoT, jag bär upp laget och förolämpa polacker och fransoser på chatten för skojs skull.

Okej ska akta mig för lidden då!
Citera
2014-07-14, 20:47
Medlem
Skelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Det ser inte ut som ni har roligt i alla fall, ni som gnäller i varje inlägg alltså.

Kul läsning de flesta verkar vara här och grina men lik förbannat spelar dom vidare. Faen håll käft och spela eller sluta. Rng och wn8 idioter spela och håll käft eller lägg ner.
Citera
2014-07-14, 21:27
Medlem
teflonpannan69s avatar
M4 är exempel på en tank, som med lite skicklighet, kan bära sitt lag trots att den är low tier.
Citera
2014-07-14, 22:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
M4 är exempel på en tank, som med lite skicklighet, kan bära sitt lag trots att den är low tier.
M4 ser jag inte ofta, 105mm och heat existerar inte.

Citat:
det är väl ingen som gnäller i _varje_ inlägg?

vi får ur oss lite frustration ibland bara.
Sen måste man tänka på att även om man klagar kan man ha haft roligt, att förlora en match man lyckats bra i är negativt men att åka runt och spöa skiten ur fienden med m3 lee är kul.
Citera
2014-07-14, 22:22
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
M4 ser jag inte ofta, 105mm och heat existerar inte.

Sen måste man tänka på att även om man klagar kan man ha haft roligt, att förlora en match man lyckats bra i är negativt men att åka runt och spöa skiten ur fienden med m3 lee är kul.

Var länge sen jag spela. Trots olika nerfar och dylikt har ändå alltid M4:an + HE och ibland HEAT alltid varit ett gångbart alternativ. Har flest matcher, snart över tusen, i den stridsvagnen och med 105mm kanonen Brukar alltid vara de som scorar högst, oavsett ifall jag är low eller high tier. Är halvvägs på min tredje skill med besättningen också där

Något radikalt kanske har ändrats på senare tid som gjort M4:an obsolet?
Citera
2014-07-14, 22:32
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Något radikalt kanske har ändrats på senare tid som gjort M4:an obsolet?
Heat har ~100mm pen, testat heat till hetzer 105mm som har ungefär samma pen och va totalt värdelöst att spela med.
Citera
2014-07-14, 22:45
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Heat har ~100mm pen, testat heat till hetzer 105mm som har ungefär samma pen och va totalt värdelöst att spela med.

Jag skjuter 95% HE, så mitt spelsätt kanske inte påverkas närmvärt ändå.
Citera
2014-07-14, 23:06
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fyfan djävla spel höll på att ge mig en hjärtattack eller nåt ruinberg med 212a.
Medspelarna dog som flugor, motståndarna samma sak och kvar fanns jag mot en T34.

Sticker norrut och när jag är i mitten av kartan får jag syn på'n ute på fältet, drar iväg ett skott, missar och backar snabbt undan men hinner träffas 1 gång.
Hade kanske 100 hälsa kvar, T34 kommer stormandes men han måste ha missat nåt för han kör inte till vänster som han kan skjuta genom en byggnad eller till höger som är gata.
Istället kör han rakt fram, vinklar vagnen och backar sen ut från en byggnad för att skjuta men 1millisekund innan han skjuter och 2 sekunder innan klockan når noll hinner jag ladda om och skjuta, slår ut T34 och vinner matchen för laget.

Nästan 3400 skada och en puls nästan lika hög

Citat:
Jag skjuter 95% HE, så mitt spelsätt kanske inte påverkas närmvärt ändå.
He gör nästan alltid skada men heat måste träffa rätt för att göra skada, använder bara heat med su152 och t69 som båda har 250mm pen men ändå känsligt hur man träffar.
Citera
2014-07-15, 03:24
Medlem
liddens avatar
Citat:
testa att diskutera fusk/mods/add-ons med lidden så får du se på gnäll

Är det verkligen så svårt att skilja på d och b? Det är libben som inte gillar mods/add-ons jag använder flera bland annat xvm.

Citat:
Okej ska akta mig för lidden då!

Han menade libben, isbjörnsavatar inte mig med en occultist. Skilja på d och b är kanske omöjligt men det borde tillhöra allmänbildnigen att skilja på isbjörnar och occultister.
Citera
2014-07-15, 12:12
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Det ser inte ut som ni har roligt i alla fall, ni som gnäller i varje inlägg alltså.
Vet inte om du riktar dig till mig, men jag tycker inte att jag brukar gnälla här speciellt ofta. Jag tycker att CW är den roligaste biten av spelet eftersom att man då slipper alla idioter i publicmatcher.
Citera
2014-07-15, 17:45
Medlem
xyklopfs avatar
Bana: Sand river.
Vagn: Ferdinand.

Standardfight. Oavgjort. 0 kills. 0 skada. 0 spottade.

Inget lag fick några kills. Orsak? Av 30 vagnar var 26 (!) TD´s. Inga arty´s, inga scouts.

Tror ni det hände mycket under de femton minuterna? Camping camping camping. Och så påstås det att MM funkar bra...
Citera
2014-07-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Är det verkligen så svårt att skilja på d och b? Det är libben som inte gillar mods/add-ons jag använder flera bland annat xvm.

Han menade libben, isbjörnsavatar inte mig med en occultist. Skilja på d och b är kanske omöjligt men det borde tillhöra allmänbildnigen att skilja på isbjörnar och occultister.

hade ingen aning om att du fanns ens, ber så hemskt mycket om ursäkt.

jag har helt klart blandat ihop er oavsiktligt, jag menade libben så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in