2014-08-31, 04:25
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Då hade de fixat detta redan i 2.1 PTR, vilket man valde att inte göra.
Mm det är därför exploitsen vid tidigare bounties och andra saker där man fick mycket mer xp än intended inte blev nerfat förrän dagar/veckor/månader efter de upptäcktes. De var förstås inte exploits innan de blev nerfade, för "då hade de fixat dem på PTR:n". Klarar du inte av att hantera faktumet att du exploitade eller varför är du så trög? Ingen bryr sig vilken level du fått via exploits eller icke exploits (förutom du tydligen), så varför är det så viktigt för dig att övertala omvärlden att du inte exploitat?
Citera
2014-08-31, 08:19
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Mm det är därför exploitsen vid tidigare bounties och andra saker där man fick mycket mer xp än intended inte blev nerfat förrän dagar/veckor/månader efter de upptäcktes. De var förstås inte exploits innan de blev nerfade, för "då hade de fixat dem på PTR:n". Klarar du inte av att hantera faktumet att du exploitade eller varför är du så trög? Ingen bryr sig vilken level du fått via exploits eller icke exploits (förutom du tydligen), så varför är det så viktigt för dig att övertala omvärlden att du inte exploitat?
Varför fortsätter du att skriva till mig då?

Kan också tala om för dig, lilla vän, att jag levlade upp på annat vis än detta orehört tråkiga bounty-spammande.
Citera
2014-08-31, 09:09
Bannlyst
Lirade 16 timmar på raken igår, fick 4 delar raekor första 12. Börjar farma ringen... Och exakt samtidigt så får min polare 3 delar raekor på 8 minuter (han hade 2 sedan innan) så han behöver inte ens ringen. Jag är Paragon 65 och han är 39..

Jag hade tagit rank 1 igår om jag fick ringen.. Men bara fortsätta att farma förevigt, redan öppnat över 50 caches PPppPpp
Citera
2014-08-31, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Lirade 16 timmar på raken igår, fick 4 delar raekor första 12. Börjar farma ringen... Och exakt samtidigt så får min polare 3 delar raekor på 8 minuter (han hade 2 sedan innan) så han behöver inte ens ringen. Jag är Paragon 65 och han är 39..

Jag hade tagit rank 1 igår om jag fick ringen.. Men bara fortsätta att farma förevigt, redan öppnat över 50 caches PPppPpp

50 caches är ju nada för en ring. Fick öppna flera 100 innan jag fick se min första ring.
Citera
2014-08-31, 15:33
Bannlyst
Fick ringen efter 90-100 caches.

Direkt när jag fick den så går jag Rank 5 Season Solo Barbarian EU . Det var värt 9 timmar av act 1 farmande!
Senast redigerad av Prixm 2014-08-31 kl. 15:37.
Citera
2014-08-31, 16:21
Medlem
Hade sånt flyt igår fick alla resterande (4) delar till firebird set!
Men alltså chesten kunde ej rolla all res? Vafan e de för skit?

Även jag har börjat farma den ökända RoRG Hahaha... Cya in 2 months
Citera
2014-08-31, 16:42
Medlem
pappa-fixars avatar
Fick RoRG på mina 5 första caches..

En undran,, ska inte Trial-key droppa av riftbossen på torment 1-6? Kört 4 T1 irad utan att den droppats.
Citera
2014-08-31, 17:12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Fick RoRG på mina 5 första caches..

En undran,, ska inte Trial-key droppa av riftbossen på torment 1-6? Kört 4 T1 irad utan att den droppats.

Högre chans på T6.
Citera
2014-08-31, 18:30
Medlem
Precis dratt upp min Wiz till 70 på season , min fråga är nu om någon har några tips på builds nu i början ? Har ju i princip ingenting och har inte bestämt mig vad jag vill köra sen riktigt heller , troligtvis Fire eller cold.
Citera
2014-08-31, 18:47
Medlem
Visst kan man loota dom nya set delarna osv utan att spela ladder? Tyckte jag såg någon Crusader med 'Rolands' gearen ..
Citera
2014-08-31, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1904
Precis dratt upp min Wiz till 70 på season , min fråga är nu om någon har några tips på builds nu i början ? Har ju i princip ingenting och har inte bestämt mig vad jag vill köra sen riktigt heller , troligtvis Fire eller cold.

I början när du kör lite enklare torment kan du köra Ray of frost med sleet storm runa om du vill köra ice! Fixar du att överleva så pungar du ut oerhörda mängder dmg!
Citera
2014-08-31, 19:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Visst kan man loota dom nya set delarna osv utan att spela ladder? Tyckte jag såg någon Crusader med 'Rolands' gearen ..

Nej, inte förrän efter Season.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in