En kommer sällan ensam.
Rykten snurrar kring Magdalena Graaf och Hannah Graaf Karyd, där den senare skulle haft ett förhållande med med Magnus Hedman under början av sitt äktenskap med Peter Karyd och på sluttampen av Magdalenas äktenskap med samma man.
Snurrar också rykten om Isak själv gällande droger, narkotikabrott, behandlingshem, och självmordsförsök.
Beklagar sorgen efter Isak och kan inte föreställa mig hur hemskt det måste vara för familjen.
Svårt för denna kille att ta plats där media i åratal fokuserat kring mamma och moster.
Förstår Magdalenas val som ensam ung mamma utan mat på bordet och tak över huvudet att välja tuttlisekarriär, enkelt , okvalificerat jobb, mer betalt än ett städjobb.
Sedan styvfar som också valsat i media för doping, sexköp och narkotikabrott.
Mamma och moster regelbundet visat upp sig på kändispremiärer. PR - Javisst!
Mamma får flera barn med tre karlar och opererar brösten igen, denna gång mindre. Mamma får programledarkarriär och öppnar blogg. Ej i korrekt ordning!
Moster startar bloggportal och företag med sin man. Båda systrarna är engagerade i välgörenhet, via Arken och andra forum.
Ett rykte säger att systrarnas ovänskap kom av ett practical joke under Blåsningen och att ovänskapen inte var pga otrohet med den andras make? Hmjag hade strimlat mitt syskon....
Ett practical joke som inte uppskattades för att Magdalena behöver lugn och ro, vila och rutiner då hon haft hjärnblödning!
Där blir jag osäker- uppfattar det som att hon försöker skaffa en hjärblödning till?
Fullt ös medvetslös från början till slut, Skåning varanann vecka? Programledareuppdrag för två program , ofta på annan ort än hemorten, häst till Stockholm, ska den också bli varannan vecka Skåning? Barn, hund, kompisar som bor över helgen. Barnens aktiviteter, shop till you drop,ofta snygga kläder och skor, boots , stövlar- kostar att ligga på topp. Gemensamt för båda systrarna, snyggt, moderiktigt klädda och god smak.
Söker människan kickar eller är det monotonofobi? Typ som en missbrukare hela tiden måste ha sitt?
Är det mediahunger, tabloider? För rubriker skapas, offentlgi person kan inte baa stänga av och nu vill jag inte mer, allt har ett pris. När det är tragiska saker blir priset för högt för de inblandade.
Men all PR är bra PR?!
Eller?