Citat:
Det refereras flitigt och med ironiska blinkningar på sociala medier, alternativscenen inom nyhetsförmedling sätter besöksrekord, vi har ett par ytterst välbesökta trådar på Sveriges största diskussionsforum och media har faktiskt kommenterat, om än med sovjetiska omskrivningar och krumbukter, talet både i tryckt och etermedia... Om man inte håller sig själv a jour mitt i slutfasen av det så kallade Supervalåret 2014 än att man nöjer sig med att glutta på Rapport och läsa Aftonslaskan, så får man tammefan skylla sig själv om man blir ett rövknullat hjon i resten av livet. En säger en gång vart fjärde år får man som röstberättigad påverka Sveriges vägval. Det är enda tillfället man har, med mindre än om man ingår i en grupp sammansvurna som planerar ta över cirkusen med andra medel. Visst, det håller jag med om, förvånande att SVT tog upp frågan, men tidningarna verkar ha gjort allt för att sopa frågan under mattan. Talet och slutsats visar att SD har haft rätt under många år och det borde rendera i större rubriker tycker jag. Det är ju en skandal av omätbara mått att övriga partier har baserat hela diskussionen om invandrarfrågan på ett falsarium och dessutom tutat i folk att SD är lögnare. Jäkla svinpälsar asså.
Om inte SD får en rejäl skjuts av detta, så ger jag upp allt hopp om Sverige och gör något annat med mitt liv. Fan vet vad, men inom några år till i det här tempot, så är det utskitet och kalkat med Fäderneslandet. Då får man ha en Plan B som innebär en rejäl omläggning av hela livsstilen.