2010-06-02, 12:23
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
med detta vill du säga att det iaf är över 0,5 i dom?

Ja precis. Min personliga gissning skulle vara att dom är runt 1. Att dom skulle vara verkningslösa är helt uteslutet iaf, om inte placebo och kaffe gör att man börjar sluddra och uppvisar annat benso-relaterat uppförande.

Somsagt blivit en idag, sen ska jag smälla i mig 3st ikväll när jag kommit hem. Då borde denna ha gått ur lite så känner jag hur 3 känns.
Citera
2010-06-02, 13:18
Medlem
Jag går gärna med i fancluben. Det enda dåliga med dom är att i min lilla stad finns det inga att få tag i. Dom som finns äter folk upp på en gång. Det är så jävla drygt när det har "ordnat sig" och när man väl ska gå och hämta så har dom ätits upp, typ "jag råkade ta fler än jag trodde". Så efterbliven blir man ändå inte tycker jag. Det måste ha vart rätt efterblivet redan innan intaget. Förr gick det ibland att hitta på nätet men det verkar helt kört också nu .
Citera
2010-06-02, 13:25
Bannlyst
Yes, skräckens nya batch är mycket mindre till storlek. Satans vad små. Får se om de fungerar. Skall dra i mig tre stycken senare i kväll.
Citera
2010-06-02, 13:31
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Yes, skräckens nya batch är mycket mindre till storlek. Satans vad små. Får se om de fungerar. Skall dra i mig tre stycken senare i kväll.

Hehe, precis så tänkte jag också när jag fick hem några

Påtal om dessa, tänkte njuta av 3 sådana och 1mg klonazepam ikväll. Sen för att somna tidigt ta några zolpidem(bästa insomningstabletten IMHO). Kommer dom ge någon effekt när man har det andra i blodet? (tänkte en 4st, 10mg)?
Citera
2010-06-02, 13:35
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hehe, precis så tänkte jag också när jag fick hem några

Påtal om dessa, tänkte njuta av 3 sådana och 1mg klonazepam ikväll. Sen för att somna tidigt ta några zolpidem(bästa insomningstabletten IMHO). Kommer dom ge någon effekt när man har det andra i blodet? (tänkte en 4st, 10mg)?
Kommer fungera tillfredställande vågar jag nästan lova. Har svårt att se att inget skulle hända fast du käkat andra piller, dessa fungerar ju väldigt annorlunda.
Citera
2010-06-02, 13:54
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Kommer fungera tillfredställande vågar jag nästan lova. Har svårt att se att inget skulle hända fast du käkat andra piller, dessa fungerar ju väldigt annorlunda.

Var lite så jag tänkte. Provar helt enkelt och hoppas pådet bästa. Tack för snabbt svar herr Alpra

Edit: Kolla mailen när du har tid.
Senast redigerad av lowerCase 2010-06-02 kl. 13:59.
Citera
2010-06-02, 16:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Hur är FP's 1mg xanor? antar att dom kommer på lösvikt och man ska inte hoppas på för mycket.
Citera
2010-06-02, 16:57
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Mycket viktigt med rapporteringar angående skräckens generiska; lower case, kan inte du ta en för laget och bara käka tre alpra och skippa ikton? Sen så vill vi ha Perfume-V:s utlåtande, som också ska knapra tre! Så får vi en någorlunda bild av dessa små rackare!

Hur lång tid tog det från att ni beställde till att det kom fram frstn?
Citera
2010-06-02, 17:12
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Mycket viktigt med rapporteringar angående skräckens generiska; lower case, kan inte du ta en för laget och bara käka tre alpra och skippa ikton? Sen så vill vi ha Perfume-V:s utlåtande, som också ska knapra tre! Så får vi en någorlunda bild av dessa små rackare!

Hur lång tid tog det från att ni beställde till att det kom fram frstn?

Ska njuta lite av methylonet här först så blir det tre när det avdomnat och jag skippar klonazepamet tills jag kännt av dom fullt och kan ge ett lite bättre uttalande. Nöjd?
Citera
2010-06-02, 17:14
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Ska njuta lite av methylonet här först så blir det tre när det avdomnat och jag skippar klonazepamet tills jag kännt av dom fullt och kan ge ett lite bättre uttalande. Nöjd?
Låter mkt bra! IV:a methylonet!
Citera
2010-06-02, 17:19
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Låter mkt bra! IV:a methylonet!

Hehehe, har tyvärr lovat mig själv att inte punktera venen(om jag inte visste att jag skulle dö inom några månader), men mår riktigt bra på en väldigt liten bomb för tillfället. Första rundan och tror nog det blir en femma till sommaren (synd bara att denna batchen tog slut :/ ).

Funkar alprazolam bra för när man kommer av methylone i din mening? Eller är nått mer muskelavslappnande att föredra för någon som brukar få väldigt spännade muskler på stims?
Citera
2010-06-02, 17:26
Bannlyst
Dragit i mig tre stycken nu. De slog på bra. Hade inte käkat benso på ett par dagar så hade väl ingen vidare tolerans, och just Xanor hade jag inte käkat på långt över en vecka. De slog som sagt på bra. Svårt att gissa hur mycket i varje, men under 0,75 tror jag knappast det är. De fungerar, och är värda sitt pris enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in