2014-08-29, 16:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Hmm, bodde Isak i Björkhagen? Överdos efter att ha rymt från psyket?
(ej läst tråden)
Citera
2014-08-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dieselanddust
En kommer sällan ensam.
Rykten snurrar kring Magdalena Graaf och Hannah Graaf Karyd, där den senare skulle haft ett förhållande med med Magnus Hedman under början av sitt äktenskap med Peter Karyd och på sluttampen av Magdalenas äktenskap med samma man.
Snurrar också rykten om Isak själv gällande droger, narkotikabrott, behandlingshem, och självmordsförsök.

Beklagar sorgen efter Isak och kan inte föreställa mig hur hemskt det måste vara för familjen.
Svårt för denna kille att ta plats där media i åratal fokuserat kring mamma och moster.
Förstår Magdalenas val som ensam ung mamma utan mat på bordet och tak över huvudet att välja tuttlisekarriär, enkelt , okvalificerat jobb, mer betalt än ett städjobb.
Sedan styvfar som också valsat i media för doping, sexköp och narkotikabrott.
Mamma och moster regelbundet visat upp sig på kändispremiärer. PR - Javisst!
Mamma får flera barn med tre karlar och opererar brösten igen, denna gång mindre. Mamma får programledarkarriär och öppnar blogg. Ej i korrekt ordning!
Moster startar bloggportal och företag med sin man. Båda systrarna är engagerade i välgörenhet, via Arken och andra forum.
Ett rykte säger att systrarnas ovänskap kom av ett practical joke under Blåsningen och att ovänskapen inte var pga otrohet med den andras make? Hmjag hade strimlat mitt syskon....
Ett practical joke som inte uppskattades för att Magdalena behöver lugn och ro, vila och rutiner då hon haft hjärnblödning!
Där blir jag osäker- uppfattar det som att hon försöker skaffa en hjärblödning till?
Fullt ös medvetslös från början till slut, Skåning varanann vecka? Programledareuppdrag för två program , ofta på annan ort än hemorten, häst till Stockholm, ska den också bli varannan vecka Skåning? Barn, hund, kompisar som bor över helgen. Barnens aktiviteter, shop till you drop,ofta snygga kläder och skor, boots , stövlar- kostar att ligga på topp. Gemensamt för båda systrarna, snyggt, moderiktigt klädda och god smak.
Söker människan kickar eller är det monotonofobi? Typ som en missbrukare hela tiden måste ha sitt?
Är det mediahunger, tabloider? För rubriker skapas, offentlgi person kan inte baa stänga av och nu vill jag inte mer, allt har ett pris. När det är tragiska saker blir priset för högt för de inblandade.
Men all PR är bra PR?!
Eller?

Nej, all PR är inte bra PR. Ja, om det su säger är sant , så har det snurrat på ganska bra. Hjärnblödningn hade jag glömt bort, det var väl för något år sedan?

OT: Är systrarna ovänner??
Citera
2014-08-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Jari Sainmaa. Tror han flyttade till Finland för ganska länge sedan.

Då tidningarna inte skriver något ligger väl självmord nära till hands?

Eller så är det så att pressen vet att de tjänat en jävla massa pengar på Magdalena Graaf och hennes familj oavsett om hon samarbetat med dem eller inte att de nu faktiskt visar henne respekt genom att lämna henne i fred när hon uttryckligen bett om att de ska göra det.

Lider något fruktansvärt med henne, inte för att jag känner henne utan för att jag inte kan tänka mig något annat värre än att förlora ett barn.
Citera
2014-08-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
En kvinna som inte orkar jobba och lever på sin mans pengar. Usch hon verkar ha haft det riktigt tufft.

Åh, stackars dig som måste vara helt efterbliven. Du är så jävla dum i huvudet (och förmodligen så in i helvete lat själv eftersom detta var din närmsta tanke) att du tror att alla kvinnor (eller människor som inte spelar fotboll på hög nivå) inte VILL jobba. Majoriteten av människor VILL jobba. Mår bra av att jobba, ÄVEN fasta man inte är någon elitidrottare eller rockstar. Att arbeta och göra något man är bra på - oavsett vad det är stärker ens självkänsla och gör en människa SJÄLVSTÄNDIG. Men det kanske sticker lite i ögonen på dig, att en kvinna skulle vilja/kunna vara självständig? Men se på fan hörru, för det är ganska tydligt att MG klarade sig rätt bra på egen hand UTAN Hedmans pengar, UTAN "egna" pengar och med tre barn.

Tack och lov för att hon träffat en riktig man som inte tycks vara ute efter en snygg hemmafru.
Citera
2014-08-29, 17:29
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Det har diskuterats härinne om Magdalena har "hängt ut" sin son Isak om dennes eventuella problem, på sin blogg, och jag tror inte att hon har gjort det.
Däremot har det skvallrats en del härinne, om att han har psykiska problem, hamnat på behandlingshem o dyl.

