2020-01-30, 23:12
Medlem
Tackar så mycket för infon! Ha en trevlig kväll!
Citera
2020-01-31, 19:57
Medlem
120 mg bensedin och 8 1mg ksalol och lite kaffe och tv spel. Ingen fara va? Har relativt hög tollerans

70 dia morgon förmiddag med 3 ksalol och kaffe

Och nu 50 dia och 5 ksalol och kaffe

Hahaha måste ha ett anteckningsblock för att minnas när och hur mkt ja tagit men tack på förhand!
Senast redigerad av Supperipparen 2020-01-31 kl. 20:02.
Citera
2020-01-31, 20:43
Medlem
Ksalolen är så kass idag, kanske innehåler 0,10 mg.. brukar köpa 1000 pack, lägger hellre 200 för en burk svenska 1 or eller 1500 för en stess burk, fattar dom inte få i 1- 1,2 mg alprazolam och höj priset jävlar vad det hade rullat på, hörde ett tag att dom som kom i påse var bättre en blister``````???????Bätrre att skaffa en sub kraN
Citera
2020-01-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izan999sv
Ksalolen är så kass idag, kanske innehåler 0,10 mg.. brukar köpa 1000 pack, lägger hellre 200 för en burk svenska 1 or eller 1500 för en stess burk, fattar dom inte få i 1- 1,2 mg alprazolam och höj priset jävlar vad det hade rullat på, hörde ett tag att dom som kom i påse var bättre en blister``````???????Bätrre att skaffa en sub kraN

Jo Jag har hört men jag har en bra kille som säljer lösvikt äkta ksalol som de är drag i.när jag började med dem i somras så deckade jag på 0,5 men gällande mixen med diazepamen hur högt kan jag ousha de?

MVH
Citera
2020-01-31, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izan999sv

De min egentliga fråga är hur många mg dia och alpra i kombo kan jag ta utan risk?inga andra droger förutom kaffe inblandat.
Citera
2020-01-31, 22:57
Medlem
Ksalolen just verkar vara skit överallt dock är stadas "kopior" bättre tycker dom är 1mg per tablett.
Citera
2020-02-02, 14:51
Medlem
Prövat xanax för första gången igår, har haft problem med ångest å sömnproblem i över ett år.
Tog 1mg vid 22 , sov till 07, tog ytterligare 1mg. Sov till 1300.

Hur som haver, aldrig mått såhär bra, känt mig utvilad och fri från ångest.
Hur ofta kan jag använda detta utan att behöva oroa mig för att bo fysiskt beroende?

Upplever ändå att de psykiska besvär jag haft har lyft en hel del efter en ordentlig natts sömn.
Citera
2020-02-02, 15:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Prövat xanax för första gången igår, har haft problem med ångest å sömnproblem i över ett år.
Tog 1mg vid 22 , sov till 07, tog ytterligare 1mg. Sov till 1300.

Hur som haver, aldrig mått såhär bra, känt mig utvilad och fri från ångest.
Hur ofta kan jag använda detta utan att behöva oroa mig för att bo fysiskt beroende?

Upplever ändå att de psykiska besvär jag haft har lyft en hel del efter en ordentlig natts sömn.

Max en gång i veckan
Citera
2020-02-03, 11:00
Medlem
mecca--villages avatar
Haha fick en ny kran igår som säger han har xanax och skickar en video på en xanax burk. (blev sjukt glad att efter flera år komma över dom lila små underbara pillerna) sen öppnar han burken och häller ut pillerna på bordet, och det är dom här blå alprazolam stada 🤦🏻‍♂️
Visst dom gör ju verkligen jobbet och 2mg börjar kicka in..
Aja mycket bättre än ksalolen som fortfarande säljs. Säkert över ett år sedan jag kom över ksalol som faktiskt inte var underdoserade..
Citera
2020-02-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Haha fick en ny kran igår som säger han har xanax och skickar en video på en xanax burk. (blev sjukt glad att efter flera år komma över dom lila små underbara pillerna) sen öppnar han burken och häller ut pillerna på bordet, och det är dom här blå alprazolam stada 🤦🏻‍♂️
Visst dom gör ju verkligen jobbet och 2mg börjar kicka in..
Aja mycket bättre än ksalolen som fortfarande säljs. Säkert över ett år sedan jag kom över ksalol som faktiskt inte var underdoserade..
Exakt dom jag kommit över ett tag nu väljer dom alla dar i veckan över ksalolen som florerar nu men man blev lite paff när stadas alpra trilla ut en xanax burk
Citera
2020-02-03, 20:42
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Exakt dom jag kommit över ett tag nu väljer dom alla dar i veckan över ksalolen som florerar nu men man blev lite paff när stadas alpra trilla ut en xanax burk

Haha kan bara hålla med, Det är såhär alpra ska kännas 😁 några veckor sen sist så toleransen var nere på noll dessutom!

Norra skåne och bara kommit över bra apzm 1 här
Citera
2020-02-05, 18:11
Medlem
CheeseHDs avatar
tog 5 st och vaknade upp med en brud och en gadd i ansiktet lmaoo, tappade oskulden den kvällen också hahaha detta var i ett annat land..Xanax är fan nästan lika nice som molly om inte bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in