2014-08-26, 16:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Haha ja, det är galet med exp. Jag gav upp på 674, rifts blev alldeles för tröttsamt.
Men samtidigt så vill man ju ha detdär porträttet
Nya tag i 2.1!

Mjo ska bli kul med GR's (verkar vara garanterad Legendary vid Boss? Så undrar om det blir nya farmsättet, samla massa nycklar och sen köra GR1 (beroende på nyckeldroprate).

Sen även splitfarma för Goblin Rifts med FB klanen, starta T6, rusa runt och jaga gobos (eller T4 för snabbare splitfarm eftersom T6 kanske är lite tungt om man splitfarmar )

Är sjukt pepp på 2.1, även om jag inte kommer köra seasons.

Edit: Har semester varje måndag resten av året eftersom jag hade lite för många semesterdagar kvar, så blir långhelg och D3 en tid framöver nu
Citera
2014-08-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Mjo ska bli kul med GR's (verkar vara garanterad Legendary vid Boss? Så undrar om det blir nya farmsättet, samla massa nycklar och sen köra GR1 (beroende på nyckeldroprate).

Det är inte helt garanterat med legendary vid boss, om jag minns rätt. Tror jag varit utan vid ett par tillfällen. Sen så ska dom ha gjort så att ju högre du kommer desto större är utbetalningen i form av legs et.c
Greater rifts verkar vara relativt snåla för tillfället. Tror att det kommer utöver, att klättra leaderboarden samt uppa gems, bli en del t6-riftande fortfarande.

Men saker och ting ändras ju, vi får se hur det blir helt enkelt
Citera
2014-08-26, 17:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Det är inte helt garanterat med legendary vid boss, om jag minns rätt. Tror jag varit utan vid ett par tillfällen. Sen så ska dom ha gjort så att ju högre du kommer desto större är utbetalningen i form av legs et.c
Greater rifts verkar vara relativt snåla för tillfället. Tror att det kommer utöver, att klättra leaderboarden samt uppa gems, bli en del t6-riftande fortfarande.

Men saker och ting ändras ju, vi får se hur det blir helt enkelt

Ohfan, var bara att varje GR video jag sett så verkar det varit 1-2 legs på bossen.

Men, hur som haver ska det bli kul med nytt content.

Kul sak hände nyss, farsgubben chattar mig och säger att han köttar i D3 (han gillar att lira spel fastän han är över 60 ). Nice, efter lite förklarande så lyckas han leta upp sin profil.

En level 37 DH, awwwww.
Citera
2014-08-26, 22:04
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ohfan, var bara att varje GR video jag sett så verkar det varit 1-2 legs på bossen.

Men, hur som haver ska det bli kul med nytt content.

Kul sak hände nyss, farsgubben chattar mig och säger att han köttar i D3 (han gillar att lira spel fastän han är över 60 ). Nice, efter lite förklarande så lyckas han leta upp sin profil.

En level 37 DH, awwwww.

Jag ska nog hoppa på spelet imorgon igen och då hoppas jag att han är hedersmedlem i klanen

Sen får vi ta och köra en casual race på seasons med varsin gubbe.
Citera
2014-08-26, 22:16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Jag ska nog hoppa på spelet imorgon igen och då hoppas jag att han är hedersmedlem i klanen

Sen får vi ta och köra en casual race på seasons med varsin gubbe.

Nej - Jag lirar inte Seasons.
Nej - Jag vill inte ha farsgubben i Flashback
Citera
2014-08-27, 01:07
Medlem
Någon som har koll på hur crusaders kommer fungera efter patchen? Tänkte dom ska sänka 20% dmg med 2 handat vapen? Fire build fortfarande valid eller ska man försöka geara upp på något annat? Försökte googla lite men verkar inte som någon har kommit på nått stort.
Citera
2014-08-27, 02:22
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Någon som har koll på hur crusaders kommer fungera efter patchen? Tänkte dom ska sänka 20% dmg med 2 handat vapen? Fire build fortfarande valid eller ska man försöka geara upp på något annat? Försökte googla lite men verkar inte som någon har kommit på nått stort.

crusadern är väl den klass som "pimpas" i denna patch om jag förstått det rätt. Nytt set, samt build.Holy shotgun samt den nya shieldbash builden lär vara bäst för t6,
Citera
2014-08-27, 07:10
Medlem
keranos avatar
Nu jävlar ska det ösas innan jobbet! Någon som är inne och lirar?
Citera
2014-08-27, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerano

Är servrarna uppe? =) läste att dom skulle vara nere till 13:00!
Citera
2014-08-27, 08:19
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano

Fick min första nyckel nu på en T6:a.

Måste dock duscha och käka frulle, ska ta min första GR efter det men innan jag kör till jobbet

Edit: Dock, droppade 2 leg ringar, båda fortfarande med 4 mainstats, så verkar som att man måste byta bort en mainstat för att rolla socket Trodde ringarna skulle droppa med en extra mainstat.
Citera
2014-08-27, 08:45
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Fick min första nyckel nu på en T6:a.

Måste dock duscha och käka frulle, ska ta min första GR efter det men innan jag kör till jobbet

Edit: Dock, droppade 2 leg ringar, båda fortfarande med 4 mainstats, så verkar som att man måste byta bort en mainstat för att rolla socket Trodde ringarna skulle droppa med en extra mainstat.

Fan jag skulle ha spelat PTR. Fattar ingenting!
Btw har ni kollat www.diablofans.com?
Helt sjukt vad info dom har lagt upp om 2.1
Mvh B
Citera
2014-08-27, 08:48
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Har du länken till det faktiskt inlägget istället för ett screenshot som går att fejka.

Edit: Och jag call fake.

Hittade inlägget som är editerat exakt samma minut.

http://ladda-upp.se/files/2014/b114681.png

Edit: Och för att visa att det är en URL: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13977917850#1

Jag såg den printen i en twitch-chat i förrgår. Den var felaktig märkte jag nu
mvh B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in