2014-08-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Källa?
http://www.metro.se/nyheter/sd-satt-invandrare-i-forvaringscenter/EVHmdy!TZPotaJ95idY/
Citera
2014-08-17, 18:44
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliff-Ake
Jaha, nu var det slutröstat på moderaterna för min del.
Jag tror dock att SD börjar bli lite väl slätstrukna för att "passa in"
bättre i etablissemanget.
Det kanske är lika bra att gå steget fullt ut och rösta på SVP ?

Mvh, Cliff-åke

Det är inte läge just nu att splittra motståndet. SVP är nazister och bör undvikas. Dramatiskt ökade siffror för SD är det som skrämmer Sjuklövern mest.
Citera
2014-08-17, 18:44
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ok, tack för upplysningen.

SVP-s linje med totalstopp för invandring och repatriering passar mig
Utmärkt, dock blir det nog svårt för dom att komma över 4procent,
Och då är ju rösten förlorad.

Undrar just hur repatrieringen skall gå till, svinen lär väl inte precis lämna landet frivilligt?

Mvh, Cliff-åke

En röst på SD kan även den ses som "förlorad" då SD kommer att öka enormt ändå så jag tycker att alla ska rösta på det som ligger närmast deras egen åsikt.

Här är SvPs migrationspolitiska program där man beskriver hur det hela kommer att ske.
https://www.svenskarnasparti.se/2013/09/07/svenskarnas-parti-lanserar-migrationspolitiskt-program
Citera
2014-08-17, 18:46
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Det är inte läge just nu att splittra motståndet. SVP är nazister och bör undvikas. Dramatiskt ökade siffror för SD är det som skrämmer Sjuklövern mest.
Splittra motståndet har SD lyckats bra med själva i och med alla uteslutningar och nolltolerans.
SvP är nationalister och du smutskastar dom på samma sätt som massmedia smutskastar SD. Skäms!
Citera
2014-08-17, 18:47
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Jag uppmanar också folk att ha tålamod, och rösta på V, F! eller MP. SD kommer inte lösa det här invandringsproblemet, för att de har ingen tålamod, och vill bara gasa alla invandrarna eller skicka dom i "integrationsläger", där dom lär sig att "integreras" i samhället.

Mångkulturen är framtiden för mänskligheten, och vi borde älska alla människor, så försök ha tålamod, och bli inte en rasist eller en nazist, bara för att det blir små problem i landet. Det löser sig i längden.
Haha. Du är en rolig en. Lite humor piggar alltid upp, speciellt när det ser som mörkast ut. Tackar för det.
Citera
2014-08-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Om vi nu är ett så rikt land så kanske du kan förklara varför vi måste spara i vården, antalet vårdplatser sjunker trots att antalet invånare stiger...
Statsskulden har ökat och staten fortsätter att låna, om vi var så rika som du vill ge sken av så hade vi istället amorterat på statsskulden.
Men om man har ett lönekonto med 100000 i kredit och saldot är noll så kanske man är väldigt rik eftersom man har krediten kvar att tillgå....
Hur mycket skulder har du hos fogden?

Han kommer få ett bryskt uppvaknande när studietiden är över.
Citera
Medlem
Westerners avatar
Sverige måste vara det enda landet i världen där en valkampanj inleds genom att makthavarna öppet deklarerar att det blir inga vallöften då man istället valt att prioritera utlänningar under nästa mandatperiod. Ska bli intressant att se hur Åkesson hanterar ämnet i kvällen debatt.
Citera
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Nej det ena utesluter inte det andra. Så lätt blir du inte av med mig.
Så nu ska vi få se lite fighting spirit som sträcker sig bortom postandet på ett dödsknarkarrasismfora - vem har sagt att jag vill bli av med dig? Jag tillhör inte IS.
Citera
2014-08-17, 18:49
Medlem
2nice4myownGs avatar
Citat:
Jag uppmanar också folk att ha tålamod, och rösta på V, F! eller MP. SD kommer inte lösa det här invandringsproblemet, för att de har ingen tålamod, och vill bara gasa alla invandrarna eller skicka dom i "integrationsläger", där dom lär sig att "integreras" i samhället.

Mångkulturen är framtiden för mänskligheten, och vi borde älska alla människor, så försök ha tålamod, och bli inte en rasist eller en nazist, bara för att det blir små problem i landet. Det löser sig i längden.

Mycket tålamod snack här! Alla kanske inte vill sitta, rulla tummarna och vänta på bättre tider som du förespråkar - Dessa problem löses inte med tålamod utan med slagkraftig handling!!! Jag älskar alla människor, men endast NÄR DE VET SIN PLATS PÅ JORDEN!!!

I en idealisk värld så skulle mångkulturen vara bra, men den är i realliteten en omöjlighet...

VI ÄR FAN PÅ GÅNG NU(OCH DU MÅSTE) RÖSTA FÖR SVERIGES FRAMTID
SD2014
SvP2018
Senast redigerad av 2nice4myownG 2014-08-17 kl. 18:54.
Citera
2014-08-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Dock finns det ett uppdagat taxifall. Även om de kanske är mer sällsynta, så förekommer det iaf http://www.dt.se/dalarna/alvdalen/forsta-flyktingarna-pa-plats

De har alltså berättat för en PK-journalist att de tagit taxi från Medelhavet till Sverige. Undrar vad de säger i växeln hos Taxi Kurir när jag beställer bil från Stureplan till min favoritrestaurang i Madrid.

Nej, den där "taxin" de åkt med hade nog fler än bara fyra hjul.
Citera
2014-08-17, 18:50
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ok, tack för upplysningen.

SVP-s linje med totalstopp för invandring och repatriering passar mig
Utmärkt, dock blir det nog svårt för dom att komma över 4procent,
Och då är ju rösten förlorad.

Undrar just hur repatrieringen skall gå till, svinen lär väl inte precis lämna landet frivilligt?

Mvh, Cliff-åke

De allra flesta sticker frivilligt när bidragen dras in. Övriga oönskade får vi "hjälpa" ut.

Nej, SvP kommer inte in i riksdagen i höstens val. Möjligen 2018. Fast man måste börja någonstans.

Citat:
http://www.metro.se/nyheter/sd-satt-invandrare-i-forvaringscenter/EVHmdy!TZPotaJ95idY/

Såg inget om gaskammare där.

En upplysande film lämplig att se för de som ännu tror på myten om att "hjälpa" människor från jordens alla hörn:

https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Citera
2014-08-17, 18:51
Bannlyst
Citat:

Hade vi skickat berikarna till arbetsläger hade det åtminstone made sense. Nu är det bara sinnessjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in