2014-08-20, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, just Alprazolam är den benson som faktiskt kan göra mig aggressiv ibland. Även utan alkohol. Tråkigt.

Håller med ,xanor e den enda benso jag kan bli riktigt arg på,,,,,skall tillägga att jag tar mer än jag skall ,efter 12mg så går det utför......

men man lär sig ,aldrig slagits för håller mig inne mest ,men kan få okontrollerade utbrott genom bara telsamtal eller särskilt styrelser av olika slag
Citera
2014-08-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Håller med ,xanor e den enda benso jag kan bli riktigt arg på,,,,,skall tillägga att jag tar mer än jag skall ,efter 12mg så går det utför......

men man lär sig ,aldrig slagits för håller mig inne mest ,men kan få okontrollerade utbrott genom bara telsamtal eller särskilt styrelser av olika slag

Jo doser av xanor kan man få raserianfall på, plussa på ett par starköl så får du en helkväll med minnesförluster, om du nu inte har en tolerans som heter duga.
Vaknat upp i fyllecelll, undrade först vart jag var. Hade haft en 100 burk x med mig på krogen (smart idé) polisen hade beslagtagit ca 75 stn x, även ett vapenbrott på det samma kväll.
Såg inte så mysig ut när jag kom ut på morgonen, med halva ansiktet uppslaget, från mun till ögonbryn på ena sidan, utan att ha ett minne av vad som hänt. Endast svaga minnen av att jag legat vansinnig på marken, sen att polisen hade kommit, för att jag sedan i slow motion reser mig upp och försöker utdela en höger i ännu mer slowmotion mot en av polismännen.
Nu är jag inte alls lika oansvarig med xanoren
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2014-08-20 kl. 21:47.
Citera
2014-08-20, 21:52
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Jo doser av xanor kan man få raserianfall på, plussa på ett par starköl så får du en helkväll med minnesförluster, om du nu inte har en tolerans som heter duga.
Vaknat upp i fyllecelll, undrade först vart jag var. Hade haft en 100 burk x med mig på krogen (smart idé) polisen hade beslagtagit ca 75 stn x, även ett vapenbrott på det samma kväll.
Såg inte så mysig ut när jag kom ut på morgonen, med halva ansiktet uppslaget, från mun till ögonbryn på ena sidan, utan att ha ett minne av vad som hänt. Endast svaga minnen av att jag legat vansinnig på marken, sen att polisen hade kommit, för att jag sedan i slow motion reser mig upp och försöker utdela en höger i ännu mer slowmotion mot en av polismännen.
Nu är jag inte alls lika oansvarig med xanoren

Haha fyfan en 100 burk xanor med dig på krogen, inte den bästa idén kanske Tur att du överlevde iallafall!
Citera
2014-08-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Haha fyfan en 100 burk xanor med dig på krogen, inte den bästa idén kanske Tur att du överlevde iallafall!

Ja såhär i efterhand är det ganska sjukt att polisen ens vågade att lägga mig ensam obevakad i en fyllecell med tanke på all alkohol konsumtion plus alla tabletter.
Skall tilläggas att när jag blev utsläppt på morronkvisten så fick jag behålla mina tram som låg löst i min jackficka. Kommer inte ihåg om jag även fick i mig tram under denna kväll, men isf är det väll ännu ett litet mirakel att man överlevde. Fortsatte dagen efter som vanligt, men som alltid kommer ångesten för eller senare, över ens bravader under kvällen.
Citera
2014-08-21, 19:42
Medlem
Någon som vet var gränsen går mellan ringa narkotikabrott och grovt. Tänkte beställa 1000st 1mg xanor.
Citera
2014-08-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossseosse
Någon som vet var gränsen går mellan ringa narkotikabrott och grovt. Tänkte beställa 1000st 1mg xanor.
Jag kollade upp det efter jag blev av med hundraburken, har för mig att det var runt 200-300 ungefär. Så 1000 stn blir defintivt inte ringa och möjligtvis blir du även åtalad för försök till försäljning eller likande.
Citera
2014-08-21, 22:26
Medlem
Pris för 10st 2mg svenska stavar? 250 kr för mkt? göteborg
Senast redigerad av Gymmaren88 2014-08-21 kl. 22:34.
Citera
2014-08-21, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymmaren88
Pris för 10st 2mg svenska stavar? 250 kr för mkt?

10 stavar för 250 skulle jag säga är halva gatupriset, så ja, om det är xanax-stavar är det ett grymt pris i mindre mängder.folk brukar ta 250 för 10 mg här, dyrt och sällan jag köper för dessa priser.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2014-08-21 kl. 23:19.
Citera
2014-08-21, 23:23
Medlem
garbagepailkidss avatar
I Stockholm kan 2mg gå för så mycket som 50kr styck, på gatan då alltså!
Suttit några kvällar och letat efter just dessa, någon vänlig själv som kan tipsa om en shop kanske?

// GPK
Citera
2014-08-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids
Suttit några kvällar och letat efter just dessa, någon vänlig själv som kan tipsa om en shop kanske?

// GPK

Du syftar på priserna runt tc, eller hur? Det enda som är bra prismässigt där som kan vara av intresse för mig är opiaterna.
Citera
2014-08-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids

// GPK

Fan vad desperat du måste va om du handlar där. Skaffa en kran det kostar 12kr för 1mg.
Citera
2014-08-22, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
10 stavar för 250 skulle jag säga är halva gatupriset, så ja, om det är xanax-stavar är det ett grymt pris i mindre mängder.folk brukar ta 250 för 10 mg här, dyrt och sällan jag köper för dessa priser.

Okej det slutade med 20 st för 400. känner mig ändå nöjd med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in