2014-08-30, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Självfallet, allt annat vore bara dumt. Kollar reddit och officiella forumet och det är sjukt mycket whine om att det är en exploit osv. Isåfall vore alla bannade just nu.

Hur som helst, dags att sova. Han geara lite, T1 rifts på cirkus 5-10 minuter beroende på riften. Så blir att megafarma 12 timmar på raken imorgon. Ska bli kul som fan!
Nog har jag hört korkade saker i mina dagar, men detta tar nog priset.

Har de fixat trading i den här patchen? Har inte orkat läsa igenom patch notes.
Citera
2014-08-30, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Klart som fan det är en fet exploit och det är juh redan mods som börjar snacka om att det troligtvis kommer bannas folk(samt att det är förbjudet att posta om det på blizzards egna forum). Blir intressant och se.

Är det att farma miners gold som gäller i detta spel kan dom köra upp det i röven. Satans skit blizzard.

Det kommer ju se rätt illa ut om dom bannar alla som gör precis samma sak nu som dom gjort på PTRen
Citera
2014-08-30, 06:33
Medlem
tyses avatar
Någon mer som tycker att GR systemet är rätt så värdelöst? körde en T32 med fronk när hans internet började krångla. Vi var på ca 98% och han slungades ut och fick inte komma in sen igen.

Så nu sitter jag på T30 solo dh och ensam på 2 player T32 utan att egentligen förtjäna det

En regel för 2 minuters ånger bör väl inte vara så svårt att lägga in kan man tycka.
Citera
2014-08-30, 06:39
Medlem
TzOns avatar
Vafan haha, min polare började sin season med 4 av 5 kistor upplåsta. Bugg eller har jag missat nått. Jag hade bara en liten del av kista ett tillgänglig. Han har ju sparat massa jävla pengar genom detta.
Citera
2014-08-30, 07:27
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Självfallet, allt annat vore bara dumt. Kollar reddit och officiella forumet och det är sjukt mycket whine om att det är en exploit osv. Isåfall vore alla bannade just nu.

Hur som helst, dags att sova. Han geara lite, T1 rifts på cirkus 5-10 minuter beroende på riften. Så blir att megafarma 12 timmar på raken imorgon. Ska bli kul som fan!
Bara för att folk inte blir bannade betyder det inte att det inte är en exploit. Du får väl tänka lite själv, tror du de gjort spelet med flit så att man ska kunna gå från 0 till maxlevel utan att slå en enda mob på 2-3 timmar?

Sen om folk gör det bryr jag mig inte om, men kom inte och påstå att det INTE är en exploit.
Citera
2014-08-30, 10:34
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Bara för att folk inte blir bannade betyder det inte att det inte är en exploit. Du får väl tänka lite själv, tror du de gjort spelet med flit så att man ska kunna gå från 0 till maxlevel utan att slå en enda mob på 2-3 timmar?

Sen om folk gör det bryr jag mig inte om, men kom inte och påstå att det INTE är en exploit.
Att göra samma bounty om och om och om igen är inte en exploit.
Om blizzard gjort det med flit eller inte spelar ingen roll.
Citera
2014-08-30, 10:50
Medlem
Det kommer säkert en nerf inom kort, blizz vill att man ska spela spelet "som det var tänkt"
Citera
2014-08-30, 11:14
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Det kommer säkert en nerf inom kort, blizz vill att man ska spela spelet "som det var tänkt"
På vissa bounties har de lagt till en elitepack, vilket gör att det är slöseri på tid att försöka sig på att göra dessa för att levla snabbare.
Citera
2014-08-30, 13:40
Medlem
snorass avatar
Hej,

Om jag starta en säsongshjälte. Kommer denna att försvinna när säsongen är slut och jag måste starta på en ny från lvl 1? Kommer någonting att sparas från min karaktär som jag startar. Vart finns mer information?
Citera
2014-08-30, 13:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoras
Hej,

Om jag starta en säsongshjälte. Kommer denna att försvinna när säsongen är slut och jag måste starta på en ny från lvl 1? Kommer någonting att sparas från min karaktär som jag startar. Vart finns mer information?

Nej, den kommer bli non-seasonal bara.
Citera
2014-08-30, 14:26
Bannlyst
gött, min HC crusader dog på T4 tidigare idag när blizzards servrar fick spiklagg.. Nu har jag tappat intresset totalt för d3. Lär nog ALDRIG mer bli HC, värdelöst att man ska dö pga såna skitgrejer.
Citera
2014-08-30, 15:10
Medlem
Är det mening att 'adventure mode' ska vara upplåst direkt på level 1 på nya säsongen? Testade gå in dock hade jag inga wps på AV hah ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in