Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag noterar att från danskt håll säger man så här efter Fredriks utspel.
Citat;En med danske øjne katastrofal udvikling. Men det bekymrer ikke det tidligere broderfolk, fordi alle er jo bare borgere i en multikulturel velfærdsstat, hvor etnicitet ikke spiller en rolle.
Det tidigare broderfolket. Det bekymrar uppenbarligen inte våra politiker att vi riskerar att förlora våra goda relationer med grannarna. Invandring är lönsamt på sikt, jo jag tackar ja. Bl a. Danmark är en viktig exportmarknad, utan att fördjupa mig i det.
Jag förstår fullt ut att våra grannar reagerar på statsministerns utspel. Hans demografiska experiment är en ytterlighet, förintelsen var en annan. Extremer kan inte vara av godo tror jag.
Danmark har en sund attityd till invandringspolitik.
Norge har en sund attityd till invandringspolitik.
Finland har en sund attityd till invandringspolitik.
Hela Europa (mig veterligen), Kanada, Australien, Förenta Staterna (, Nya Zeeland?), alla har en sund attityd utom Sverige!
Vad har svenska folket gjort för ondska för att förtjänas att straffas på detta sätt? Varför har vi sinnessjuka politiker som medvetet försöker förinta hela nationen? Ännu värre;
varför vaknar inte folket?? En av världens främsta civilisationer håller på att gå under för all framtid och endast några få bryr sig!