Jag har följt hennes blogg i många år, men inte helt regelbundet, så jag kan ha fel.

Men en sak har jag undrat över, är hans "frånvaro" i hennes blogg. Hon skriver glatt och gärna om sin familj (bl a dom andra ungarna) men aldrig om Isak (sedan några år), så därför har jag iaf, mer eller mindre tagit ryktena om Isak som en sanning.

Nej, hon har inte hang ut Isak, ett dugg. Tvartom sa har hon skrivit, nar folk fragat, att hon inte vill lamna ut Isak och skriva om honom, detta var ocksa nagot Isak sjalv bett om.

Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Undrar om detta verkligen är bra för pojkvännens bilaffärer, jag tror att bloggandet inte var så populärt och nu kommer mera saker fram om hennes brokiga livsstil vilket kanske inte passar jättebra i finrummet med Ferrari folket.

jag sätter en slant på att hon inte kommer att synas så ofta i framtiden på bilpremiärer då hon nog inte är ett så bra dragplåster längre.

Har hon varit tillsammans med Fabbe, dom skulle passa som handen i handsken iallafall utåt sett

Du har ju en synnerligen otack hang-up pa Magdalena, nastan sa man borjar fundera pa varfor.
Hon lar sakert inte synas sa mycket i "framtiden", men alla med IQ over 10 forstar ocksa vad det lar bero pa.

Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Som sagt knappt torr bakom öronen. I en familj tar man hand om varann, hade han varit runt 30 och de har försökt och försökt så hajar jag. Men ungdomar som tar livet av sej beror främst på föräldrar som ägnar sin tid åt annan skit än barnen.

Obs, än är det ej bekräftat att han tog sitt liv.

Men vad i hela helvete, nagon matta far det val anda vara pa dumheterna harinne.

Det ar helt rubbat hur vissa uttrycker sig och man funderar pa om de med hjarndoda kommentarer oht foljt hennes blogg alls. Skammes ta mig fan borde vissa av er gora. Det ar nastan sa man onskar att karma kommer och slar tillbaka mot er. Fy fan.
Citera
2014-08-29, 17:51
Medlem
Ronilles avatar
Magdalena Graafs mamma kommenterar dödsfallet på Instagram. Sök på berglinglinda. Halleluja....
Citera
2014-08-29, 17:51
Medlem
slemwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
En kvinna som inte orkar jobba och lever på sin mans pengar. Usch hon verkar ha haft det riktigt tufft.

Hon har precis påbörjat sitt tuffa/jobbiga liv. Hon hade säkerligen det svårt med "finnen", men inget går upp mot detta som hänt.
Citera
2014-08-29, 18:33
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Undrar om detta verkligen är bra för pojkvännens bilaffärer, jag tror att bloggandet inte var så populärt och nu kommer mera saker fram om hennes brokiga livsstil vilket kanske inte passar jättebra i finrummet med Ferrari folket.

jag sätter en slant på att hon inte kommer att synas så ofta i framtiden på bilpremiärer då hon nog inte är ett så bra dragplåster längre.

Har hon varit tillsammans med Fabbe, dom skulle passa som handen i handsken iallafall utåt sett

Vad fan är det med folk här? Jag tror att de i det Graafska hushållet skiter fullkomligt i bilaffärer för tillfället. Livet har liksom försvunnit under deras fötter. De står inför avgrundsdjup sorg. På väg att drunkna.

Visa lite respekt. Usch jag mår dåligt av att läsa många inlägg här. Ni är hänsynslösa hyenor, asätare.
Citera
2014-08-29, 18:45
Medlem
Kan inte annat än att hålla med. Obeskrivlig sorg !
Citera
2014-08-29, 19:06
Medlem
Kan någon länka en bild på killen? Hittar inte det i tråden. Tack i förväg.
Citera
2014-08-29, 19:08
Medlem
Tisdagsgrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
En "olycka" kan betyda nästan vad som helst utom mord och självmord. Snubbla och slå ihjäl sig på väg till toaletten, få en tegelsten i skallen, överdos... Tills fakta framkommer får man väl gissa sig det mest troliga...

Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Att hoppa är ingen "tragisk olycka". Hur trovärdig är din källa egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Det kan knappast kallas för olycka om man hoppar från ett högt hus. En ung person som begår självmord brukar inte uppmärksammas i tidningarna om det inte rör sig om en väldigt känd person.

Olycka kan visst vara självmord. När Malik Bendjelloul hoppade framför ett tunnelbanetåg kallades det "olycka" länge av media och familjen.
Citera
2014-08-29, 19:42
Medlem
sissens avatar
När är portkodslotteriets dragning gjord? Visserligen såg hon oerhört sliten ut men inte jobbar hon völ samma vecka som sonen dog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in