2014-08-31, 21:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nej, inte förrän efter Season.
Det går väl däremot att låsa upp transmoggen i Seasons, och på så sätt även låsa upp den i "icke-season" också när väl den är upplåst?
Citera
2014-08-31, 21:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det går väl däremot att låsa upp transmoggen i Seasons, och på så sätt även låsa upp den i "icke-season" också när väl den är upplåst?

Ja, har du låst upp transmog i seasons så borde den finnas i icke-season efteråt. Huruvida den finns direkt i icke-season vet jag dock inte.
Citera
2014-08-31, 22:38
Avslutad
Hur kommer det sig att folk farmar greater rifts på typ rank 1? Farmar till bossen och sen väntar lite med att döda den etc

sett flera streamers göra så
Citera
2014-08-31, 22:51
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menar
Hur kommer det sig att folk farmar greater rifts på typ rank 1? Farmar till bossen och sen väntar lite med att döda den etc

sett flera streamers göra så
Då får de nyckel till rank2 efter de dödat bossen, istället för att hoppa direkt till rank 9 exempelvis.
Man får på så sätt fler chanser på att få upgrades.
Citera
2014-08-31, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Då får de nyckel till rank2 efter de dödat bossen, istället för att hoppa direkt till rank 9 exempelvis.
Man får på så sätt fler chanser på att få upgrades.
Så det är bättre att farma greaters istället för vanliga rifts eller?
Citera
2014-08-31, 23:34
Medlem
Det är väll ingen skillnad på vilken rift level man kör om man är ute efter drops utan det är väl mest högre level ger högre chans för att uppgradera sina gems?
Citera
2014-09-01, 00:29
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Varför fortsätter du att skriva till mig då?

Kan också tala om för dig, lilla vän, att jag levlade upp på annat vis än detta orehört tråkiga bounty-spammande.
För att du fortsätter påstå att det inte är en exploit kanske...
Citera
2014-09-01, 01:02
Bannlyst
Avslutar dagen med RANK 4 Season Solo Barbarian! Rätt så nöjd, dock missnöjd att jag inte tog plats 2 eller 3 på grund av riktigt värdelös RNG i den riften jag fick, full med piss och den det var ingen öppen mapp utan det var bara en enda lång map som slingrade sig runt och var riktigt tight. Kunde inte haft mer otur..

Aja, gn.
Citera
2014-09-01, 01:28
Medlem
Loxuss avatar
hur länge håller season på?
Citera
2014-09-01, 01:35
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Visst kan man loota dom nya set delarna osv utan att spela ladder? Tyckte jag såg någon Crusader med 'Rolands' gearen ..

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nej, inte förrän efter Season.

Vet inte om jag missuppfattar någon utav er här, men rolands droppade för mig idag och jag har ingen season char. Fick den tidigare idag.
Citera
2014-09-01, 02:18
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Fick RoRG på mina 5 första caches..

En undran,, ska inte Trial-key droppa av riftbossen på torment 1-6? Kört 4 T1 irad utan att den droppats.

Jag skulle levla en kille idag, vi enades om a1 bounties. Det gick för segt så han lämnade, jag körde klart mest för att jag ändå börjat. Öppnar coachen och vad trillar ut? Jodå. Har 100 % droprate på rorg hittills i nya patchen
Citera
2014-09-01, 07:39
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menar
Så det är bättre att farma greaters istället för vanliga rifts eller?
Ja, enda gången man gör vanliga rifts är när man farmar key till greater rifts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in