Citat:
Ursprungligen postat av
BenzLife
Håller med ,xanor e den enda benso jag kan bli riktigt arg på,,,,,skall tillägga att jag tar mer än jag skall ,efter 12mg så går det utför......
men man lär sig ,aldrig slagits för håller mig inne mest ,men kan få okontrollerade utbrott genom bara telsamtal eller särskilt styrelser av olika slag
Jo doser av xanor kan man få raserianfall på, plussa på ett par starköl så får du en helkväll med minnesförluster, om du nu inte har en tolerans som heter duga.
Vaknat upp i fyllecelll, undrade först vart jag var. Hade haft en 100 burk x med mig på krogen (smart idé) polisen hade beslagtagit ca 75 stn x, även ett vapenbrott på det samma kväll.
Såg inte så mysig ut när jag kom ut på morgonen, med halva ansiktet uppslaget, från mun till ögonbryn på ena sidan, utan att ha ett minne av vad som hänt. Endast svaga minnen av att jag legat vansinnig på marken, sen att polisen hade kommit, för att jag sedan i slow motion reser mig upp och försöker utdela en höger i ännu mer slowmotion mot en av polismännen.
Nu är jag inte alls lika oansvarig med xanoren