Citat:
Ursprungligen postat av
Naranbaatarkhan
Kanske har du har rätt. Men innan vi slår fast att du faktiskt har rätt, tycker jag att vi testar din hypotes om att Sverige inte klarar sig utan invandrare. Det görs enkelt genom att du och andra invandrare lämnar Sverige under, låt säga, tre år. Risken är ju, tror ju jag tyvärr, att det då visar sig att en mängd invandrare inte klarar sig så bra utan Sverige och att Sverige klarar sig alldeles utmärkt utan många, många invandrare, som sagt var.
Är du bered att vederlägga min hypotes om att många, många invandrare inte kommer att klara sig utan Sverige? Jag är beredd att testa både din och min hypotes. Testet utförs för båda våra motsatta hypoteser på exakt samma sätt.
Om du har rätt så ska jag äta upp din väst. Om jag har rätt förväntar jag mig att du inte återkommer.
Deal?
Jag har för mig, ett minne långt bak i tiden, att några välvilliga svenska politiker i samverkan med antirasister och några invandrarorganisationer för en del år sedan anordnade en strejk där blattar skulle utebli från jobbet för att den spirande rasismen bland svenskarna skulle få sig en känga när de upplevde hur jävla essentiella blattarna var inom det svenska samhället....
Det blev en gigantisk flopp! Det var, typ, hur
sweet som helst! Märktes i varje fall inte i negativ bemärkelse.