2014-08-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Tror nog att MG har kontaktat media för att förhandla fram ett bra pris för ett kommande snyftreportage.
Är övertygad om att silikonMaggan endast ställer upp för pengar oavsett vad det gäller

Det tror jag med. Har hon hängt ut sonens problem tidigare så förstår jag inte varför hon ber journalisterna hålla ej undan nu när det är HON som har problem.

Stämmer det i tråden att sonen just blivit utskriven från psyk/behandlingshem och hoppat så undrar jag varför inte mamma var med sin pojke. Han var ju knappt torr bakom öronen.
Citera
2014-08-29, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Trodde hennes senaste kille hade gott om pengar?

19740515 Lars Filip Larsson Stockholm

Någon som kan kolla upp hans årsinkomst?
Bilnasare av värsta sorten en perfekt match för henne, glassig och passar henne nu när hon växt upp lite och kommit ifrån gansters idrottsmän och nu vill ha lite kostym och respekt som passar en DAM på på stallet som bara är ute på invigningar och premiärer
Citera
2014-08-29, 12:22
Medlem
Jag har från en väldigt säker källa hört att han hoppat.
Det hela är så jävla chockerande. Isaac har alltid varit en populär kille och vi hade ett gäng gemensamma vänner. Jag har dock aldrig pratat med honom eller så men han har skrikit "Vad glor du på din jävla fitta?!" åt mig, haha
Citera
2014-08-29, 12:29
Medlem
WHO har strikta rekomendationer till media ang. rapportering av självmord eftersom det har en "smitteffekt". Se länk. http://ki.se/sites/default/files/who_media_jan_2012.pdf
Det spelar ingen roll om det är kändisar, kändisars barn eller bara ett suicid av okänd.
Senast redigerad av javalover 2014-08-29 kl. 12:31.
Citera
2014-08-29, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Bilnasare av värsta sorten en perfekt match för henne, glassig och passar henne nu när hon växt upp lite och kommit ifrån gansters idrottsmän och nu vill ha lite kostym och respekt som passar en DAM på på stallet som bara är ute på invigningar och premiärer

Du verkar inte gilla M, och man behöver inte gilla alla människor på jorden. Men du kan i alla fall respektera hennes sorg, genom att syp galla under denna svåra tid för henne.

Hon är inte mindre eller mer ledsen över att hon har förlorat sin son, än någon annan mamma, bara för att hon har haft ett hemskt förflutet.
Citera
2014-08-29, 12:41
Bannlyst
Undrar om detta verkligen är bra för pojkvännens bilaffärer, jag tror att bloggandet inte var så populärt och nu kommer mera saker fram om hennes brokiga livsstil vilket kanske inte passar jättebra i finrummet med Ferrari folket.

jag sätter en slant på att hon inte kommer att synas så ofta i framtiden på bilpremiärer då hon nog inte är ett så bra dragplåster längre.

Har hon varit tillsammans med Fabbe, dom skulle passa som handen i handsken iallafall utåt sett
Citera
2014-08-29, 12:58
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Det tror jag med. Har hon hängt ut sonens problem tidigare så förstår jag inte varför hon ber journalisterna hålla ej undan nu när det är HON som har problem.

Stämmer det i tråden att sonen just blivit utskriven från psyk/behandlingshem och hoppat så undrar jag varför inte mamma var med sin pojke. Han var ju knappt torr bakom öronen.

Han var myndig. Sen är det inte säkert att hon uppfattat riktigt hur dåligt han egentligen mådde. Det kan ju också vara så att hon erbjöd sitt stöd men han tackade nej.
Citera
2014-08-29, 13:00
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Undrar om detta verkligen är bra för pojkvännens bilaffärer, jag tror att bloggandet inte var så populärt och nu kommer mera saker fram om hennes brokiga livsstil vilket kanske inte passar jättebra i finrummet med Ferrari folket.
Hennes bok var rätt utlämnande och jag tror inte att någon som ska köpa ny bil funderar på vad säljarens sambo har för förflutet.
Citera
2014-08-29, 13:07
Medlem
Blir fysiskt illamående av merparten av inläggen på denna tråd. En mor har förlorat sin son och är förtvivlad. M må ha träffat dåliga män och har fått gå igenom mycket skit, men det gör henne inte till en dålig mamma. Av hennes blogg att döma verkar hon vara en kärleksfull och närvarande mamma som älskar sina barn mer än allt.

Går man bak några sidor i bloggen ser man bilder på Isak när han hälsade på hos M&F i Ystad. Så han har knappas varit inspärrad den sista tiden. Som jag förstod det från M's blogg hade Isak flyttat till en egen lägenhet under sommaren och livet hade börjat ordna upp sig för honom. Så fel man ha.
Citera
2014-08-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke

Går man bak några sidor i bloggen ser man bilder på Isak när han hälsade på hos M&F i Ystad. Så han har knappas varit inspärrad den sista tiden. Som jag förstod det från M's blogg hade Isak flyttat till en egen lägenhet under sommaren och livet hade börjat ordna upp sig för honom. Så fel man ha.

Tyvärr är det ju så att när unga flyttar hemifrån så tidigt beror det på att hemförhållandena inte fungerar
Citera
2014-08-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Blir fysiskt illamående av merparten av inläggen på denna tråd. En mor har förlorat sin son och är förtvivlad. M må ha träffat dåliga män och har fått gå igenom mycket skit, men det gör henne inte till en dålig mamma. Av hennes blogg att döma verkar hon vara en kärleksfull och närvarande mamma som älskar sina barn mer än allt.

Hade inte kunnat uttrycka det bättre själv, tack.
Citera
2014-08-29, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Som sagt knappt torr bakom öronen. I en familj tar man hand om varann, hade han varit runt 30 och de har försökt och försökt så hajar jag. Men ungdomar som tar livet av sej beror främst på föräldrar som ägnar sin tid åt annan skit än barnen.

Obs, än är det ej bekräftat att han tog sitt liv.

Skitsnack Flagella, självmord beror till nästan 100 % på en bakomliggande depression !
Det botar man inte enbart genom att "ta hand om varandra" !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in