2014-08-17, 18:30
Medlem
2nice4myownGs avatar
Det börjar starkt luta åt en återupprepning av "kristallnatten" och de absolut första som ska dras ut nakna på gatorna är Schweinfeldt & Co - Till de andra säger vi, ta en kölapp och sitt vackert och vänta på er tur!!!

VI ÄR FAN PÅ GÅNG NU (OCH DU MÅSTE) RÖSTA FÖR SVERIGES FRAMTID
SD2014
SvP2018
Citera
2014-08-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Tänker inte på Riksdan. Men hellre tomma stolar än att det sitter sjuklöver på dem.

Fan trott varenda skitgrej som nån sagt ska ju vaskas fram.
Svenskarna är ju så kuvade så kommer en person med afrikanskt ursprung och försöker råna / stjäla i deras hem mitt i natten vågar svensken inte uppge signalement typ säger att det var en smal man 175 cm lång men tiger med resten av signalementet.
Då har det gått för långt, eller ?
Citera
2014-08-17, 18:31
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oaklandraiders
I rapport nu kl 18:00 så berättade arbetsförmedlingen att deras pengar är slut.

SD:s "Heja Sverige" budskap känns mer och mer som ett genialisk parodi! Kostnaderna skenar och övriga partier låtsas som att det regnar. Alternativt hänvisar de till människans lika värde. Vilket intressant nog lyder värdighet om man läser MR på engelska. Går ekonomin åt helvete så har vi inte hjälpt någon.
Citera
2014-08-17, 18:35
Medlem
HerrPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Snart är det menlöst att ens rösta överhuvudtaget. I andra länder finns som exempel, IRA,ETA,FARC osv. Det är så man får agera i framtiden. Lägga en lapp i en trälåda vart 4:de år hjälper knappast.

Jag tror att svensk politik med hjälp av svensk media och
avsaknaden på normalt samtal i Sverige kommer att på sikt
leda till det du säger.

Jag har själv börjat tvivla starkt på demokrati, i alla fall på
den sorts kravlösa variant som Sverige har utvecklat.

Med den splittring som finns i Sverige idag, som enligt
FR själv nu skall späs på av ekonomisk istid och
mer " motsättningar" vore det märkligt om olika enklaver
inte beväpnar sig och börjar lägga (mer) våld bakom
sina olika krav.
Citera
2014-08-17, 18:36
Medlem
Jag uppmanar också folk att ha tålamod, och rösta på V, F! eller MP. SD kommer inte lösa det här invandringsproblemet, för att de har ingen tålamod, och vill bara gasa alla invandrarna eller skicka dom i "integrationsläger", där dom lär sig att "integreras" i samhället.

Mångkulturen är framtiden för mänskligheten, och vi borde älska alla människor, så försök ha tålamod, och bli inte en rasist eller en nazist, bara för att det blir små problem i landet. Det löser sig i längden.
Citera
2014-08-17, 18:37
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Snart är det menlöst att ens rösta överhuvudtaget. I andra länder finns som exempel, IRA,ETA,FARC osv. Det är så man får agera i framtiden. Lägga en lapp i en trälåda vart 4:de år hjälper knappast.
Ja jag håller med. Det känns som att saker och ting kommer att förändras efter det här valet. Folk kommer i allt högre grad tappa tron på systemet när de ser att inget händer.
Citera
2014-08-17, 18:38
Medlem
2nice4myownGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliff-Ake
Jaha, nu var det slutröstat på moderaterna för min del.
Jag tror dock att SD börjar bli lite väl slätstrukna för att "passa in"
bättre i etablissemanget.
Det kanske är lika bra att gå steget fullt ut och rösta på SVP ?

Mvh, Cliff-åke
SD är nog inte så slätstrukna som de vill få folk att tro! Allt detta är ju dock planerat sedan en längre tid av partiet. Senare när tiden är inne/mogen kommer de att göra en kovändning a la Schweinfeldt. Först då kan vi börja städa/röja i denna enorma invandrarsoppa...

VI ÄR FAN PÅ GÅNG NU(OCH DU MÅSTE) RÖSTA FÖR SVERIGES FRAMTID
SD2014
SvP2018
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Jag uppmanar också folk att ha tålamod, och rösta på V, F! eller MP. SD kommer inte lösa det här invandringsproblemet, för att de har ingen tålamod, och vill bara gasa alla invandrarna eller skicka dom i "integrationsläger", där dom lär sig att "integreras" i samhället.

Mångkulturen är framtiden för mänskligheten, och vi borde älska alla människor, så försök ha tålamod, och bli inte en rasist eller en nazist, bara för att det blir små problem i landet. Det löser sig i längden.

Källa?
Citera
Medlem
Neolitikums avatar
Ännu fler negativa siffror.

Citat:
AF: Saknas pengar för att hjälpa nyanlända

Arbetsförmedlingens anslag för att hjälpa nyanlända in på arbetsmarknaden kommer inte att räcka. I en rapport till regeringen varnar myndigheten för att man snart riskerar att bryta mot lagen.

I en skriftlig kommentar till SVT uppger integrationsminister Erik Ullenhag på söndagen att Arbetsförmedlingen kommer att behöva mer pengar till förvaltningen av etableringsuppdraget, men han vill inte precisera några summor utan hänvisar till de pågående budgetförhandlingarna.
http://www.svt.se/nyheter/af-saknas-pengar-for-att-hjalpa-nyanlanda
Citera
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nej, det är verkligen inte samma sak som konkurs, om vi t.ex. under ett par år väntar med reformer för att ha råd att hjälpa fler av de i världen som har det allra värst. Sverige är inte i kris eller i misär, vi lever i ett rikt land där nästan alla har det bra och vi har råd att hjälpa fler.
Det vore ett moraliskt förfall utan like om vi i Sverige ignorerande det ökande behovet av asyl i världen.
Om vi nu är ett så rikt land så kanske du kan förklara varför vi måste spara i vården, antalet vårdplatser sjunker trots att antalet invånare stiger...
Statsskulden har ökat och staten fortsätter att låna, om vi var så rika som du vill ge sken av så hade vi istället amorterat på statsskulden.
Men om man har ett lönekonto med 100000 i kredit och saldot är noll så kanske man är väldigt rik eftersom man har krediten kvar att tillgå....
Hur mycket skulder har du hos fogden?
Citera
2014-08-17, 18:39
Medlem
Ok, tack för upplysningen.

SVP-s linje med totalstopp för invandring och repatriering passar mig
Utmärkt, dock blir det nog svårt för dom att komma över 4procent,
Och då är ju rösten förlorad.

Undrar just hur repatrieringen skall gå till, svinen lär väl inte precis lämna landet frivilligt?

Mvh, Cliff-åke
Citera
2014-08-17, 18:39
Medlem
KungAllans avatar
Fanskapet har sannerligen skitit i det blå skåpet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in