Hmm spelar sönder mig på ps4an just nu.
Men nu blir det att byta tillbaka igen märker jag. Sjukt sugen på att få kötta GRifts med er galningar här inne! Maskinen kommer tillbaka lagom till helgen! ;)
EDIT: Och patchen sägs ju komma nu på onsdag, alltså är seasons bara ett stenkast bort! (så typ inom en vecka) Nu är det bara att tagga till!
Jag skulle inte bli förvånad om Seasons startar efter Expansion av WoW.. Typ i slutet av November.. Då kan dem jobba med Seasons ett tag till sen använda de som nyhetsflöde inför sitt blizzcon...
Few days after release? varför då? vad är som inte är klart? de luktar försening långa vägar!
Såg det med, jag blev glad. Men någon Blizz-anställd på twitter sa att season inte börjar fören ett antal dagar efter (jag skulle gissa fredag, make sense med helg). Så blir att vänta tills dess för mig. Ser ingen mening med att lira på mina redan übermaxade chars. Känns tråkigt, mycket roligare att börja om och alla är på exakt samma nivå! Sjukt nice.
Såg det med, jag blev glad. Men någon Blizz-anställd på twitter sa att season inte börjar fören ett antal dagar efter (jag skulle gissa fredag, make sense med helg). Så blir att vänta tills dess för mig. Ser ingen mening med att lira på mina redan übermaxade chars. Känns tråkigt, mycket roligare att börja om och alla är på exakt samma nivå! Sjukt nice.
Aa seasons skulle börja ~3 dagar efter patchen då det kan ta ett tag innan servrarna är helt stabila