2014-08-17, 13:30
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det ska gå bra, dock kommer effekten troligtvis öka, så var lite försiktig med doserna så du inte gör något dumt. Dina doser du tänkt äta är ialf väldigt långt ifrån starka så är du hyffsat van med alprazolam kan du säkert dubbla och fortfarande se nykter ut, Men om 800mg brukar vara lagom så är det ju asbra, och att öka vore bara puckat. Good luck
Tack så mycket för svar.
Citera
2014-08-18, 16:26
Medlem
E och imovane? 15mg..
Citera
2014-08-18, 17:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
E och imovane? 15mg..

Chill.
Citera
2014-08-19, 01:35
Medlem
Geeggans avatar
Ångest som heter duga o tänkte försöka lätta på det genom o svälja ett par piller.

Har 2x5mg Oxynorm kapslar och en jävla massa 665mg Alvedon hemma.
Boostar Alvedonen effekten av Oxynormen eller räcker det med dom?

Och hur mkt ska jag peta i mig?
Aldrig tagit piller innan så kan absolut ingenting om det.
Citera
2014-08-19, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geeggan
Ångest som heter duga o tänkte försöka lätta på det genom o svälja ett par piller.

Har 2x5mg Oxynorm kapslar och en jävla massa 665mg Alvedon hemma.
Boostar Alvedonen effekten av Oxynormen eller räcker det med dom?

Och hur mkt ska jag peta i mig?
Aldrig tagit piller innan så kan absolut ingenting om det.
Paracetamol (t.ex) alvedon används ibland för att boosta den smärtstillande effekten, det boostar inte ruset eller i detta fall den ångestdämpande effekten. Huruvida hur bra Paracetamol fungerar med Oxikodon i syfte att öka effekten vet jag dock inte.
Citera
2014-08-19, 10:11
Medlem
Geeggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Paracetamol (t.ex) alvedon används ibland för att boosta den smärtstillande effekten, det boostar inte ruset eller i detta fall den ångestdämpande effekten. Huruvida hur bra Paracetamol fungerar med Oxikodon i syfte att öka effekten vet jag dock inte.

Tog en 5mg Oxy. Fick helt otroligt nog ett gött rus på den. Ångesten som bortblåst. Tog 5mg till efter ca 1 timme men den gjorde absolut ingenting. Kunde lika gärna spolat ner den i toan. Knasigt värre.
Citera
2014-08-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Ändrar mig. Skippar insomningspiller och lägger till Lyrica och Xanor. Fungerar det? Inga megadoser utan jag tänker mig ungefär 1 gram Lyrica och 1 mg Xanor.

Blanda aldrig Lyrica och Tramadol, slutar nästan alltid i EP-anfall, använd andra opis istället.
Citera
2014-08-19, 18:13
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geeggan
Tog en 5mg Oxy. Fick helt otroligt nog ett gött rus på den. Ångesten som bortblåst. Tog 5mg till efter ca 1 timme men den gjorde absolut ingenting. Kunde lika gärna spolat ner den i toan. Knasigt värre.

Placeboeffekten gör större skillnad än man tror. Alvedon är en bra grund att använda kontinuerligt under smärtutbrott hos patienter. Detta betyder att Oxynormen kommer fungera lite bättre. Framförallt fungerar dessa preparat olika bra mot olika smärtor. Ett exempel på liknande omständigheter är vid Pleurit. Man kan ge massor med Moffe iv, men pat kommer ha ont ändå, ger man istället en injektion Diklofenac så kommer smärtan att minska mer än Morfin. Finns såklart undantag men generellt så är det såhär.

Alvedon påverkar inte ruseffekten överhuvudtaget. 5mg ger knappt ett rus heller, Ofta gamla, dementa och lättpåverkade får den här dosen just för att förhindra förvirring och övdererdosering.

Men nice att att du blir skön av små mängder!
Citera
2014-08-21, 14:45
Medlem
Hallå allihopa !

Cbn börjar ta slut och tänkte om man får en skön natts sömn med att först ta nån x och därefter mirtazapin..
Citera
2014-08-21, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Hallå allihopa !

Cbn börjar ta slut och tänkte om man får en skön natts sömn med att först ta nån x och därefter mirtazapin..
Nej, skippa. Mirtazapin är serotonerg och därmed farligt att ta Ecstasy innan/efter/går på Mirtazapin.
Citera
2014-08-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Nej, skippa. Mirtazapin är serotonerg och därmed farligt att ta Ecstasy innan/efter/går på Mirtazapin.

Syftade på xanor.
Citera
2014-08-21, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Syftade på xanor.
Jaha, sorry.

Japp, då går det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera